Jen se na Zacha usměju a zvednu se. Když stojím kus od Jace moje koutky úst se vytáhnou do úsměvu a během chvíle mu moje ruka přistane na tvaři. "A když tak hlídej si co říkáš, protože jednou můžeš skončit hůř." Pošlu mu vzdušnou pusu a otočím se k Zachovi. Ten se jen směje a za pas mě vede pryč. "Proč se všichni tak moc změnili?" Kouknu se na Zacha, kterej jen zavrtí hlavou, že neví a nic neříká. "Mluvíš se mnou?" Zastavím se naštvaně. "C-co? Jo mluvim, promiň lásko jen jsem přemejšlel nad tim co se mu honilo hlavou když jsi mu dala tu facku." Usměje se. "Jasně a tyhle zamyšlený ztavy máš často?!" Říkám pořád naštvaně. "Kurnik co tě žere Chris??" Nechápe. "Promiň. To jsou zase moje stavy." Sklopím hlavu. "Lásko." Přitáhne si mě Zach k sobě a vášnivě políbí. "Pojď už domů. Stejnak tu je nuda a opálený jsme dost." Zašeptá. "To beru ale nepůjdem do postele jasný?" Dávám si podmínky. "Bezproblémů, můžem to zkusit i na zemi nebo na stole, pak nám zbývá jen gauč a sprcha." Zasměje se. Bouchnu ho do ramene a jdem domů.
"Co si takhle objednat pizzu a kiukat se na televizi? Když odmítáš to co jsem navrhoval předtim." Jdem do obyváku kde se svalíme na gauč. "Mě je to jedno, já jdu spát." Pošlu mu vzdušnou pusu a lehnu si na bok. Zavřu oči a pokouším se usnout. "Nechceš si lehnout ke mně? Nejde mi usnou když vím že ty tu jen sedíš." Posadim se a prosebně se na něj kouknu. "Jsi si tim jistá abych ležel tak blízko u tebe?" Vytáhne jedno obočí. "Už jsme spolu i spaly takže mě tohle nezabije." Stáhnu ho k sobě. Ležím čelem ke gauči a Zach leží těsně zamnou. Rukou mě obejme kolem pasu a jemně mě políbí do vlasů. "Děkuju." Zašeptám a během chvilky spím. Obyvákem se začne rozlíhat písnička Take me to the church a já jsem hned vzhůru. "Promiň." Omluvím se nechápavýmu a rozespalýmu Zachovi když přes něj přejdu a rychle zvednu mobil. "A-ahoj Chrisi, promiň spaly jsme..teda spala jsem. Copak potřebuješ?" Usmívám se a jdu k Zachovi do pokoje. Christian je můj spolužák a kamarád, no celkem dost dobrej kamarád, s kterym jsem občas vyšla do kina mebo do cukrárny. Prostě super milej kluk. Náš hovor je o tom že mu je líto to že jsem pryč a proč sem mu to neřekla atd. Nakonec mi prozradil že pro mě měl překvapení ale tak ho prej posune a varuje mě abych se nezamilovala do nějakýho New Yorkskýho kluka. Bavíme se asi půl hodiny do tý doby než mě vyruší Zach. "Ještě chvilku." Naznačím rty ale on jde blíž ke mně. Rty mi přejede po krku a z úst se mi vydere sten. "Jsi v pohodě?" Slyším z mobilu Christiana. "Jo ale už musím končit, pak ještě zavolam a neboj, za pár dnů jsem doma." Usměju se i když vím že to nemůže vidět. "Už se na tebe těšim, beruško a...." Neslyším ho až do konce, protože mi Zach vezme mobil. "Co to kurva...doprdele proč?" Koukám se nechápavě na Zacha. "Proč ti říka beruško? Říkala jsi že žádnýho kluka nemáš." Začne pěnit. "Beruško mi říká od tý doby co umí mluvit ty mamlasy. Známe se od mala jako s tebou." Odůvodnim to. "A proto si jen z "kamaráda" tak unešená?" Vyjede. "A když ti řeknu že ho mam radši než tebe tak co? Dáš mi zase facku?" Vyjedu i já. "Tu facku už sem netahej. Už jsem se ti omluvil a jestli ho máš radši tak soráč že jsem se ti nasral do života. Stači když řeknu ahoj!" Otočí se a odejde. Chci na něj zakřičet že nechci aby odešel ale zůstanu stát jen s otevřenou pusu. Je pravda že mám Christiana radši, ale jsme spíš jako sourozenci, ale Zach je úplně něco jinýho. Dokázal mi že není tak špatnej jak se zdá, a já podlehla a zamilovala se....i za těch zkurvenejch pár dní. Popadnu svůj mobil a se slzami v očích vyběhnu z domu. Běžím po ulici až ke Kate a zoufale zaťukám na dveře.
Ahoj...omlovám se že jsem delší dobu nic nepřidala ale nezvládala jsem psát, protože mám hodně písemek a taky 4x tejdně treninky :( a taky se omlovam ze je tak krátký ale snaď se polepšim :D moc děkuju za vote a přála bych si aby jich bylo víc ale snad se to ještě zlepší :*
ČTEŠ
Young pup
RomanceChristie Sophie Richterová je 17 letá studentka prvním rokem na vysoké umělecké škole. Je to štíhlá a velice pohledná dívka s hnědýma vlnitýma vlasama a hnědýma očima. Zachova sestřenice. Zach Christopher Stevard je 19ti letej "děvkař" kterej moment...