Midoriya: kacchan gibi sinirli birisi bu durumdan nasıl şikayeti olmaz ki!?
Midoriya: aranızda bir ilişki olduğu açık ama nasıl bir ilişki çözemedim..
Todoroki: gidecek misin artık?
Midoriya: ...
Midoriya: az önce ki kumanda..o neydi ve neden onu kacchanın önünde salladın?
Todoroki: oh bu mu?
Deyip kumandayı çıkardı ve çıkarır çıkarmaz bakugou biraz tırstı
Todoroki: bu yine ve yine seni ilgilendirmez~
Todoroki: güle güle
Midoriya: daha bitirmedi-
Diyeceği sırada todoroki onun yakasından tutup çıkışa doğru sürüklemeye başladı.
Midoriya: t-todoroki-kun ne yapıyorsun!?
Todoroki: sana birisi evimden git dediğinde gitmelisin
Midoriya anlamaz bir ifade ile duraksamaya çalıştı ama todorokinin onun tutan eli çok güçlüydü ve ne kadar çekmeye çalışsa da başaramadı.
Midoriya: canımı yakıyorsun!
Todoroki çıkışın kapısına doğru onu sertçe yasladı.
Midoriya: agh!
Todoroki: düzgünce gitseydin canın yanmazdı hm?
Midoriya: n-neden böyle davranıyorsun? S-sen böyle birisi değilsin!
Todoroki: poff herneyse..
Deyip kapıyı açtı ve onu tam çıkaracakken midoriya söylenmeye başladı.
Midoriya: t-telefonum..telefonumu ver!
Todoroki: başka bir tane al
Deyip onu kapıdan çıkardı ve kapıyı suratına kapatıp odasına doğru ilerledi.
Odasına geldiğinde bakugouyu duvarın bir köşesine oturmuş dizlerini kendine doğru çekmiş ve yine başını dizlerine doğru yaslamış titriyor ve ağlıyorken buldu.
Todoroki: ...
Todoroki: bakugou?
Bakugou: ...
Todoroki: ..ahh özür dilerim kendimi tutamadım
Bakugou: y-yalancı hık pislik!
Todoroki birşey demeden bakugouya doğru adımladı ve bakugouya eğilip elini onun saçlarına doğru attı.
Bakugou: d-dokunma bana!
Todoroki: hadi ağlamaa
Bakugou: bıktım! Her şeyden senden bu hayattan bıktım!
Todoroki ona doğru sarıldı ve onu kucağına alarak kendisine bakmasını sağladı.
Todoroki: söz veriyorum kendimi değiştireceğim
*Gülümser*
Todoroki: o zaman beni birazcık olsun sevebilir misin?
Bakugou: hangi gerizekalı bu yapılanlar karşısında seni sevebilir
Todoroki: tamam kötü şeyler yapmış olabilirim ama değişeceğimi söylüyorum mutlu olmalısın
Bakugou: benden inanmamı bekleme
Todoroki: iyi, biraz zamana bırakalım~
Deyip onunla beraber salona doğru adımladı o sırada kapının önünde bir süre öylece kalakalan midoriya en sonunda kendi evine doğru ilerlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)
Romancebu hikayede piç ve oç bakugouyu yerden yere vurcaz( tabiki şaka şöyleki uke yapcam ama benden çekmediği kalmıcak zorlamalı herşeyi daha çok seviyorem, piskopat bne) kızgın bakugou gidicek kızgın ve utangaç bakugou gelcek( çok bişi değişmedi ama deği...