Part 18

3.7K 99 4
                                    

"No tak dělejte něco ne?! Odčeho jste doktor?!" Slyším hlasy. "Pane Willsone bejt váma se uklidnim. Ta dívka teď potřebuje být v klidu a rozhodně ten váš řev jí nepomůže. Udělal jsem co bylo v mích silách. Dostala prášky proti teplotě a ledový zábali. Nic jinýho dělat nemohu. Podle vyšetření ani nevypadá že by měla zápal plic nebo něco takového takže teď musíme jenom čekat až se stím její tělo popere samo." Dokončí někdo proslov. Nejdou mi otevřít oči tak se pokusim aspoň pohnout rukou. Ucítím na své dlani ruku tak ji mírně stisknu. "Jak ti je krásko?" Zeptá se Miles. "Celkem dobře, jen mi je teplo." Mumlám. "Vydrž ještě chvíli a bude ti dobře." Ucítím dlaň na své tváři.
"Oni se už asi se mnou nebudou bavit co?" Mumlám dál. "Jak to myslíš?" Nechápe. "Rodiče a Zach, opustila jsem je. Nebudou mě už chtít vidět." Vzlyknu. "Ale tat to určitě není krásko. Bude jim to jem chvilku líto ale potom si uvědomí že musíš žít." Dá mi pusu na čelo.

