41. bölüm

3.2K 150 640
                                    

İkiside bir süre ormanın içinde sohbet ede ede gezdikten sonra yorulmuş olacaklar ki çadıra doğru adımladılar.

Todoroki: artık şehre insek iyi olacak

Todoroki: şirket beni bekler~

Bakugou: senin gibi bir aptal nasıl oluyorda orada patron..

Todoroki: garip değil mi? Bende anlamıyorum..

Bakugou tepki vermeden yürümeye devam ederken Todoroki onun omzundan tutup kendi omzuna doğru yasladı.

Todoroki: beni seviyor musun?

Bakugou: ...

Bakugou: yok, seninle paran için çıkıyorum

Todoroki: oh..bu kötü oldu

*Kıkırdar*

Bakugou:( gülüyor mu? Manyak..)

Çadıra doğru yaklaştıklarında önce çadırın içinde ki eşyaları toplayıp arabaya yerleştirdikler ve hemen ardından da çadırı toparlayıp arabaya bindiler.

Todoroki:( acaba yapmalı mıyım?)

Todoroki:( çok mu erken?)

*Arabayı çalıştırır*

İkiside yolda konuşmaksızın ilerlerken Bakugounun kafası cama doğru dönük dışarı bakıyordu ve Todoroki de ara sıra göz ucuyla ona bakıyordu.

Bir süre düz yolda ilerlerken Todoroki aracın hızını arttırınca Bakugou ona doğru döndü.

Bakugou: acelemiz mi var?

Todoroki: bilmem, var mı?

Bakugou:( şu piç kadar gıcık birini tanımıyorum)

Bakugou: ...önüne bak

Todoroki: ama bu manzara daha güzel~

Bakugou: sinir etme lan beni! Önüne bak!

Todoroki: pekii

Deyip tekrar önüne döndüğünde hızını biraz daha arttırdı ve trafikte yavaş yavaş çoğalıyordu.

Bakugou: yavaş sürsene!

Todoroki: neden? Korkuyor musun?

Todoroki: iyi bir sürücüyümdür

Deyip bir arabayı solladığında Bakugou koltuğa doğru yaslandı ve kaşlarını çattı.

Todoroki: istersen kemerini tak hm?

Bakugou:( sikik..)

Bakugou kafasını sinirle tekrar cama doğru çevirirken Todoroki onun yanına doğru uzanıp kemeri tuttu ve Bakugouya doğru takmaya çalıştı.

Bakugou: şaka mısın!? Önüne bak gerizekalı!

Todoroki: sakin ol~ kemeri takıyorum

Todoroki direksiyonu tek eliyle tutarken bir yandan da yola bakmadan kemeri takmaya çalışıyordu ve bu Bakugouyu endişelendirmiş olacak ki elini kemere doğru atıp kendi takmak istedi ama Todoroki izin vermedi.

Bakugou: bana bırak!!

Todoroki: heh bekle oldu işte

Bakugou: Todoroki önüne bak!

Todoroki: hm? Ne oldu-

Dediği sırada tekrar önüne döndü ama karşılaştığı manzara ile gözleri fal taşı gibi açılırken Bakugounun çığlığını kulağında hissetmesiyle frene basıp direksiyonu çevirmesine rağmen öndeki araca hızla çarptı.

TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin