Harry:
,,Dík za dnešek, bylo to fakt super," řeknu klukům, když už ležíme v postelích a chystáme se spát.,,Není za co, taky jsem si to užil. Tohle musíme někdy zopakovat," odpoví Liam.
,,Mimochodem, co jsi nám to chtěl říct, než tě Clifford přerušil?" zeptá se ho Niall.
,,Už ani nevím. Asi to nebylo nic důležitého," nervózně se zasměje brunet.
Vypadá to, jako by moc dobře věděl, co chtěl říct, ale jako by se teď.. Bál?
Nechápu proč. Zeptám se ho později.
,,Jojo, bylo to skvělý a One Direction je oficiálně nejlepší kapela na světě. Ale já už chci spát. Dobrou," prohlasí Zayn.
,,No vidíš, Maliku, taky umíš jednou říct něco inteligentního. Dobrou noc a sladké sny," usměje se andělsky Louis a pošle mi vzdušnou pusu.
,,Dobrou," odpovím a doufám, že nejsou vidět moje červené tváře. Jak může být ten kluk tak.. přitažlivej?!
Time skip do odjezdu:
Upřímně? Vůbec se mi nechce domů. Nechci, aby tohle skončilo. Chci se věnovat hudbě a ničemu jinému. Místo toho budu sedět ve škole a učit se.Jako jo, je to hudební konzervatoř, takže se většinu času opravdu budu věnovat hudbě.
Ale radši bych už jel naplno. Trávit dny ve studiu nebo na koncertech..
V autobusu sedíme stejně, jako cestou sem. Panuje poměrně melancholická nálada.
Niall i Zayn mají v uších sluchátka a spí. Blonďákova hlava černovláskovi brzy spadla na rameno a Zayn si tu svou opřel o tu Niallovu.
Sluší jim to spolu.
Liam si s někým píše, asi s Mayou.
Louis má taky sluchátka, ale nevypadá, že by spal.
Opřu si hlavu o okno a dál se ztrácím ve svých myšlenkách...
,,Curly, vstávej, jsme tu."
Vzbudí mě Louiho krásný hlas.
Vystoupíme z autobusu a mé oči automaticky vyhledají ty Louiho.
,,Tak čau, uvidíme se v pondělí ve škole," řeknu klukům, ale stále udržuju oční kontakt s Louim.
Ostatní mi odpoví a každý se rozejdeme svou cestou směrem k našim domovům.
Ujdu sotva pár desítek metrů, než za sebou uslyším rychlé kroky.
Otočím se a uvidím Louiho.
Chvíli tam jen tak stojíme a koukáme na sebe.
Pak se oba najednou pohneme a naše rty se konečně setkají.
Je to jen lehký dotek, ale i tak mám pocit, jakoby do mě uhodil blesk.
Moje ruce vystřelí k jeho vlasům a mé prsty se zapletou do těch hebkých pramenů.
Na svých bocích ucítím pevný tlak Louiho rukou.
Ten stisk mě donutí zavzdychat a tím dám Louimu možnost polibek prohloubit.
Když se odtáhneme, Louis promluví chraplavým hlasem: ,,Musel jsem to udělat, než odejdeš."
,,Jsem moc rád, že jsi to udělal."
,,Tak v pondělí ve škole, Harry," řekne s úsměvem a svižným krokem zamíří zpět.
Chvíli ještě oněměle hypnotizuji jeho záda a pak se taky otočím a vyrazím směrem k domovu.
Niall:
Dneska je pondělí, první den školy. Harry mi včera večer volal a vyprávěl mi o svém polibku.Jsem za ně moc rád, hodí se k sobě.
Teď už sedíme ve škole a první hodinu (matiku) máme za sebou. Teď bude biologie a tu mám jen s Liamem.
Vejdu do třídy a všimnu si, že Liam sedí v poslední lavici u okna a na vedlejší židli leží jeho mikina, asi mi drží místo.
,,Ahoj, Li, jakej byl víkend?"
,,V pohodě," odpoví tiše.
,,Všechno ok?" zeptám se ho starostlivě. Až teď si všimnu, že má červené a opuchlé oči od pláče.
,,Rozešli jsme se s Mayou.."
Ok, tak tohle jsem nečekal. Sice je neznám dlouho, ale přišlo mi, že jim to celkem klape..
,,Chce se ti o tom mluvit?"
,,Ne, dobrý. Stejně za minutu zvoní.."
,,No tak to ne, žádný takový. Žádná dementní škola, když jsi na dně. Pojď," chytnu ho za ruku a táhnu ho ven ze třídy.
Před učebnou, kde teď mají hodinu Zayn, Louis a Harry zastavím a Zaynovi posunkama naznačím, ať vezme kluky a jdou za náma.
,,Co se děje?" zajímá se Harry.
,,Hey, Payno, jsi ok?" všimne si Louis Liamova smutného výrazu.
,,Rozešli se s Mayou a Liam očividně potřebuje pauzu. Takže dneska kašlem na školu a místo toho zlepšíme našemu kamarádovi náladu. U nás doma nikdo není, brácha je u přítelkyně a rodiče jsou na služební cestě," sdělím klukům svůj plán.
,,Nialle, vážím si toho, ale to nejde. Nemůžete se kvůli mně všichni vykašlat na školu. Budu v pohodě," namítá Li.
,,Já souhlasím s Barbie. Liam potřebuje přijít na jiný myšlenky a my mu pomůžem," souhlasí se mnou Zayn.
Při té přezdívce mi lehce zrudnou tváře. Sklopím hlavu, aby si toho ostatní nevšimli, ale oni už stejně míří k východu.
Jen černovlásek se na mě vědoucně usměje.
Ano, já vím, trvalo to. Ale jak už jsem psala, bylo toho na mě poslední dobou hodně... Každopádně je tu další díl a teď už by to mělo vycházet nějak normálně.. Wish me luck.
ČTEŠ
Crazy Plan // Larry + Ziall ✓
Fanfic,,Leze to z tebe jak z chlupatý deky," poznamenám. ,,Prostě jsme si Niallem dali pusu, okay?!" vysype ze sebe a zpátky si lehne. ,,A kvůli tomu tak vyvádíš? Kvůli jedné puse? Doufám, že jste použili ochranu," odpovím mu sarkasticky. Nechápu, co ho...