Part 3

8.5K 201 9
                                    

Bere mě Kate za ruku. Vede mě k němu do pokoje a jdem do koupelny. "Jakto že jsi mi nenapsala že přijedeš?" Ptá se mě když mi opatrně čistí rány na dlani. "Neměla jsem čas...sama jsem se to dozveděla jen tři dny předem." Zasměju se. Dál si povídáme o samejch novejch vecech a taky o Zachovi. Prý se strašně změnil a to taky můžu potrvdit. "Podle mě se zamiloval." Řekne Kate nakonec. Skoro se udusím smíchy. "Kate neblbni! Zrovna on!" Směju se. "Ale fakt Christie....Sebastian se mi pořád svěřuje, že už s nim není skoro k vydržení, protože prý pořád mluví o nějaký holce a má jí prej plnej noťas co mu ukazoval Zach." Řekne s vážnou tváří a pak obě chytíme výtlem. Jo a zapoměla jsem vám říct, že Kate je Sebastianova sestra. xD Rychle mi to zaváže obvazem a jdem zpět do pokoje. "Hele tak já jdu už domů. Mám zaracha takže jsem ráda, že jsem se vůbec někam dostala a určitě si zejtra budem muset vyrazit." Obejme mě a pak odejde. Vezmu si svojí deku a lehnu si na zem. Je zajímavý, že tu nejsem ani den a už chodím spát v jejich dobu a to s osmihodinovým rozdílem. Ještě chvíli přemejšlím, proč se dnes rodiče už nevrátě a nakonec usoudím, že taky potřebujou čas pro sebe. Kolem druhý hodiny ráno usnu. Přes dobu co spím se mi nezdají žádný sny a ani sem nepostřehla kdy přišel...tedy jestli vůbec přišel Zach.

"Uhmmm." Zamručím když se začnu pomalu probouzet a přitisknu se ke zdroji tepla. Počkat! Otevřu oči a spatřím jeho hruď. Kouknu se trochu víš a tam uvidím jeho spící tvář. Přiznávam že je roztomilej ale to teď jde mimo. Co dělám v posteli a ještě k tomu přitisklá na něm?! Chci se odsunout ale v tom mi zabrání jeho pevný stisk. "Co si kurva myslíš, že děláš?!" Vyjeknu. "Prosím trošku ztiš svůj krásnej hlásek momentálne teď na něj nemám naládu a klidni se, nechtěl jsem abys ležela na zemi tak sem se rozhodl že ty si lehneš do postele a ja dolu na gauč...ale když sem tě vzal do naruče tak ses mě už odmítala pustit, no tak jsem si lehl k tobě. A promiň za ten včerejšek....byl jsem nalitej a ta voda mě dodělal." Řekne už smutnějším hlasem. Koukám na něj s otevřenou pusou. On se mi omlová?! "Christie....." Zašeptá moje jméno a pohladí mě po tváři. Hned u cuknu a zvedam se z postele. "Tím včera sis to posral." Zasyčím a vyjdu z pokoje. "Dobré ráno." Pozdravím všechny v kuchyni. Rozhlídnu se kolem sebe a musím uznat že tu je skvěle uklizeno že ani není nic poznat. " Spíš už dobrý poledne." Zasměje se máma. Kouknu na hodiny a kývnu. "Co se ti stalo Christie?" Ukáže Jack na moji ruku. Jen nahodím úsměv. "Včera jsem si šla pro pití a se skluničkou jsem zakopla na schodech." Řeknu jednoduše. Přeci mu nebudu říkat že mi dal Zach facku, to bych byla moc na hlavu. Když Zach sešel do kuchyně tak jen pozdravil a hned odešel, ani o mě nezavadil pohledem. To jsem řekla až tak moc? Nakonec jsem nad tim přestala myslet a ve čtyři hodiny jsem měla sraz s Kate v jedný cumkrárně kousek od nás. Užila jsem si s ní skvělej den a kdo by to řekl ale těšila jsem se až uvidím Zacha, protože jsem se mu taky chtěla omluvit. Jenže když jsem přišla po devátý a šla jsem k němu do pokoje tak tam nebyl. Měl tam akorát noťas tak jsem ho znovu zapla a znovu jsem si zahrála na rebela a vlezla mu na fb. Zjistila jsem že si píše se Sebastianem přes mobil takže si můžu číst jejich konverzaci a celkem mě překvapí.

