24. bölüm

5.9K 260 1K
                                    

peçetelerinizi hazırlayın...

(Fesat anlayanı döverim)



Todoroki ve bakugou dışarıda biraz yürüdükten sonra eve doğru döndüler ve bakugou salona geçti todoroki ise odasının önündeki yerde olan midoriyanın telefonuna doğru baktı.

Todoroki:( neyseki kırılmamış)

Telefona doğru uzanıp eline aldı ve telefonu açıp ana ekrana girdi.

Todoroki:( kilidi bile yok bu kadar da aptal olunmaz..)

Todoroki midoriyanın telefonunda gezerken ilginç birşey görmedi genellikle arkadaşları ile boş sohbetleri ve  okul hakkında önemli olduğunu düşündüğü bazı notlar vardı.

Todoroki: o harekete geçmeden önce bu işi bitirmem gerek

Todoroki: polise gitme ihtimalini göze alamam

Deyip telefonu cebine koydu ve çıkışa doğru ilerleyip oradan bakugouya seslendi.

Todoroki: ben bir yere gideceğim birazdan gelirim burada kal tamam mı?

Bakugou: iyi..

Todoroki dışarı doğru çıkıp midoriyanın evine doğru ilerledi ve kapısının önüne kadar geldiğinde kapıyı tıklatıp açılmasını bekledi.

Midoriya bir süre sonra kapıyı açtığı zaman todorokiyi karşısında görmesi ile biraz şaşırıp söylenmeye başladı.

Midoriya: t-todoroki-kun?

Todoroki: içeri girebilir miyim?

*Gülümser*

Midoriya: h-ha? Bana öyle davrandıktan sonra nasıl hiç birşey olmamış gibi davranabiliyorsun!?

Todoroki midoriyanın iki omzundanda tutup biraz evin içine doğru ittirdi ve söylenmeye başladı.

Todoroki: özür dilerim bunu içeride konuşabilir miyiz? Bu davranışlarımı açıklayabilirim..

Midoriya:( ..neyi açıklayacak? Her hangi bir sorunu mu var?)

Midoriya: tamam.. içeri geçelim

Todoroki midoriyayı omzundan kavrayıp içeri geçtiği sırada arkasından kapıyı kapatıp söylenmeye başladı.

Todoroki: evde her hangi birileri var mı?

Midoriya: hayır yok annem birkaç günlüğüne evde olmayacak

Todoroki:( oh..bu iyi)

Beraber salona doğru geçtiklerinde her hangi bir koltuğa oturdular.

Todoroki: öncelikle özür dilerim midoriya, bugünlerde bazı sıkıntılı dönemlerden geçiyorum..

Todoroki: birtek sana karşı değil, fark ettiysen bakugouya karşıda biraz kötüydüm

Todoroki: bazı önemli durumlar yüzünden çok stresliyim bunları bilerek yapmıyorum beni anlıyorsun değil mi?

Midoriya: he? Yani bilmeyerek yaptığını mı söylüyorsun?

Todoroki: bilirsin herkesin sinirli olduğu bazı günler vardır sadece buna denk geldin işte

Deyip cebinden midoriyanın telefonunu çıkardı ve ona doğru uzattı.

Todoroki: neyseki bir zarar gelmemiş

Midoriya: ..sağol

Todoroki: şey..bunu telafi etmek istiyorum..neden yarın bize gelmiyorsun?

Midoriya:( garip..)

TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin