Ahoj, jen rychlé info na začátek. Nová kapitola vyjde každý pátek a možná některé středy (záleží, jak budu stíhat). Doufám, že se bude kapitolka líbit ❤️
Vaše Strawberry 🍓
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Liam:
Jakmile jsem viděl Louiho výraz, když se srazil s tím kudrnatým klukem, popadl jsem Mayu a odtáhl ji do nejbližší kavárny. ,,Dobrý den, co to bude?" zeptala se nás číšnice po té, co jsme se usadili u stolu pro dva.,,Dvakrát cappuccino, prosím," objednal jsem sobě i své přítelkyni. Číšnice si zapsala naši objednávku a odešla.
,,Tak to vyklop," podívá se na mě Maya. ,,Jestli se to nějak týká toho blonďáka, co se málem rozspustil ze Zayna a ty chceš zapojit svoje šílený dohazovačský schopnosti, tak tě snažně prosím, nezatahuj mě do toho." ,,Jaký blonďák?" ptám se nechápavě své přítelkyně.
Ta se jen plácne do čela a odpoví: ,,Ten kamarád toho vysokýho kudrnáče." ,,On čuměl na Zayna?" koukám na ní s otevřenou pusou.
Mayino čelo od další rány její dlaně zachrání číšnice vracející se s naší objednávkou. Po jejím odchodu se na mě podívá, jako bych byl snad úplně debilní: ,,Na to, že jsi nejchytřejší z tý vaší povedený crew máš celkem dlouhý vedení." ,,Počkej. Blonďáka a Zayna budeme řešit za chvíli. A na mojí obranu, byl jsem zabraný do Louiho a toho kudrnáče. Viděla jsi je? To byla láska na první pohled, v tomhle já se vyznám," mrknu na ní.
Ona jen protočí očima a mírně zčervená. Poté se zatváří zhrozeně: ,,Doufám, že se nehodláš míchat do těch dvou."
Upiju své kávy a odpovím: ,,Mluvíš o Malikovi a blonďákovi nebo o Tomlinsonovi a kudrnáči? Protože já se chystám na oboje. Věř mi, stejně by spolu dříve či později skončili, já jim jen trochu dopomůžu." Maya se na mě podívá stylem- Můžete mi někdo vysvětlit, proč chodím zrovna s ním? Já jen pokrčím rameny a dodám: ,,Teď jedem na ten seznamovák, zítra vyrážíme, takže v úterý a vracíme se až v sobotu. Za tu dobu toho stihnu spoustu, uvidíš." Maya jen protočí očima a napije se kávy.
Harry:
Sedíme s Niallem u mě na posteli a povídáme si o prvním dni ve škole. Známe se už od školky, chodili jsme na stejnou základku a teď chodíme i na stejnou střední.Ještě k všemu naše vysněná- hudební komzervatoř! Já i Niall oba milujeme hudbu, už od mala spolu zpíváme karaoke.
Navíc, na hudební konzervatoři jsou jen dvě hodiny matiky týdně, co víc si přát?
Dneska u mě ten irskej skřet spí a zítra spolu půjdem ke škole.
,,Já ti říkám, že ten snědý kluk je tak tisíckrát hezčí než ten tvůj mrňous. Viděl jsi ty nádherné čokoládové oči? Nikdo nemá hezčí oči než on," tvrdí mi zrovna ten leprikon. ,,No to víš že jo. A já jsem Nemo. Já aspoň vím jméno svého objevu. A navíc, Lou má oči barvy toho nejhlubšího oceánu, to je teprve nádhera." ,,Já jsme ho aspoň málem nesejmul," vysmál se mi. ,,Hele klídek jo, mluvil si s tím svým frajerem? Ne. Třeba je to úplný idiot!" oplatil jsem mu. ,,Jo, protože ty jsi za ty dvě minuty zírání na jeho cituji "dokonalé" rty zjistil všechno o jeho osobnosti."
Hodím na něj vražedný pohled a praštím ho svým polštářem. Horan se akorát začne tlemit jak idiot.
Po chvíli se k němu přidám. A tak ležíme u mě na posteli a tlemíme se, už ani nevíme čemu, jestli jeden druhému a nebo tomu, že tohle byla asi zatím nejteplejší konverzace, co jsme spolu vůbec kdy vedli (což je docela co říct).
Teď už jsme po večeři (měli jsme palačinky přičemž Niall jich snědl asi deset) a zase ležíme u mě na posteli.
Mám postel pro dva, takže se v pohodě vejdem a Niall nemusí spát na zemi.
,,Stejně si myslím, že oni si nás sotva pamatují," ozve se po chvíli příjemného ticha Niall. ,,Asi máš pravdu. Ale tak aspoň jsme měli koho očumovat a o kom mluvit. A můžeme je očumovat další čtyři roky," odpovím. ,,Pravda," uchechtne se blonďák a zívne. ,,Už bychom měli jít spát. Zítra vstáváme v 6:45," poznamenám.
Niall přikývne, otočí se na druhý bok a za chvíli už slyším pravidelné oddechování.
Chvíli ještě přemýšlím nad naší konverzací a poté také usínám.
Liam:
Usínám s jedinou myšlenkou. Vlastně se dvěma. Smaragdy patří k oceánům a studánky k čokoládám.
ČTEŠ
Crazy Plan // Larry + Ziall ✓
Fanfiction,,Leze to z tebe jak z chlupatý deky," poznamenám. ,,Prostě jsme si Niallem dali pusu, okay?!" vysype ze sebe a zpátky si lehne. ,,A kvůli tomu tak vyvádíš? Kvůli jedné puse? Doufám, že jste použili ochranu," odpovím mu sarkasticky. Nechápu, co ho...