Uběhl týden a už sem byla celkem v pohodě. O další týden dýl mě nakonec Miles přemluvil a odletěli jsme do Londýna. Žila sem pohodovej život protože sem se naučila nemyslet na minulost. Taky sem zjistila že Miles je ředitel jedno hodně úspěšnýho hotelu a tam se taky s nim měla jít dnes večer na obchodní jednání. Budou tam ještě tři muži a budou tam mít své manželky tak mě poprosil aby sem tam s nim šla. Vůbec nevim jak to teď mezi námi je ale zatim se mi to líbí. Sice je mi líto Zacha a rodiny ale musim začít od znova.
"Krásko si už připravena?" Křikne na mě Miles z kuchyně. "Jo jen si vezmu naušnice a hned jdu!" Odpovím. Rychlou chůzí jdu do pokoje tam si nandam naušnice a kouknu na sebe do velkého zrcadla. Urovnám si modro černé šaty, které mi Miles přinesl. "Si nádherná." Vyleká mě. Vůbec sem netušila že přišel. "Ty jsi hezčí." Dam mu pusu na tvář. "Christie mám jednu takovou maličkost..pujdeš se mnou na to jednání jako partnerka?" Zeptá se. "Vždyť to už jdu." Nechápu. "Ale já myslim oficiálně....budeš se mnou chodit?" Položí mi ruku na tvář. "Velice ráda pane Willsone." Usměju se na něj. S úsměvem se ke mně skloní a jemně mě políbí. "Tak šup máme deset minut zpoždění." Popostrčí mě před sebe a plácně mě po zadku. "Hele nešahat, osobní majetek." Vypláznu jazyk a to už lezu do auta. Cesta byla krátká takže sme tam byly do deseti minut. Nervozně sem vylezla z auta a koukala se ne vysokánskej luxusní hotel. "Zem volá Christie." Mává mi Miles rukou před obličejem. "P- promiň ale to je tak fantastický!" Začnu se smát. "Mihu nabýdniu rámně?" Usměje s na mě. "S radostí." Dám mu pusu na tvář a jdu s ním dovnitř té krásy. "Dobrý večer pane Willsone. Hosté už čekají u stolu osm." Přivítá ho servírka a na mě jen hodí takovej ten znechucenej obličej. Miles mě vede k danému stolu a během cesty cejtim jak mě ta servírka zabíjí pohledem. To vypadam nějak divně? "Dobrý večer dámy a pánové. Omluvám se za spoždění ale byl sem v koupelně dýl než sem chtěl." Zasměje se Miles. Sice sem nevěděla proč mi to řekl al pochopila sem hned jak se všichni začali smát. Chce tu naladit dobrou náladu. "Ještě vás představím. Christie tohle jsou mí obchodní partneři a občas i docela dobrý kámoši a lidi tohle je Christie Richterová, moje přízelkyně." Podám si se všema ruku a pak si sednu. "Dáte si něco k pití?" Přijde ta blonďatá pinda. Všichni chlapi si objednaj nějaký alkohol a dámy si objednaj jenom minerálku. Rozhodnu se nebejt moc střízlivá tak si objednam alkoholickej drink, kterej co sem četla tak má v sobě nejvíc alkoholu ze všech. "Lásko kdybys chtěla jít pryč tak může do pokoje v tomhle hotelu. Mam tu svoje apartmá a pak bych tam za tebou došel." Položí mi ruku na stehno. "Ještě chvíli tu vydržim, teorv teď sem přišla." Usměju se. Chlapi začnou probírat obchodování a já jen pozoruju ty ženy jak mlčej a jenom tam seděj. Zdá se mi to divný, jsou takový no...prostě divný. Jako by byly jejich sub a nemohli nic dělat. "Nebude vadit když tady s kolegyněma se stáhnem na bar? Chci je pozvat na dring a poznat se s nima." Stoupnu si. Ani jeden z těch tří nevypadá šťastně ale maj smůlu. Nekompromisně sem holky dotáhla k baru a objednala jim mojito. "Proč se tak chováte?" Nečekam a hned se jich ptam. "Máme vychování narozdíl od tebe. Nemůžeš jen tak říct jdem na bar. Musíš se zeptat svýho přítele jestli ti to dovolí a navíc ty bys mu měla líbat nohy aby s tebou zůstal dýl než měsíc." Odpoví zrzka. "Proč by se mnou neměl zůstat?" Ptám se vyjeveně. "Koukni na sebe. Takový nic jak ty má někoho jako je on. Měla bys radši zalíst někam do díry a radši ani nevylejzat." Odpověděla černovláska. Rychle sem se zvedla a běžela sem k Milesovi. Vzala sem ho za ruku a rychle ho táhla pryč. "Zlato co se děje?" Stáhne mě k sobě když vběhnu na chodbu. "Nechci zase cejtit tu strašnou bolest. Znova to už nezvládnu...." Brečím. "Christie koukni se na mě.... Co se stalo?" Hladí mě palcem po tváři a stírá mi slzy. "Oni měly pravdu...já sem nic a ty jsi někdo. Nezasloužim si tě." Vzlyknu. "To kecaly ty pindy co? Prosim tě nevěř jim. Ty jsi víc než já a to já si tě nezasloužim ale teď sme tady, jen my dva...spolu." Šeptá. Skloní se ke mně a jemně mě políbí. "Jen my dva." Zopakuje. Chytne mě za ruku a vede mě do výtahu. "Gregore prosim tě vyřiď prosim Maxovi, Cloudovi a Derekovi že přesouvám schůzku na jindy a ať přijdou bez těch svejch slečinek." Zaklapne mobil a zadívá se na mě. "Kašlu ma to." Zakleje a vrhne se na moje rty. Je to tak procítěný. "Chci tě." Zamumlá mi do ucha. "Slib mi že mě neopustíš." Šeptám. "Lásko slibuju, nejsem ten typ kterej se vyspí s holkou a pak ji nechá." Kouká se mi z příma do očí. Nic neříkám a jen mu dam pusu jako souhlas. Natiskne mě na stranu výtahu a jednou rukou mě chytně pod zadkem. "Ani nevíš jak dlouho sem snil mačkat tvoji dokonalou prdelku." zašeptá mi do ucha a zkousne ušní lalůček. Nějak to nekomentuju protože nemam slov a během chvilky jsme v nejvyššim patře a jdem přímo do jeho apartmá. No, prakticky jsme do něj vstoupili hned z výtahu. "Krásko teď mě dobře poslouchej. Zamiloval sem se do tebe až po uši a nechci o tebe přijít." Zašeptá mi do ucha a přitom mi rozepíná zip u šatů. "Máš nádherný tělo." Pohladí mě od prsou po boku až na zadek. "Chci tě." Zašeptám vzrušeně. "A jak? Jemně nebo tvrdě? Rychle nebo pomalu?" Ptá se a přitom mi konečky prstů přejíždí po celím těle. "To nechám na tobě, aspoň pak bude vědět jestli se k sobě hodíme nebo ne." Zkousnu si ret. "Nekousej si ten ret jinak tě ohnu tady přes ten stůl a vyšukám z tebe duši." Zavrčí nadrženě. "Třeba to právě chci." Zkousnu si provokativně znovu ret. Chytne mě za ruku a táhne mě nejspíš do jeho ložnice. "Páni...." Vydechnu s úžasem. "To je tak luxusní!" Hvízdnu. "Obdivovat můžeš jindy, teď máme na práci něco jiného." Usměje se a shodí mě na postel. Sundá ze mě všechno oblečení co sem měla na sobě a pak se pustím já do rozepínání jeho košile. "Máš boží tělo." Zamumlám mezi polibky. Oba jsme skočili nazí a asi víte jak to dál skončilo. Byla to noc plná vášnivého sexu, který byl zatím nejlepší ze všech.

Hojte lidi, omlouvám se že sem dlouho nic nepřidala a teď další dva týdny nepřidám, protože jedu na dovolenou. Tenhle díl není ani extra dlouhej a ani extra zajímavej ale občas to tak bývá. Předem děkuju za komenty a vote a děkuju i za ty minulí.....slibuju že se pokusím polepšit :)

Young pupKde žijí příběhy. Začni objevovat