Günlerden pazar aradan 5 yıl geçti;
Midoriya bulunamadı, birkaç ifade için bakugou karakola tek başına gitti. Todorokinin evi arandı ama birşey bulunamadı.
Diğer bütün yıllara göre okul daha da katlanılmaz bir hal aldı. Bakugou geçen yıllar boyunca hiç bir şekilde kendini geleceğine doğru vermedi ve bunun üzerine işsiz kaldı.
•
Bakugou çaresiz bir biçimde yere doğru oturdu yüzündeki ifadesiz bakış her geçen gün daha da soluk bir hâl alıyordu.
Bakugou: hâlâ bekliyorum ama gelmiyorsun..
Bakugou: kendim için endişelenemiyorum..her gün fotoğraflarına bakıp iç çekmekten yoruldum.
Bakugou: madem öldün, neredesin?
Bakugou: aradan 5 yıl geçti ve sürekli aklıma gelmesen unutmak daha kolay olabilirdi
Bakugou: herkes kendim için iyi birşey yapmamı söylüyor
Bakugou: ama ben seninle beraber gitmeyi tercih ederdim..
Bakugou: tam bir aptalım
*Güçlükle ayağa kalkar*
Bakugou yıkık dökük evin içine bakarken kapıya doğru adımlayıp dışarı çıktı ve çıkması ile beraber kirishima ve kaminariyi görmesi bir oldu.
Kirishima: ...dostum
Kaminari: biraz bizimle yürümeye ne dersin?
Bakugou: tch..peşimi ne zaman bırakacaksınız?
Kirishima ve kaminari ona doğru ilerleyip iki yandan da sarıldılar ve söylenmeye başladılar.
Kirishima: sen toparlanana kadar sanırım
Kaminari: bu gidişatın aptalca olduğunu düşünmüyor musun!?
Bakugou: kendi işinize bakın
Deyip onları sertçe ittirdi ve geriye doğru çekildi.
Kirishima: biliyorum..iki sınıf arkadaşımız da garip bir şekilde kayboldu ama bunun üzerinden 5 yıl geçti biliyorsun?
Kaminari: biz bile alışmışken senin gibi umursamaz birini neden bu kadar yıprattı
Bakugou: hiç birşey bilmiyorsunuz..
Deyip onların yanından hızlıca sıyrılıp yürümeye başladı.
Kirishima: bakugou!
Kaminari: boşver..hadi gidelim
Bakugou yoldaki taşlara vura vura ilerlediği sırada ne düşündüğü hakkında hiç bir fikri yoktu.
Bakugou: ne sikim tecavüzcü bir piçi aklımdan çıkaramıyorum
Bakugou: çocukluk arkadaşımı bile çok çabuk unutmuşken neden o!?
Ayakları bakugouyu bir sahil kenarına getirdiği sırada her hangi bir banka oturup ellerini yüzünün arasına aldı.
Bakugou: ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok..
Bakugou: içimde bir boşluk doldurulmayı bekliyor gibi..
Bakugou: çok yanlız hissediyorum
Düşünceleri yine bakugouyu alıp götürürken çalan telefonu dikkatini bir anlığına dağıttı ve bunun üzerine bakugou cebindeki telefonu aldığında arayanın annesi olduğunu gördü.
Bakugou: ne var?
Mitsuki: hava alanına geldin mi?
Bakugou: hayır gelmeyeceğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)
Romancebu hikayede piç ve oç bakugouyu yerden yere vurcaz( tabiki şaka şöyleki uke yapcam ama benden çekmediği kalmıcak zorlamalı herşeyi daha çok seviyorem, piskopat bne) kızgın bakugou gidicek kızgın ve utangaç bakugou gelcek( çok bişi değişmedi ama deği...