Niall:
,,Nialle, můžeš na chvíli?" požádá mě Clifford.Mlčky kývnu a vydám se jeho směrem, zatímco Hood propustí kluky domů.
Naprosto přesně vím, proč se mnou chtějí mluvit, dneska jsem absolutně marnej.
Začalo to ráno, Zayn na mě měl čekat před naším domem a měli jsme jít spolu do školy.
Jenže on tam nebyl.
Neměl jsem od něj žádnou smsku, nic.
Tak jsem mu zavolal, ale hovor spadl do schránky.
Šel jsem teda do školy sám.
První co mě napadlo, jestli třeba nezaspal.
Přece jen je to Zayn.
Nebo třeba hledá lak na vlasy.
Moje myšlenky zacházely dál a dál, než jsem došel do třídy a viděl ho, jak sedí s Hadid v lavici a něčemu se smějí.
Co to má zas být?
Vždyť jsme se včera líbali v dešti před naším domem a není to tak dávno, co mě polibkem uklidnil v X-Factoru.
Já už se v něm fakt nevyznám.
Tak líbím se mu nebo ne?
Sesunul jsem se do lavice vedle Hazzy a ignoroval všechny jeho starostlivé otázky.
Celý den jsem byl mimo. Nevěděl jsem, co mám dělat.
A teď, na zkoušce to nebylo o moc lepší.
,,Nialle, děje se něco?" zeptá se Clifford, jakmile za kluky zapadnou dveře.
,,Nic," odpovím co nejlhostejnějším tónem.
On si povzdechne a pokračuje: ,,Nialle, nemuíš mi říkat co se děje, ale někomu to říct musíš. Díky X-Factoru teď začínáte být víc známi, bude na vás velký tlak. Musíš se naucit svěřovat se se svými pocity. Když ne mě, tak komukoli jinému. Ale dusit to v sobě není možnost."
No dobře, asi má pravdu...
,,Jen... Zayn je prostě hrozně komplikovanej člověk! Já už se v něm absolutně nevyznám. Chvíli se ke mně chová, jako bychom spolu chodili a pak se mnou dva dny nepromluví ani slovo," vychrlím na něj.
On se na mě zamyšleně podívá a pak odpoví: ,,Možná si s ním o tom zkus promluvit na rovinu. Říct mu přesně, co ti vadí."
,,To se právě bojím. Co když se naštve? Nebo bude dělat, jakože nic a všechno bude dál stejné?"
,,Hele, já chápu, že je to pro tebe těžký, ale takhle to dál nejde. Tenhle styl "kamrádství" ničí i tebe, i Zayna, všichni jsme si toho všimli. Prostě nad tím zkus jen přemýšlet a nejlépe si s ním promluvit," vmísí se do naší konverzace Hood.
,,Dobře. Tak já teda uvidím," zamumlám.
To je to vážně tolik poznat, že je to mezi mnou a Zaynem tak divný?
Možná bych měl doma zavolat Harrymu, třeba by mi poradil, co mám dělat.
Zajímalo by mě, jestli je něco mezi ním a Louim, oba se chovají zvláštně.
,,Nashledanou," rozloučím se a opustím budovu školy.
Profesor Clifford:
,,Dlužíš mi dvacku," natáhne ke mně ruku Calum.,,No jooo, no jooo," řeknu a začnu vyndavat peněženku.
,,Já jsem ti říkal, že se Niallovi líbí Zayn a ne Liam," prohlásí Hood spokojeně.
,,Shut up, Hood."
Niall:
Zrovna jsem procházel kolem parku poblíž našeho domu, když v tom mi někdo zaklepal na rameno.,,Shit!" vykřiknu.
Lekl jsem se jako blázen, měl jsem sluchátka a absolutně jsem nevnímal okoli.
Otočím se a zjišťuji, že je to Zayn.
,,Ufff. Já tě zabiju," úlevně vydechnu.
,,Promiň, nechtěl jsem tě vyděsit. Jen.. potřebuju s tebou mluvit..." řekne s pohledem upřeným do země.
Až teď si všimnu, jak je nervózní. Okamžitě zapomenu na to, že na něj mám být naštvaný a místo toho se začnu strachovat.
,,Zee, stalo se něco?" starostlivě se ho zeptám a chytnu ho za ruku.
Má ji úplně ledovou.
Když pořád mlčí, chytnu ho i za tu druhou a znovu promluvím: ,,Zayne, víš, že mi můžeš říct cokoli. No tak, mluv se mnou."
Zhluboka se nadechne a konečně se na mě podívá.
V očích má slzy.
,,Já... Choval jsem se jako idiot. A hrozně mě to mrzí. Ubližoval jsem nám oběma a vůbec jsem si to neuvědomil. Ale to teď skončí. Nebo jako aspoň se budu snažit to ukončit, ale nevim, jak mi to půjde, protože jsem kus debila a nemám ponětí jak tyhle věci fungujou," vychrlí.
Absolutně nechápu, kam tím míří.
,,Nialle, já tě miluju. Jakože kurva hodně. A netuším, co s tím mám dělat. Bojím se, že to všechno poseru. Jen chci, abys byl šťastnej. A chci, abych to byl já, kdo tě dělá šťastným. Jenže nevím, jestli to dokážu. Ni, dáš mi prosím šanci udělat tě šťastným?" dokončí svůj proslov.
Chvíli na něj jen zírám s otevřenou pusou.
On mě miluje?! A jen prostě nevěděl, co s tím.
Pane Bože...
,,Ano, Zayne, dám ti šanci udělat mě šťastným," odpovím a láskyplně ho políbím.
On mi polibek okamžitě opětuje a za boky si mě přitáhne blíž.
V tom začne pršet, ale my to ignorujeme a líbáme se dál.
Když se odtáhneme, přes teď už silný déšť na něj zakřičím: ,,Taky tě miluju. A doufám, že to budeš ty, kdo mě udělá šťastným."
On se na mě usměje a znovu mě políbí, tentokrát vášnivým polibkem plným naděje.
Liam:
Celou dobu je pozoruju z lavičky. Neslyším, co říkají, ale ani nechci. To je mezi nima.Jen chci vědět, jestli to dopadne dobře.
Jakmile se políbí, zvednu se z lavičky a s úsměvem zamířím slejvákem domů.
Taky píšete ve škole milion testů? Mě z toho už asi brzo hrábne..
ČTEŠ
Crazy Plan // Larry + Ziall ✓
Fanfic,,Leze to z tebe jak z chlupatý deky," poznamenám. ,,Prostě jsme si Niallem dali pusu, okay?!" vysype ze sebe a zpátky si lehne. ,,A kvůli tomu tak vyvádíš? Kvůli jedné puse? Doufám, že jste použili ochranu," odpovím mu sarkasticky. Nechápu, co ho...