22. bölüm

6.7K 302 1K
                                    

Todoroki midoriyayı evine doğru bıraktı ve tekrar kendi evine geldiği sırada bakugounun salonda oturduğunu gördü.

Todoroki: ben diğer evdeki eşyaları alana kadar birkaç gün daha benim giysilerimi giymen gerekecek~

Bakugou: tch

Todoroki bakugounun yanına gidip oturdu ve TV'yi açıp elini bakugounun omzuna doğru attı ve biraz kendisine yaklaştırdı.

Todoroki: kaç gündür kendimi tutuyorum birazcık sana dokunsam olmaz mı?

Bakugou: kaç gündür mü!?

Bakugou: daha bugün beni öptüğün için yakalandık!

Todoroki: um..doğru ama ben ona doknumak demezdim

Bakugou: dokunma anlayışın farklı ise ben ne yapayım!?

Deyip biraz yana çekildi ve üzerine yastığı aldı

Todoroki: hadi ama birazcık?

Bakugou: istemiyorum

Todoroki: peki..

Bakugou: senin ailen filan yokmu?

Todoroki: burası benim evim

Todoroki: yani sadece ben yaşıyorum

Bakugou: ..iyi

Deyip ayağa kalktı.

Bakugou: ben yatacağım her hangi boş bir oda varmı?

Todoroki: umm ehw yok sadece benim odam var

Bakugou: atma burası koskocaman her hangi bir odanın yerini söyle bana!

Todoroki: beraber yatamaz mıyız?

Bakugou: hayır

Todoroki ayağa kalkıp bakugouya arkadan sarıldı ve başını omzuna doğru koyup söylenmeye başladı.

Todoroki: hadi ama sana dokunmamak zaten yeterince zor~

Bakugou: bırak beni! Her türlü dokunuyorsun zaten uyurken rahat ver be!

Todoroki: herşey senin istediğin gibi olamaz amaa

Deyip bakugouyu kucağına doğru aldı ve yürümeye başladı.

Bakugou: bıraksan be!! İsteğim dışında birşey yapmayacaktın hani!?

Todoroki: sen hiç birşey istemediğin için bu biraz zor

Deyip kendi odasına doğru girdi ve kapıyı ayağı ile kapatıp yatağına doğru ilerledi.

Bakugou: sana bırak diyorum yarım piç!!

Todoroki birşey demeden onu yatağa bıraktı ve üzerine doğru geçip bakugounun ellerini iki yana doğru sabitledi.

Bakugou: ...

Bakugou: ne yapacaksan hemen vazgeç!!

Todoroki: biraz tadına bakıp bırakacağım hehe~

Bakugou: istemiyorum be istemiyorum!!!

Deyip bileklerini hareket ettirmeye çalıştı ve ayaklarını oynatmaya başladı.

Todoroki ona aldırış etmeden boynuna doğru eğildiği sırada dudaklarını hafifçe değdirdi ve bakugou biraz titredi ardından daha fazla çırpınmaya başladı.

Bakugou: h-hey yapma!

Todoroki: ...

Todoroki elini onun bileklerinden çekip beline doğru attı ve ona sımsıkı sarılıp başını bakugounun göğsüne doğru yasladı.

TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin