"Jak to že jsi tu tak rychle? To ti volal Sab?" Ptám se když sedíme u Christophera v pokoji na posteli. "Ne, volal mi tenhle....řekl že je to hodně důležitý a nakonec mi to řekl všechno. Měl jsem co dělat aby jsem za tim kokotem nešel a hned mu nerozbil hubu a to mi věř že k tomu chyběl jen kousek." Zasměje se. "Už vypadáš dobře." Mám na tváři neutrální výraz. "A předtim jsem nevypadal?" Zeptá se zmateně. "Ne...byl si bledej a vypadalo jako by jsi ani nejedl." Zašeptám poslední slovo a sklopím pohled. "Jo ty myslíš tohle.....přiznávám se. Byl jsem na dně a ty víš proč." Zamručí. "Bylo to kvůli mě.....chtěla jsem se ti omluvit za to jak jsem se chovala. Byla jsem strašná." Začnou mi po tváři stejkat slzy. "Prosím neplač. Nelíbí se mi když tak hezký oči maj v sobě tolik smutku." Ucítím na tváři jeho ruku a setře mi slzu. "To já sem sem se choval jak kokot, ale slibuju ti že ti teď pomůžu a pak zmizim a nebudu otravovat. Slibuju." Obejme mě. "Já nechci abys odešel, nechci přijít o dalšího človeka a ani nevim jak to teď budem zvládat když už nejsem jenom já ale já a malej." Rozbrečim se naplno. "Ani semto jestě neřekla mamce, která mi včera celá natěšená oznámila že je taky těhotná!" Kdyby jsme neseděli tak už jsem dávno na zemi. "Pššš už to bude všechno dobrý. To ti slibuju. Ochráním tebe i malýho." Hladí mě rukou po zádech. Uslyším zaťukání na dveře takže si rychle utřu slzy a pokusím se nahodit úsměv. Dveře se otevřou a v nich stojí Christopherova mamka. "Nerada rušim dětičky ale nic jste nejedli takže vám nesu oběd." Usměje se a tác s talířema položi Chrisovi na stůl. "Děkujem mami." Oplatí ji Chriatopher úsměv. Kluci se pustěj do jídla a já se v tom celou dobu jenom šťouram. "Mám tě krmit jako malou??" Koukne na mě Zach a vytáhne jedno obočí. "Jestli chceš?" Pokrčim rameny. Nemyslela jsem že to myslí vážně ale když se před mojí pusou objevila jeho lžíce s rizotem. Začnu se strašně smát a nakonec otevřu pusu. "Hám." Řekne když mi vkládá lžíci do pusy. Místo toho abychto spolkla tak to vyprsknu všechno na Christopher kterej sedí vedle Zacha. "Heeej a to bylo za co?" Udělá ublíženej pohled. "Nekoukej se na mě ale na něj." Ukážu na zacha kterej se jenom culí. Christopher vezme lžíci, nandá na ni rizoto a dá to do pozice jako malej katapul (určitě všichni víte jak to myslim xD) a střelí to po Zachvovi. Ztrhne se to ve válku při čemž zbraň je jídlo a když dojde tak se jenom se smíchem rozhlídnem okolo a všichni tři se sválíme na zem v záchvatu smíchu. "Už jsi v pohodě?" kouká se na mě Zach. Jen kývnu a otočím hlavu na druhou stranu k Chrisovi. "Bude tu moct zůstat i on?" Pousměju se na něj. "Jo ale bude muset leže na zemi protože v posteli s tebou ležim já." Řekne vítězoslavně. "No tak to brr ona bude ležet se mnou. Moc si nemysli." Začne Zach. "Ale tohle je můj pokoj takže si polib." Oplatí mi Christopher. "Tak klid lidi jo?" Zastavím je po nějaký době. "Oba můžete leže u mě. Budu ráda když budu vědět že je někdo u mě, a pokud se to jednomu zvás nebude líbit tak máte smůlu oba dva." Vypláznu na ně jazyk. Ty dva se na sebe kouknout a pak se na mě vrhnou. Lechtaj mě všude možně a já pomalu už ani nemůžu popadnout dech. "K-kluci t-to už s-stačííí." Dostanu ze sebe mezi smíchem a nakonec mě nechaj. Cejtim se jako v sendwiči. Z jedný strany leżí Zach a z druhý Christopher. Oba dva mě objímaj a já se začnu pomalu uvolňovat. Oči se mi začnou klížit a nakonec usnu. Nic se mi nezdá a ani mě nic nebudí. Cejtim se tak.....uvolněně.
Otevřu oči ale hned je zavřu protože mě do nich udeří světlo od lampičky. "Hmmmm." Protáhnu se a zamručím. "Dobrý večer. Tak co, jak ses vyspala??" Ptá se Zach a když hlavu otočim na druhou stranu tak tam sedí za stolem Christopher a něco maluje. "Vyspala jsem se skvěle děkuju a co vy?" Zeptám se mezitím co se převaluju na břicho. "My jsme nespali. Povídali jsme si a on tě mezitím maloval." Ukáže Zach bradou na Christophera. "M-maloval?" Vykoktám ze sebe. "Jo maloval." Usměje se Chris a ukáže mi obrázek. Úplně mi tim vyrazil dech. Bylo to tak přesný že se to až zdálo jako fotka. "Tak to je super!" Vyjíknu a poližím si ruce na pusu. Vzápětí na to se mi uvedne žaludek a rychlostí světla jsem v koupelně a skláním se nad záchodem. "To bude dobrý Christie." Slyším chlácholiví hlas a uvědomím si že to je Zach. Rukou mi drží vlasy a hladí mě po zádech. "Je to nechutný tak proč tu jsi?" Zašeptám když vydýchám to co se stalo. "Protože mi na tobě záleží." Usměje se. "To mě teší." Vydechnu a sednu si. Zádama se opřu o kachličky a hlavu zakloním do zadu. "V pohodě?" Zeptá se. "Moc ne." Ušklíbnu se. Vezme mě do náruče a nese mě do postele. "Chceš udělat něco lehkýho k jídlu? Maličkej má taky určitě hlad." Usměje se na mě Christopher. "Ale fakt něco lehkýho ano?" Ukážu na něj prstem když odchází z pokoje. Jen kývne a já zůstanu v pokoji sama s Zachem. "Víš co mě štve?" Sedne si vedle mě Zach. Jen zavrtím hlavou. "To že to dítě není moje." Sklopí hlavu. "To není jistý s tebou jsem taky spala." Snažím se vyvrátit jeho myšlenku. "Ale pokud si vzpomeneš tak jsem dbal na dostatečnou ochranu." Ušklíbne se. Jo v tom má pravdu. "Promiň." Odvrátim od něj pohled. "Ty by si se mnou chtěl mít dítě?" Opřu si o jeho rameno hlavu. "Kdybych řekl že bych byl šťastnej?" Usměje se. Jen zavřu oči a představím si mě a Zacha jak máme spolu dítě. Hned se mi vybaví ten sen. "Víš že se mi o nás zdálo?" Zašeptám. "Jak o nás?" Nechápe. "O tobě a mně a o tom malim." Zvednu hlavu a kouknu se na něj. Položí mi ruku na tvář a jako v tom snu mě pohladí po strech. Svými rty se přiblíží k mím a vtiskne mi jeden sladkej polibek. Vyruší nás klepání na dveře v kterých stojí Christopher. "Nerad ruším ale mám tu pro slečnu salát bez oleje a tím pádem i bez zálivky, jen čistá zelenina." Usměje se. "Ty si tak hodnej." Sednu si pořádně na postel a Christopher mi podá tác s jídle. Je toho stašně moc ale mám strašnej hlad tak to snim všechno.
Ahoj^^ tak ak sem slíbyla tak přidávam další díl. Je sice kratší než ten předtím ale kdyby jsem to měla dopsat tak si ještě hodně dlouho počkáte. Doufám že se líbilo a dík za Vote a Koment!! +jdu oslavovat +100 vote a 1,87k přečtení :3333 :*
ČTEŠ
Young pup
RomanceChristie Sophie Richterová je 17 letá studentka prvním rokem na vysoké umělecké škole. Je to štíhlá a velice pohledná dívka s hnědýma vlnitýma vlasama a hnědýma očima. Zachova sestřenice. Zach Christopher Stevard je 19ti letej "děvkař" kterej moment...