Todoroki ve bakugou yemek yemek için mutfağa doğru adımladılar ve bu sırada ikiside her hangi tek bir kelime dahi etmiyordu. yemeklerini yedikten sonra yatak odasına doğru adımladılar ve todoroki söylenmeye başladı.
Todoroki: burada mı yatacaksın?
Bakugou: ..hı hı istemiyor musun?
Todoroki: ...
Todoroki: ne amacın olduğunu biliyorum neden hala üstüne gidiyorsun?
Bakugou: seninle yatmak istiyorum her hangi bir amacım yok.
Todoroki: iyi..
Deyip yatağa geçti ve hemen ardından da bakugou yatağa doğru uzanıp todorokiye doğru arkasını dönüp uyumaya çalıştı.
Todoroki: eğer bir gün bir yolunu bulursan buradan gidecek misin?
*Mırıldanır*
Bakugou: cevap belli değil mi?
Todoroki: hm..sanırım belli
Deyip onun belinden sarıldı ve biraz kendine çekip başını omzuna doğru gömdü.
Bakugou:( eğer önceden kurtulsaydım onu kesinlikle şikayet ederdim ama şimdi...şimdi bilmiyorum..)
Bakugou:( içimde birşeyler buna net karar veremiyor..bana yaptığı bunca şeye rağmen onu affetmek saçma geliyor)
Bakugou:( neden iyi biri gibi davranıp beni kendine alıştırıyorsun ki..?)
Yine kafasını karıştıran düşünceler ile uykuya daldı.
Sabah olunca;
Gözlerini todorokinin kolları arasında açan bakugou, ilk baş bir süre todorokiyi izleyip ardından todorokiye doğru söylenmeye başladı.
Bakugou: ..neden hala o tasmayı takmadın?
Bakugou: dün o kadar laf etmiştin halbuki...
Uyuyan todoroki tabiki buna cevap vermezken bakugou ona istemsizce biraz daha sokulup başını göğsüne doğru yasladı.
Bakugou:( zincir yok,tasma yok,işkence aletleri yok..bana güvenmediğini sanıyordum?)
Bir süre sonra todoroki tek gözünü aralayıp yorgun bir biçimde bakugouya doğru baktı.
Todoroki: günaydın~..
Bakugou: günaydın..
Todoroki: beni mi izliyorsun?
Bakugou: ha? Hayır!
Todoroki: üzüldüm..
Deyip yatakta doğrulup esnedi ve yorgun bir gülümseme ile bakugouya bakıp ardından birden üstüne doğru atladı.
Bakugou: h-hey ne yapıyorsun!?
Todoroki: hmmh sabah enerjisi toplamam gerekiyor
Bakugou: nereden çıktı bu!?
Todoroki: hm...
Todoroki: istemiyor musun?
Bakugou: ...
Todoroki: cevap bekliyorum~
Bakugou: tch..istediğin şeyi her zaman yapmıyor musun zaten?
Todoroki: eğer yapma dersen yapmayacağım~
Bakugou: yapma
Todoroki: ama...amaa
Bakugou onu ittirmeye çalışırken todoroki de gözlerini devirip yatağın diğer tarafına doğru geçip uzandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)
Romancebu hikayede piç ve oç bakugouyu yerden yere vurcaz( tabiki şaka şöyleki uke yapcam ama benden çekmediği kalmıcak zorlamalı herşeyi daha çok seviyorem, piskopat bne) kızgın bakugou gidicek kızgın ve utangaç bakugou gelcek( çok bişi değişmedi ama deği...