Todoroki ve bakugou eve çıktıktan sonra todoroki birkaç şeyi alıp söylenmeye başladı.
Todoroki: ilk senin evine uğradıktan sonra yola çıkarız
Bakugou:( hâlâ nereye gideceğiz bilmiyorum..)
Herşeyi tamamladıktan ve eşyaları toparladıktan sonra saat geceye doğru yaklaştığında evden çıktılar ve bakugounun evine doğru yol aldılar.
Eve geldikleri zaman içeri girdiler ve todoroki ceketini her hangi bir yere astıktan sonra beraber bakugounun odasına doğru adımladılar.
Bakugou odasına girince etrafa göz gezdirip dağılmış yatağına baktı ve todorokinin onu kaçırdığı zamanı hatırladı.
Bakugou:( keşke camı açık uyumasaydım)
Todoroki: giysilerini ve birkaç eşyanı al
Bakugou dolabına doğru yöneldi ve bir bavul çıkarıp giysileri yerleştirmeye başladı.
Eşyaları ve giysileri alınca yatakta bekleyen todorokiye doğru baktı.
Bakugou: içeriden birkaç eşya daha alıp geleceğim
Deyip kapıya yöneldi.
Todoroki: bekliyorum çabuk ol
Bakugou salona doğru adımlarken todorokinin girişte bıraktığı cekete doğru baktı.
Bakugou:( bir ihtimal?)
Cekete doğru adımlayıp ceketin ceplerini yokladı ve içinden iki anahtar çıkardı.
Bakugou:( c-cidden burada mı!?)
Bakugou gözüne tanıdık gelen bir anahtara ve diğerine baktı.
Bakugou:( bu zincirlerin olsa gerek bunu görmüştüm..)
Bakugou:( ama diğerini görmedim)
Bakugou birini cebine atıp diğer kilidi boynundaki tasmaya doğru yaklaştırdı.
Bakugou:( lütfen bu olsun..)
Todoroki öylece yatakta beklerken artık beklemekten sıkılmış olacak ki bakugouya seslendi.
Todoroki: NEREDE KALDINN
Bakugou: G-GELİYORUM
Bakugou acele ile anahtarı bir aynanın karşısında kilide sokmaya çalıştı ve kilit birden açılınca tasma bakugounun eline doğru düştü.
Bakugou:( c-cidden oldu mu!? artık hiç bir engel yok..!)
Bakugou bir anlık şaşırsa da kendini toparlayıp kapıya doğru ilerledi ve hızla evden çıkıp en yakın bildiği polis karakoluna doğru koşmaya başladı.
Bakugou: kurtuldum!
Bakugou elindeki tasmayı bir köşeye fırlatıp hızla gittiği yere doğru odaklandı bu sırada da todoroki yine söylenmeye başladı.
Todoroki: ÇABUK OL BİRAZ
Todoroki: BAKUGOU
Todoroki: ...
Todoroki yerinden kalkıp odanın dışına çıktı ve diğer odalara bakıp girişteki kapının açık olduğunu fark etti.
Todoroki: tch kaçmış mı?
Eline tasmanın kumandasını aldı ve hemen ardından kumandaya bastı ve ceketini alıp dışarı çıktı.
Todoroki: o tasma boynunda olduğu sürece bir yere-
Diyeceği sırada yoldaki çıkarılmış tasmayı gördüğünde gözleri açıldı ve elini hemen cebine doğru attı ama hemen ardından gelen boşluk hissi ile şok geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)
Romancebu hikayede piç ve oç bakugouyu yerden yere vurcaz( tabiki şaka şöyleki uke yapcam ama benden çekmediği kalmıcak zorlamalı herşeyi daha çok seviyorem, piskopat bne) kızgın bakugou gidicek kızgın ve utangaç bakugou gelcek( çok bişi değişmedi ama deği...