20. bölüm

7.2K 300 934
                                    

Kaminari: gizli shipper çıktı..

Kaminari: beni shiplediğin birisi varmı hee bilmek istiyorum!

Mina: um umm shinso?

Kaminari: hee? Neden bizim sınıfta bile değil

Mina: yakışıyorsunuz

Bakugou: SHİP KONUSUNU KAPATIN!!

Kaminari: okkee 👍🏻👍🏻

İçecekleri bitince kafeden çıkıp karaoke mekanına doğru adımladılar o sırada todoroki yine elini bakugounun omzuna doğru koydu ve biraz kendisine yaklaştırdı.

Bakugou: yanlış anlaşılacak şeyler yapma

Todoroki: anlaşılsa bile yanlış olmaz sonuçta yaptığımız bir takım şeyler var~

Bakugou kızarmış bir ifade ile birden geri çekilip ona öldürücü bir bakış attı ve kaminari ile kirishimanın yanına doğru gitti o sırada da midoriya yine uraraka ile konuşuyordu.

Kirishima: dostum hiç gelmeyeceksin sandım

Bakugou: geldim işte bok saçlı!

Kirishima: saçlarım o kadar da kötü değil..

Bir süre böyle konuşarak ilerledikleri sırada karaoke merkezine geldiler ve içeri girip teker teker söylemeye başladılar o sırada bir tarafa geçmiş onları izleyen bakugounun yanına todoroki yaklaştı.

Todoroki: sen ne söyleyeceksin?

Bakugou: sanane

Todoroki: hehe..

Deyip elini bakugounun sırtına doğru atıp omzunu sıktı ve  kulağına doğru eğilip fısıldadı.

Todoroki: iki dakikalığına arkaya gel benimle..

Deyip ayağa kalktı ve bakugouyu kolundan tutarak sürüklemeye başladı.

Bakugou:( n-ne oldu? Kızdı mı?)

Arka bahçeye doğru çıktıkları sırada todoroki bakugouya yaklaşıp belinden tuttu ve kendine doğru çekti.

Todoroki: bana yine eskisi gibi davranıyorsun hm?

Todoroki: seni buraya getirdiğim için minnet duyman gerekir

Bakugou: bırak beni..

Bakugou: birileri görebilir

Todoroki: umrumda gibi mi duruyor

Deyip elini bakugounun yüzüne doğru atıp çenesini tuttu ve kendine doğru yaklaştırıp dudağına eğildi.

Bakugou: h-hey!

Todoroki: hadi ama sadece bir öpücük..

Deyip dudağını bakugounun dudaklarına bastırdı ve dilini diline geçirip öpmeye başladı.

Bakugou: m-mph!

*İttirir*

Kaminari: todoroki ve bakugou nerede? Sıra onlardaa

Midoriya: oh ben gidip bakarım!

Deyip ayağa kalktı ve dışarı doğru çıkıp etrafa bakındı ve bahçeye doğru adımladı.

Midoriya:( büyük ihtimalle hava almaya çıktılar)

Midoriya bahçeye daldığı sırada gözleri fal taşı gibi açıldı ve gördükleri karşısında şok olmuş bir şekilde duvarın arkasına yaslandı.

Midoriya:( h-he? Todoroki-kun ve kacchan??)

Duvarın hemen dibinde olan midoriya birazcık daha kafasını uzattığı sırada todoroki geri çekilmiş konuşuyordu ve midoriya onları dinlemeye odaklandı.

TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin