Čas pomalu ubýhal a Zach mi pořád i přes moje protesty objednával pití. Pomalu jsem se cejtila ještě víc a víc opilá. Přestávám řešit kolik jsem toho vypila a piju jeden za druhým. "Zase spomalíme Christie ano?" Vezme mi Zach z ruky panáka a vypije ho on. Přiznávám že se mi mírně točí svět ale ninak se cejtim fajn. "Hej! Ten byl můj!" Křiknu a natáhnu se pro něj, jenže mi podjede ruka a skončím tak, že napůl jsem na Zachovi. "Strašně hezky voníš." Kousnu se do rtu a on mě vezme za bradu. "Jsi dost opilá." Poznamená. "Já vím." Kývnu a zahledím se na jeho rty. Pomalu se jimi ke mně přibližuje a já jen zavřu oči. Cítím jak se mi přisaje na rty a druhou rukou si mě k sobě za pas přitiskne. Naše jazyky se začnou proplétat a já se nevzmůžu na nic. "Hej Sabe mi se pakujem domu. Nechci aby tu usla." Slyším hlas Zacha a položím mu hlavu na rameno. Postřehnu že se zvedáme tak otevřu oči a se Zachovou dopomocí se dostanu z klubu a nasednem do nějakého auta. Zřejmě Sebastianova. V autě pořád sleduju Zacha a jemu na tváři se usídlil úsměv. Během chvíle jsme před našim domem a já mám zase chuť aby mě políbil. Chci aby mě líbal, aby se mě dotýkal. Vystoupíme no spíš vypadnu z auta a začne se strašně smát. "Dík Sabe to už svladnu." Slyším Zacha a pak auto odjíždí. Zach mě bere do náruče a nese mě zřejmně do domu. Nevím jak ale strašně rychle se ocitnem asi u Zacha v pokoji kde mě postaví na nohy. Trochu jsem vystřízlivěla ale pořád se mi motá svět. Zach stojí těsně u mě a já musím mít zakloněnou hlavu abych na něj viděla. Ruku mi položí n krk a palcem mě hladí po tváři. Zkousnu si ret a nespouštím zněj oči. Začne se pomalu zklánět a znova se mi přilepí na rty. Tentokrát začne jemně a pomalu líbat. Já jen zavřu oči a ruce mu položím na ramena. Naše jazyky se znovu začnou proplétat jako v klubu a znovu si mě přitiskne k sobě. "Ne si opilá to nemůžem." Odtáhne se ode mně. "Když ale nebudu tak ti to nikdy nedovolim." Zašeptám. On jen překvapeně vydechne a skloní se k mímu uchu. "A teď to chceš? Chceš abych tě líbal a dotýkal se tě všude možně? A abych tě potom pomalu a jemně připravil o panenství?" Šeptá mi do ucha a mím tělem se rozlévá pocit touhy. "Ano...chci." Kývnu. Jemně do mě strčí a já spadnu do postele. Nahne se nademně a svými rty se mi přilepí na krk. Rukou mi vjede pod triko a vyhrne mi ho až nad prsa. "Ach Christie.....jsi tak nádherná." Usměje se a triko mi přetáhne přes hlavu. Polibky sjede z krku níž až na má prsa a jemně políbí každý kousek kůže, který nezakrývá podprsenka. Zasténám a zkosnu si ret. "Ano Christie, neboj se a sténej na hlas. Chci to slyšet." Šeptá Zach do mé kůže. Rty přejede na břicho a začne mi rozepínat kraťásky. Pomalu je stáhne dolu a jeho rty ucítím na vnitřku stehen. "Zachu." Zalapám po dechu když se všechny svaly v mém podbříku stáhnou. "To je zatím jenom začátek." Jemně mě kousne do stehna a vytáhne se ke mně na horu. "Pořád to chceš?" Pohladí mě po tváři. Jen bezeslov kývnu a on mě vytáhne do sedu. Rozepne mi podprsenku a pomalu mi sundá jedno ramínko a pak i druhý. Nikdy jsem si nemyslela že ta předehra trvá tak dlouho. Znovu mě položí do peřin a rukou mi přejede přes prso. Znovu zasténám ale tentokrát se to snažim tišit. Během chvíle mi sundá i poslední kus oblečení a já si zkrývám obličej do dlaní studem. "Ne Christie dej ty ruce pryč, nemusíš se stydět máš nádherný tělo." Usměje se a odendá mi ruce. Sobě si sundá triko a pak i kalhoty. "Uspokojila ses aspoň někdy sama?" Zeptá se a já z rudnu. Zavrtím hlavou. Znovu se zasměje a jemně mě políbí. Rukama sjede až dolu a pohladí mě tam dole. "Ach.." Vydechnu. Polibky sjede až dolu a jazykem začne dráždit klitorist. Začne se mi zrychlovat dech a v podbříšku se mi stahujou všechny svaly. Začnu sténat hlasytěji a nehty zarejvam do deky podemnou. Pak najednou všechny ty pocity vybuchnou a moje tělo se pomalu zpamatává z mího prvního orgasmu. "Chutnáš výborně." Olízne si ret a vytáhne se ke mně nahoru a políbí mě. "Teď uděláš to samí mě akorát ne až do konce." Zašeptá a opře se o pelest postele. Koukám na něj s vykulenýma očima. "A-ale já nevim jak." Zakoktam se. "A navíc už se cejtim skoro střízlivá, takže...." Sklopím pohled. "No to ne....hezky to dokončíme, protože jsi to chtěla a tohle není nic těžkýho, uvidíš že to pujde samo." Pohladí mě po tváři. Kývnu a sundám mu boxerky. Vezmu ho do ruky a vyjeveně se na to koukám. Tak velkej a to se má do mě vejít?! Opatrně se k tomu zkloním a vehmu ho do úst. 'Pane bože vždyť je to tvůj bratranec!' Křikne na mě svědomí. Snažím se to ignorovat a snažím se dělat nejlepší práci. "Ach Christie ten tvůj nezkušenej jazýček." Proplety mi prsty do vlasů a začne si určovat tempo. Nakonec mě vytáhne k sobě nahoru a začne mě líbat. Pomalu mě přetočí pod sebe a šahne pro něco do šupliku vedle nás. Je to kondom. Roztrhne sáček a nandá si ho. "Jsi připravená?" Koukne na mě Zach a já se zavřenejma očima kývnu. "Neboj je to příjemný jen to ze začátku bude bolet ale pak se zvykneš." Pohladí mě po tváři. Nalehne na mě svým tělem a začne do mě pomalu vnikat. Je strašně velkej a bolí to jak čert. "Zachu." Zaryju mu nehty do ruky když se trošku prudčejš hne a z oka mi steče slza. "Pšš teď už to bude jenom hezký." Zašeptá. Políbí mě a začne přirážet. Tělem mi projede vlna slasti a z úst se my vydere sten. Začnu sténat hlasitěti a zarejvam Zachovi nehty do zad. Cejtím jak mé tělo se naplňuje vzrušením a pak s výkřikem Zachova jména znovu dnes už po druhé prožiju orgasmus. "Ach Sestřenko!" Vykřikne a zůstane ještě ve mně. "Už jsi jenom moje." Zašeptá mi do ucha a vyjde ze mě. Vyčerpaně zůstávám ležet na posteli a Zach mezitím vyhodí použitej preservativ a lehne si ke mně. Stulím se mu do náruče a během chvilky spím.
"Ummm." Zamručím a chytnu se za hlavu. Proč jsem včera tolik pila? Skoro nic si nepamatuju. Otevře oči a vedle sebe uvidím ležet Zacha. Objímá mě kolem pasu a když se sjedu pohledem tak sem nahá. To snaď ne....
Juchů nezapomněla jsem a přidávám další část! Slibuju že i zejtra ještě přidam ale dál pak budu přidávat asi obden, možná i dva protože včera jsem se po dvouch týdnech vrátila ze Skotska a budu mít dost dohánění ve škole :D ale doufám že se vám tenhle díl líbil :* děkuji za vote a kommenty ;*
ČTEŠ
Young pup
RomanceChristie Sophie Richterová je 17 letá studentka prvním rokem na vysoké umělecké škole. Je to štíhlá a velice pohledná dívka s hnědýma vlnitýma vlasama a hnědýma očima. Zachova sestřenice. Zach Christopher Stevard je 19ti letej "děvkař" kterej moment...