"Jak si mohl? Vždyť jsem byla opilá!" Sedím na posteli zabalená v dece a koukám se naštvaně na Zacha. "Sama si chtěla a navíc si říkala že jsi už střízlivá....a užila sis to." Dodá a já zabořím hlavu do polštáře. "Já tě mám ráda Zachu, moc ráda ale jsi můj bratranec!" Huhlám do polštáře. Ucítím dotek na ruce a během chvíle mě Zach objímá. "Tak to zkus ignorovat. Nikde není zakázáno aby jsme nemohli bejt spolu a věř mi, že já tě mám hodně rád." Zvedne mi hlavu aby mi viděl do očí. "A co rodiče?" Zeptán se. "Moje o tom vědej. Řekl jsem jim to, prože na tom není nic špatnýho." Skloní se a jemně se otře rty o ty mé. "Dej mi aspoň tu jednu šanci. Slibuju že když jednou udělám nějakou kraviny, třeba co jsem udělal na ty párty tak tě nechám a už se ti nebudu plést do života." Říká a já z jeho hlasu slyším něco jako zoufalost. "Jak dlouho?" Položím mu hlavu na hrudník. "Jak dlouho co?" Nechápe. "Jak dloubo mě už máš rád?" Upřesním mu to. "Od malička." Vykouzlí se mu na tváři ůsmev. "Jakto že jsem nic nepoznala?" Překvapeně vydechnu. "Protože jsi měla v sobě vsugerovaný, že jsem jen tvůj bratranec a nic víc. Taky proto jsi byla do včerejška panna. Věděla jsi že chceš jenom mě ale nehodlala sis to přiznat." Našpulí pusu. "Hele zas si tak nevěř jo? Náhodou jsem si v Sydney naška kluka, jenže když jsem mu řekla že nejsem připravená tak mě nechal, ale víš kolik slaďoušů jsme měla? A jak dobře uměli líbat?" Vypláznu na něj jazyk. "Hele dost těhle řečí...já vím že líbám nejlíp a že jsem nejlepší ve svádění, protože jsem svedl svoji překrásnou a tak úzkou sestřenku." Usměje se a já ho fláknu polštářem. "Nechápu jak jsem to mohla dovolit." Vrtím hlavou. Nechápavě na mě kouká. "Nechápu jak jsem mohla dovolit to žejsem se zabouchla do bratrance kterýho jsem ještě před týdnem nenáviděla." Ušklíbnu se. Zajede rukou pod deku a štípne mě do zadku. "Au!" Vyjeknu. "Za co to bylo?" Zeptám se ho naštvaně a mnu si místo štípnutí. "Jen tak. Rád šahám na tvoje tělo a zrovna se mi chtělo tě štípnout." Necháva ruku pod dekou a hladí mi nohy, břicho a prsa. "Měli by jsme jít na snídani." Vyhrknu. "Jsi si jistá?" Sjede rukou mezi moje nohy a mírně mě tam stiskne. Zasténám. Začne mi třít klitorist a já zakloním hlavu. Jeho rty se spojí s mími a začnu do našeho polibku vzdychat. Když už myslím že budu tak přestane.
"P-proč?" Otevřu oči. "Chtěla jsi jít na snídani." Usměje se a líbne mě do vlasů. "Děláš si ze mě srandu? To co si začal dělat tak i doděláš!" Bouchnu ho do hrudníku. "Beru ale s tvojí dopomocí." Vyplázne jazyk. "C-cože?" Řeknu překvapeně. Opře se o pelest postele, mě si upraví tak že k němu sedím zády a mám nohy od sebe. Vezme moji ruky do té své a jen se usměje. "Nebraň se." Zašeptá. Moji rukou vjede pod deku a zamíří s ní tam dolu. "Zachu to snaď ne." Začnu se bránit. "Chceš se cejtit dobře?" Koukne se na mě. Mlčím a nic neříkám. "Tak se nabraň a užívej si to. Budu to víst já neboj a uvolni se." Kousne mě do ucha. Poslechnu ho a zavřu oči. Uvolním se a dál cejtím akorát jeho doteky. V pokoji jsme asi až do oběda a já sem plná energie. Se Zachem děláme jakoby nic a já mám pořád na tváři úsměv. "Ehm Christie...potřeboval bych s tebou mluvit." Stoupne si ke mně Jack. Překvapeně zvednu pohled a kývnu. Jdem k nim do pokoje a já si sednu na postel. "Co se děje Jacku?" Kouknu se na něj. "Mám to říct já nebo to řekneš ty že je potřeba zesíli stěny? Spíš mi řekni co se mezi vámi stalo....myslel jsem že ho nenávidíš." Vychrlí Jack. "No víš já se včera opila a no....nějak se to stalo....a chtěla bych ti říct, že tě ujišťuju že se to nestane ale nemůžu to slíbit. Já...no on mě přesvědčil abych mu dala šanci....že to není nevadí když jsme bratranec a sestřenice..." Koktám. "Vím že je to špatně ale já ho asi fakt mám ráda...vůbec nevim jak se to stalo." Sklopím hlavu. "Pojď sem zlato." Přitáhne si mě do otcovský náruče. "Časem se to nějak vyvine ale slibuju, že pokuď se na tebe jen špatně podívá tak tady moc dlouho nevydrží." Říká vážně a pak se zasměje. "Mam tě ráda Jacku." Usměju se. "Tak pojď aby si ten tvůj Zach nemyslel bůch ví co tu s tebou nedělám." Zasměje se a já se zasměju s ním.
Když jsme zpět v kuchyni tak všichnu sedíme u stolu a já mám už od začátku místo vedle Zacha. Naše konverzace je v plném proudu a přemejšlíme nad nějakou aktivitou co by jsme mohli dělat všichni dohromady. Nakonec zkončíme u toho že pujdem do moře. "Jaký si vezmeš plavky?" Zajímá se Zach když jsme v pokoji a připravujem se. "Jaký bych si měla vzít?" Ukážu mu dvoje. Ukáže na zelený, a já pochopím proč. Mají hodně zpevněný košíčky na prsa a tím pádem i víc vyniknou. "Nadrženče." Odtituluju ho a jdu se převlíknout do koupelny. Když je mam na sobě tak jdu zpět do pokoje pro zbytek oblečení a mezitím spatřím Zachův pohled na mě. "Nedovolila jsem ti koukat se na moje tělo." Ošiju se. "Ale ani si mi to nezakázala a ani nezakážeš, protože ti jinak naplácám na holou." Vyplázne jazyk a vyjde z pokoje. "Magor." Zavrčím. "Já tě slyším!" Křikne ze schodů tak jen protočím oči.
Během chvíle mám všechny věci připravený a jdem k moři. Dnes je zas nádherný den jako vždy a mám chuť se jen opalovat a nedělat nic jinýho. S Margaret a mámou si lehnem na deky a chlapy jdou někam bůh vý kam. Pohodlně ležíme se zavřenejma očima a jen relaksujem a po nějaký době se otočíme na břicho. Bylo by to fajn kdybych skoro nedostala infark z toho že mi někdo položil na záda něco strašně ledovýho. Rychle jsem se zvedla a viděla jsem Zacha. 'Kdo jinej by udělal takovou kravinu!' Pomyslím si. "Co si myslíš že děláš?" Vyjeknu. "Nesu ti zmrzlinu?" Udělá takovej ten jeho divnej výraz. "Jaká je?" Zeptám se. Pokuď řekne že malinová tak asi začnu slintat ale jak by si to mohl z dětství pamatovat, že je to má nejoblíbenější. "Hele podle mě to je mango." Ukáže mi jí a já se začnu smát. "Myslím že by ses měl vrátit do školky, protože je to s tebou fakt špatný." Řeknu vážně a pak rychle vstanu abych mu mohlá vzít tu malinovou zmrzku. 'Přeci jen na to nezapoměl.' Zatetelí se mé vnitřní já a já se musím pousmá. Natáhnu se po zmrzlině ale on uhne. "Něco za to chci krásko." Zašeptá aby to neslyšela moje máma a ani ta jeho. Divim se že ani to moje vyjeknutí nepřitáhlo jejich pozornost. "Co chceš?" Ptám se ho a on jen přistoupí blíž. "Ty víš co chci." Zašeptá mi fo ucha a zkousne ho. "Já chci...." nedořekne.
Ahoj!! Takže je tu další díl! Momentálně se přiznávám že nemám zatím naosanej další ale už se na tom pracuje ;) moc vám děkuji už skoro za 300 přečtení....vím že je to pořád málo ale pro mě je to už tak dost protože n to nejsem zvyklá :D taky děkuju za vote a doufám že se ještě rozrostou ;) snaď se vám to líbilo :*
ČTEŠ
Young pup
RomanceChristie Sophie Richterová je 17 letá studentka prvním rokem na vysoké umělecké škole. Je to štíhlá a velice pohledná dívka s hnědýma vlnitýma vlasama a hnědýma očima. Zachova sestřenice. Zach Christopher Stevard je 19ti letej "děvkař" kterej moment...