"Hej Zacharieli co tu děláš?" Přiběhne najednou nějakej kluk a tu naší hezkou chvylku naruší. "Seš kretén? Vypadni prosim tě....a po tobě chci krásko aby sis šla se mnou zaplavat." Otočí se spádky ke mně. Jen nadzvednu obočí a začnu se smát. "A to mě musíš vydírat zmrzlinou? Klidně bych ti na to kývla i bez ní." Znovu se po ni natáhnu ale on znova ucukne. "Dobře tak si ji sním já když ji nepotřebuješ." Otočí se a otevře ji. Rychlím krokem jde někam podél pláže tak se za nim rozeběhnu. "Hej ty parchante vrať mi tu zmrzlinu!" Křiknu a během chvíle sem těsně za ním. Místi toho abych ho bouchla nebo něco tak mě chytne za ruku a táhne ke stromu. Kousne do zmrzliny a začne se sklánět. "Hej co to děláš?!" Snažim se odtáhnout ale on se mi přilepí na ústa. I přes největší odpor jsem během chvíle ucítila v puse malinovou chut a poté i Zachův jazyk který byl ledovej. Přestala jsem se bránit a Zach se odemně odlepil. "Chutnalo?" Vzal mě za ruku a vedl mě tentokrát směr voda. Kývla jsem a on mi zbytek zmrzliny podal. "Děkuju." Zašeptám jako nějaká malá holka a dám mu pusu na tvář. "Za co jsem si ji vysloužil?" Ptá se překvapeně a já mu dám znova pusu na tvář. "Za svoji štědrost." Usměju se a dojím zbytek zmrzliny. "Jdem teda do vody?" Koukne na mě a já se bezeslov zvednu a s úsměvem do ní zamířím. "Kde jsou rodiče?" Zeptám se Zacha když nevidím naše mámi na dece. Otočí mě o 180 a ukáže směrem k plážovýmu baru kde seděj jak naše mámy tak i tátové. Jen se zasměju a jdem do vody. Cestou tam mě Zach vzal za ruku takže jsem mírně sčervenala a slyšela jsem jenom jeho smích. Sluší ti to když se červenáš." Zašeptá mi do ucha. "Zmlkni prosím." Řeknu kousavim hlasem a vykouzlím na své tváři úsměv. Do vody jdu pomalu protože jak mám rozpálenou pokožku tak t stašně studí. Zach do vody skočí po hlavě jak idiot a mě stáhne za sebou. Zalapu o dechu a vražedně se koukám na Zcha. "Zacharielii...to sis posral." Kouknu na něj s vražedným pohledem a začnu na něj cákat vodu. Jen se začne smát a začne i to oplácet. Kdo by to kdx řekl ale cekem mě to utahalo takže přestanu a jdu k Zachovi. "Co teď?" Zeptám se. "Co by jsi chtěla?" Pousměj se. "Vim na co myslíš ale to fakt ne....spíš bych chěla ve, natáhnout se na deku a opalovat se. Možná bych ti dovolila bejt u mě ale nad tim ještě budu uvažovat." Udělám zamyšlenej obličej ale ne na moc dlouho. Zach mě obejme kolem pasu a políbí mě. Když se vzpamatuju tak mu ruce položím na ramena a zapojím se taky. "Teď už si si jistá?" Usměje se a stále si mě tiskne k sobě. "Jo jsem....máš zákaz." Ušklíbnu se a vydam se z vody ven. "Ale proč?!" Slyším za sevou Zacha. "Protože jsi můj bratranec a vím jakej seš." Otočím se a vypláznu jazyk. Zach je hned u mě a kouká se mi do očí. "Aaaa děláš si srndu? Zacharieli ihneď mě pusť na zem!" Začnu ječet když si me Zach přehodí na rameno. "Vžádném případě sestřenko. Ty hezky pujdeš semnou a budem se spolu bok po boku opalovat a možná na tebe budu občas hidnej a dám ti odměnu za sluštnost." Říká zdlouhavě a já pomalu usínám. Přestala jsem se bránit a byla jsem vděčná když jsem se konečně dostala na pevnou zem. "Um..a co dostanu za to když budu hodná? Nějak jsem tě neslyšela." Udělám nevinej výraz. Skloní se ke mně a vlepí mi pusu. "Musím něco říkat?" Pousměje se. "Jo mělbys....že jsi debil ma druhou." Zasměju se, natáhnu se na deku a zavřu oči. Slyším jak se zasměje a pak si lehne vedle mě. "Jej vole co tu děláš? To si zbalil další naivní buchtu kterou stejně odkopneš?" Slyším klučičí hlas nad náma a já hned vim kdo to je....Jace, můj první kluk a taky dobrej kámoš. "Ty kreténe vždyť to je Christie, moje sestřenice." Zvedne se Zach. "Ou promiň Christ ale vůbec jsem tě nepoznal. Vypadáš skvěle! Necht3la by jsi to ještě jednou se mnou zkusit?" Zklopí se ke mně a zavrní mi do ucha. "Máš smůlu Jaci ale moje sestřenka je už zadaná....se mnou." Usměje se. "Kurva děláš si prdel?! Vždy5 jste příbuzní?!" Říká celkem dost nahlas. "Víš jak jsem říkal že až s ní budeš tak vám řeknu 'gratuluju' ale teď se mi zvás dělá špatně....netušil jsem že jsi až taková děvka." Dořekl a já viděla jak Zach zrudl. "To už nikdy neříkej." Vlepí mu pěstí a Jaceovi začne týct krev z nosu. "Promiň." Řekne mim směrem.
Jen tu další díl :333 pardon že jsem teď nic moc nepřidala ale měla sem moc učení :/ pokud se vám to líbí tak dejte vote a komment předem děkuju :* a omlovam se za chyby :D
ČTEŠ
Young pup
RomanceChristie Sophie Richterová je 17 letá studentka prvním rokem na vysoké umělecké škole. Je to štíhlá a velice pohledná dívka s hnědýma vlnitýma vlasama a hnědýma očima. Zachova sestřenice. Zach Christopher Stevard je 19ti letej "děvkař" kterej moment...