Sebastian: Kámo doufám že co jsi udělal včera tak už neuděláš, protože tě jinak já osobně zabiju....víš že ji mám taky rád....

Zach: Ani nevíš jak moc si to vyčítám vole...bojím se že u ní nemám po tom včerejšku už vůbec žádnou šanci...

Sebastian: kurva tak jí to řekni že ji máš rád....

Zach: Doprdele vždyť víš že nemůžu...je to moje sestřenice a nechci o ni přijít...na to ji mám až moc rád a navíc..co bych pak dělal s těma kurvama co spim? Kdyby na to nahodou přistoupila tak bych měl konec a ty víš že ona by mi nedávala každej den, na to je moc poctivá a navíc....pořád je panna :'D

Po tomhle to zkliknu. On mu řekl že jsem panna! A taky že bych mu určitě nedala každej den! Zalezu do postele a zavřu oči. Přiznávám se...Zach se mi hodně líbí a nebejt to můj bratranec tak asi budu jako ty ostatní holky a vlezu s nim do postele ale bohužel on můj bratranec je. Nakonec usnu a zas mám bezesnou noc. Ráno se probudím tak jak sem usla a pořád sama v posteli. Cítím jak jsem nevyspalá a prostě něco chybělo tomu abych se dobře vyspala. Zvednu se z postele a jdu do koupelny. Kouknu se na sebe do zrcadla a mírně se zděsím. Mám bílej obličej a velký kruhy pod očima jako bych aspoň týden nespala. Jako každé ráno sejdu po schodech do kuchyně a pozdravím všechny co tam jsou. Jedinej kdo chybí je Zach. "Nevíte kde je Zach? Od včerejška jsem ho neviděla což je divný." Kouknu na Margaret a Steva. "Nevim mě nic neřekl." Odpoví Margaret a Stev s ní souhlasí. K snídani máme vajčka na sladko a pak se vydám k pláži s plavkama na sobě. Když jsem tam tak si roztáhnu deku a lehnu si na ni. Aspoň chytím trochu barvu. "Ahoj krásko! Jsi tu sama?" Slyším klučičí hlasy nad sebou tak otevřu oči. Jsou to čtyři kluci asi kolem 20ti let. "Když řeknu že tu jsem s někym?" Zeptám se. Jeden se usměje. "Tak se otočíme a odejdem." Řekne. "Hmm tak to nebudu lhát a řeknu že tu jsem sama." Zasměju se. Oni se taky zasmějou. "Nešla by jsi s náma do vody? Přeci jen tu je dost teplo." Nabídne mi jeden kluk ruku a tak ji přijmu. Wow to je poprvý co jsem neodmítla kluky! Je to kvůli tomu že Zachovy přijde směšný že jsem ještě panna? No nemám teď čas nad tim přemejšlet, protože ty kluci mě suprově rozptilujou. "Jak se jmenuješ krásko?" Ptá se jeden. "Podle toho jak se jmenujete vy." Neřeknu své jméno. "Mark, Joe, Max, Viktor." Řekne všech jména a přitom ukahuje kdo je kdo. "Já jsem Christie." Usměju se. "Stejnak ti budem říkat krásko." Mrkne Viktor. Cáknu na něj vodu a pak začnem dělat kraviny. Jednou mě chytne Mark kolem pasu a hodí mě do vody, pak to samí udělá i Joe. Když jsem otočená k Maxovi a Markovi tak mi Viktor zatáhne za provázek vrchních plavek a rozváže se. Překvapeně vyjeknu a sjedu pod vodu. Všichni se uklidněj a Joe přejde ke mně. Táhne mě trošku dál do vody kde když on stojí tak jsem vrškem pod vodou. Vezme mě za pas a přitiskne k sobě.

Další díl je tu! Hurá :D pokuď máte nějaké připomínky k téhle povídce tak to prosím napište do komentu ;) doufám že se tenhle díl líbí a děkuji za vote

Young pupKde žijí příběhy. Začni objevovat