1. bölüm

24.6K 574 1K
                                    

Bakugou tatilini nasıl geçireceğini bilmiyordu gerçi o inek olmadan herşeyin daha iyi olacağından emindi ama yapacağı şeyi henüz kafasında kurmamıştı.

Yolda taşlara vura vura giderken karşısına todorokinin çıkması ile onun göğsüne çarpması bir oldu.

Yere bakan başını sinirle yukarı kaldırdığında todorokinin ona bakmakta olduğunu gördü.

Bakugou: önünü göremiyor musun yarım piç!

Todoroki: yere bakarak yürüyen sendin

Bakugou: kör olanda sensin sanırım!

Todoroki hiç birşey demeden umursamaz bir biçimde bakugounun yanından geçip gitti ve bakugouda sinirle yoluna devam etti.( Zaten sinirli olmadığı bir zaman mı var :D)

Bakugou evine doğru adımlarken aizawa senseiden gelen bir mesajla yerinde durup mesajı açtı.esajda şöyle yazıyordu;

- " yaz tatilinizi sıkıcı bir şekilde geçirdiğinizi biliyorum ve bu umrumda bile değil ama yönetimde bende değil bu yüzden size ayarladığımız otele gelerek arkadaşlarınız ile vakit geçirebilirsiniz"

Bakugou mesajın tamamını okuduktan sonra hemen altındaki otelin yerine baktı ve telefonunu cebine atıp tekrar evine doğru adımladı.

Bakugou: ciddi ciddi gideceğimi falan düşünmüyorlar herhalde

Bakugou: o ezikler ile beraber 2 dk geçirmek cehennem gibi birşey

Evine geldiğinde kapıyı açtı ve içeri girdi o sırada evde biraz takılırken birden zilin çalması ile olduğu yerden kalkıp kapıya doğru yol aldı.

Kapıyı açtığında karşısında todorokiyi görünce biraz şaşırdı ve birazda sinirlendi.

Bakugou: ne istiyorsun?

Todoroki: otele gelecekmisin bayağı büyük diyorlar

Bakugou: sanane bundan!

Todoroki: gelmeyeceğini biliyorum ve buraya seni ikna etmeye geldim

Sfx; hafif gülümser

Bakugou: senin dediklerin umrumda değil şimdi gidebilirsin!

Bakugou tam kapıyı suratına kapatacağı sırada todoroki kapıyı eliyle tutup tekrar araladı.

Todoroki: geleceksin hatta oda arkadaşım olacaksın

Sfx; tam gülümser

Bakugou: ne saçmalıyorsun yarım piç rahat bırak beni!

Kapıyı bu sefer büyük bir şiddetle çarparken todoroki kapıyı birdaha çalmadı ve bakugou sinirle salona doğru adımladı.

Bakugou: saçmalığa bak!

Yine sinirle koltuğuna otururken birşeyler açıp izlemeye başladı ve akşam olmaya başlayınca odasına girip pijamalarını giymeye başladı dişlerini fırçalayıp yatağına girdikten sonra yorganı üzerine çekti ve uyumaya koyuldu.

Bir süre sonra pencereden tıkırtılar geldi ama bakugou hâlâ mışıl mışıl uyuyordu pencere birden açıldı ve gölge kadar hızlı ilerleyen biri bakugounun kolundan tutup yere fırlattığı sırada bakugou yarı uykulu bir şekilde neler olduğuna anlam vermeye çalışıyordu.

Bakugounun konuşmasına bile fırsat vermeden göğsü yere gelecek şekilde onu yere yatırdı ve üstüne geçip ellerini arkadan bağladı bakugou tam bağıracakken bir bez yardımı ile bakugounun ağzını kapatırken sıra ayaklarına geçti ve ayaklarında aynı hizada bağlayıp onu tamamen kaçamaz bir hale getirdi.

Bakugou sinirle çırpınırken onu bağlayan kişi onu kucağına aldı ve pencereden çıkıp onu bir arabaya bindirdi ve yola koyulmaya başladı yüzü ve saçları gözükmüyordu kafası tamamen kapalıydı sadece birbirinden farklı renkte olan gözleri gözüküyordu ve bakugouda bunu o karanlıkta fark edememişti zaten.

Bakugou arka koltukta çırpınırken bir yandanda birşeyler söylemeye çalışıyordu ama dedikleri anlaşılmıyordu tabi.

Bakugou:( lanet olsun kim bu göt herif!)

Arabayı bir otelin önünde durdurup ön koltuktan indi ve arka koltuğu açarak bakugouyu çıkartıp tekrar kucağına aldı ve otele girdi.

Otele girdiğinde belli bir odaya doğru yönelip kapıyı açtığında bakugou ile birlikte içeri girdi ve kapıyı kapatıp kilitledi bakugouyu bir köşeye bırakırken çok sakin bir tavır ile başındaki şeyleri çıkardı ve koltuğa bıraktı.

Bakugounun gözleri şaşkınlıktan açılırken hemen karşısına oturdu adam daha doğrusu todoroki...

TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin