Part 4

8.2K 219 0
                                    

"Zavážeš mi to prosím?" Kouknu na něj prosebně. "Pššš." Položí mi prst na rty. Sehne se ke mě a pomalu mě začne líbat. Víc mě natiskne na sebe a já mu položím ruce na hrudník. Jak si přestanu držet vršek plavek tak se mi to nadzdvihne a odhalí se mi prsa. Je to poprvé co mě takhle vidí kluk. Z každý strany se postaví jeden kluk. Z boku se ke mě postaví Mark a Max a ze zadu Viktor, který mi následně sundá vršek. "Nádhera." Zašeptá Max a rukou přejede z břicha na moje jedno prso které pevně zmáčkne. Tiše zasténám a sklopím hlavu. "Je to správný? Vždyť vás ani neznám." Řeknu. "Tvoje tělo po nás touží krásko takže se není o čem bavit." Zašeptá mi Viktor do ucha a rukou mi sjede po boku až na břicho a zastaví se u lemu plavek. Joe mě znovu začne líbat a Mark s Maxem jsou zaneprázdněni mím hrudníkem. Viktor mě hladí po břiše a já cejtím jak se vzrušuju. Ne tak to nechci. Nechci své poprvé ve vodě se čtyřma cizíma klukama. "Já nemůžu." Zavrtím hlavou a snažím se dostat z toho jejich sevření. "Máš smůlu krásko...už jsi se nám odevzdala." Stáhne mě Joe zpátky a popadne mě za zadek. Cítím Viktorovu ruku jak jede níž a pomalu se mi vkrade pod plavky. Cejtím jeho ruku tam dole a začíná mě tam dole hladit. "Já ale ne......" Ani to nedořeknu, protože moje slova pohltí Joevovi rty. Začnu sebou cukat. 'Do čeho jsem se to pustila!' Nadávám si. Z očí mi začínají tec slzy a všechny doteky se mi začnou znepříjemňovat. 'Prosím pomožte mi někdo! Proč si najednou myslím že nikdo okolo nás není? Vždyť tu je tolik lidí a nikdo mi nepomůže. Prosti své vůli zasténám. "Co si kurva myslíte že děláte!" Uslyším ten až velmi známí hlas. Všichni mě najednou pustěj a já tam jenom rozklepaně stojím....v moři....bez vrchního dílu plavek a málem sem se nechala čtyři cizí kluky aby se se mnou vyspaly. Z očí se mi spustí proud slz. "Padejte kurva do prdele a k týhle holce se už nepřibližujte, protože ona je moje!" Křikne na ně a jde ke mně. Otáčím se od něj a zakrývám si vršek těla. "Hej si v pohodě? Co se tu právě před chvílí dělo?" Zavrtím hlavou. "Zachu." Otočím se k němu a prudce ho obejmu. "Já sem tak blbá!" Vzlikám. "Ale sestřenko....to bude v pohodě." Tiskne mě k sobě. "Jen jedna otázka. Nestalo se nic víc předtím než jsem přišel nebo jo?" Zeptá se. Jen zavrtím hlavou. " Dobře tak pojď." Vezme mě za ruku a pak zastaví s upřeným pohledem na má prsa. Zakriju se jednou rukou ale moc to nejde. "Nemám vršek." Řeknu tiše. Znovu přejde ke mně a vezme mě do náruče. Není tak skoro nic vidět jen jsou vidět nahý záda. Zabořím mu hlavu do hrudi hanbou. Během chvíle jsme venku z vody a Zach mě rychle balí do deky. Celou cestu domu ani jeden z nás nepromluví a ani se na sebe nekoukne. Zbytek dne utíká rychle a tak utíkaj i další dny. Uběhne týden a za tu dobu jsem si zvykla spát se Zachem v jedné posteli. "He Christie chtěl bych aby jsi dnes šla se mnou do jednoho kubu ke budu oslavovat svoje narozky." Usměje se na mě Zach od kuchyňský linky. (Momentálně váří špagety k obědu). "Bude tam i Kate?" Zeptám se. "Bude tam Seb takže ona určitě taky." Kývne. "Dobře tak tam pujdu." Pousměju se. "A v kolik se tam jde?" Sednu si na stůl. "Mělo by se jít kolem osmí...přeci jen si musíme užít a prosim tě pojď sem a pomožmi. Pořád se jenom flákáš." Řekne vážnym hlasem a pak se začne smát. "Víš že já neumim vařit." Zasměju se. "A myslíš že ani neumíš míchat věci na pánvi?" Vezme mě za ruku a stáhne mě ze stolu. Zakopnu o židly a spadnu mu přímo do náruče. "Tohle bych si nechal líbit." Usměje se mile a já jen protočím oči. Nijak to neřeší a během chvíle máme uvařeno. Jsme zase doma sami dva, protože rodiče šli někam na návštěvu a nijak nám to se Zachem nevadí. Zbytek odpoledne se díváme na filmy a když je sedm hodin tak se jdu připravovat. "Hej co si mám vzít na sebe?" Houknu na Zacha. Já vím že vám to asi přijde divný ale vždycky mi v tom poradil. "Vem si ty tvoje kraťásky, hezky ti vnich vinikne tvůj sexy zadeček." Řekne nadrženym hlasem. "Prasáku." Odtituluju ho ale nakonec si je vezmu a k tomu si vezmu modrý uplí triko s flitrama a vístřihem do V. Vlasy si nechám rozpuštěný a udělám si jemný linky. "Můžem jít?" Vylezu z koupelny a pohled mi zůstane na nahym Zachovi. "P-promiň." Řeknu s rozpakama a otočim se. "Můžu už?" Zeptám se po chvíli. "Jo už mám trenky." Zasměje se. Otočím se k němu a propaluju ho pohledem. Bezeslov jdu dolu do kuchyně kde už jsou rodiče, o kterých sem ani nevěděla že přišli a Jack mě sjíždí očima. "Fíha...sluší ti to, ale nemyslíš že je to trochu moc odvážný?" Vytáhne obočí. Jen zavrtím hlavou. "Nemusíš se bát já nejdu nikoho svádět, jdem jen oslavovat." Zasměju se a uslyším jak Zach schází schody. "My už jdem tak pa někdy zejtra." Zasměju se a jdeme. Kupodivu ten klub není až tak daleko jak sem si myslela a není tam ani moc dlouhá fronta. Zdáli už postřehnu Kate a běží rovnou ke mně. "Christie! Kurňa tobě to tak sekne!" Vyjekne a jáji řeknu to samé. Během půl hodiny jsme už v klubu a jdem k jednomu volnýmu boxu. "Tak lidi a protože se dnes oslavujou moje narozky tak všechno co tu vypijem tak platím já." Zasměje se Za h a rovnou nám objedná nějakej namíchanej drink a k tomu panáka whisky. "Hej Christie! Pojď." Vezme mě za ruku a táhne mě na parket. Začnem se vlnit do rytmu hudby a Kate je za chvíli s nějakým klukem. Mě to přestane bavit tak jdu zpět k našim klukům. "Hej Sabe bejt tebou tak si dávam bacha na sestřičku." Ukážu směrem kde je Kate a ošahává jí tam nějakej kluk. Jen zavrtí hlavou a já na ex vypiju panáka whisky a začnu pít i ten namíchanej drink. "Zachu já už víc nechci, nejsem zvyklá pít a už teď cejtim že to na mě začíná působit." Zakřením se.

Jak jsem slíbyla tak je tu další díl :* doufám že se vám to zatim líbí a pokuď ano tak snaď bude i potom ;) omlouvám se za chyby ale přiznejme...jsme jenom lidi :D komu se líbí tak dejte prosím vote nebo komentík, protože mě to velice podpoří ;)

Young pupKde žijí příběhy. Začni objevovat