9)

105 15 15
                                    

Niall:
No.. snad má Harry ohledně Zayna pravdu, docela jsem si ho oblíbil.

Zayn však naprosto rozcupuje veškeré moje naděje: ,,Pane profesore, můžu se s někým vyměnit prosím?"

,,Ne, takhle jsme ty týmy stanovili a také to tak zůstane. V průběhu pobytu se však budou týmy různě míchat, pokud tě to nějak uklidní," odpoví mu Clifford.

Zayn nahodí jsem-otrávenější-než-Sněhurčino-jablko pohled a vyhýbá se mému pohledu.

To ho to fakt tak odrovnalo? Copak smrdím? Jsem hnusnej? Trapnej? Achjo..

,,Podle mě by bylo fajn, aby kluci někoho nesli, a ten člověk by mohl mít zavázané ruce, nohy i oči. Za to by bylo hodně bodů," navrhne Gigi a kouká u toho na papír s bodovým hodnocením jednotlivých handicapů.

,,Já tě klidně ponesu, jestli chceš. Jsi hubená, unesu tě úplně v pohodě i víc kol," nabídne jí Zayn s úsměvem.

Zdá se mi to, nebo s ní vážně flirtuje? To nemyslí vážně. Nejdřív mi dá pusu, pak mě ignoruje a teď tady začne nabalovat holky?

Vážně si teď příjdu jak idiot. Jak jsem si myslel, že by pro něj ta pusa mohla něco znamenat? Jen si se mnou hrál tak, jako všichni ostatní.

Až na Harryho. Díky Bohu za něj, hodnějšího kluka neznám.

,,Fajn. Tak vy ostatní se domluvte jak chcete," řekla nám Gigi, ale dál udržovala oční kontakt se Zaynem.

~~~

Je to katastrofa. Už naštěstí zbývá asi jen patnáct minut do konce.

Celou dobu jsem neviděl skoro nikoho ze svého týmu. Prostě jsem si svázal ruce a "běhám" (chodím) pořád do kola.

Občas proběhnu kolem Zayna a Gigi, vždy se něčemu hihňají a div se nepusinkují.

,,Hej, jsi ok bro?" zeptá se mě Irwin, který se mnou srovná krok.

,,Jo, jasně. Dík Ashtone," odpovím a doufám, že mi na to skočí.

,,Vypadáš jak přejetá brambora," poznamená Ashton.

Zasměju se. On se na mě podívá a začne se smát taky.

Zayn s Gigi už čekají v cíli, asi je skoro konec.

On mě i Irwina ošklivě zpraží pohledem.

Achjo, já tomu klukovi vůbec nerozumím. Co jsem zase udělal špatně?

Liam:
Celou hru jsme se bavili s Lukem Hemmingsem a s Harrym. Trochu jsem si Harryho proklepl a zjistil jsem, že je to super kluk.

Je hodnej, roztomilej a moc fajn, docela si rozumíme. Pro Tomlinsona až škoda řekl bych.

Aspoň Louiho trochu zkrotí.

Navíc, protiklady se přitahují.

Teď čekáme v cíli na zbytek týmu a pak už bude oběd. Samozřejmě mi neuniklo Zaynovo chování.

Nejdřív Nialla ignoruje a pak žárlí, když se baví s Iwinem.

Asi se ho zeptám, co mu přelítlo přes nos.

,,Kluci, já se jdu jen na něco zeptat Zayna, hned jsem zpět," oznámím Lukovi a Harrymu.

,,Ok," odsouhlasí mi to Hemmings a pokračuje v rozhovoru s Hazzou.

Zayn se tam něčemu hihňal s Gigi. Člověk, který Zayna nezná nebo zná jen krátce by to nepoznal.

Ale já to poznám. Směje se falešně, usmívá se falešně i flirtuje falešně.

Gigi ho nezajímá a on je myšlenkama někde jinde.

,,Zayne, můžeš na chvilku?"oslovím ho. On se na ní omluvně/falešně usměje a jde se mnou kousek dál.

,,No?"

,,Co se děje? S Gigi vůbec nechceš mluvit, vidím to na tobě a s Nialla totálně ignoruješ," jdu rovnou k věci.

,,Nic se neděje. A i kdyby jo, tobě do toho nic není," chladně mi odsekne.

Takhle hnusně na mě snad ještě nikdy nepromluvil, něco se muselo fakt brutálně zkazit.

,,Sorry, že jsem tak vyjel. Všechno ti řeknu." omluvil se a frustrovaně na mě koukal.

,,Tak to vysyp."

,,No.."

,,Tak pohyb, děcka, vracíme se do kempu," nakáže nám Clifford.

,,Pojď, půjdem vzadu a ty mi to řekneš," táhnu Malika nakonec davu.

,,Tyvole to byl horor. Měl jsem v týmu Bradleyho Simpsona a Connora Balla. Pořád si strkali a McVay s Evansem na ně házeli žárlivý pohledy," zavěsí se do nás Tommo.

,,Něco tady řešíme, dej si odchod," shodím jeho ruku.

,,On už to ví," řekne Zayn.

,,Ty jsi to řekl jemu a mně ne? To mě hluboce uráží."

,,Já věděl, že mě má radši. Trhni si nohou, Payno," vyplázne na mě jazyk a odběhne za Harrym a Niallem.

Pokroutím nad jeho dětinským chováním hlavou.

,,Takže se mu teď hodláš vyhýbat?" ujišťuje se na konci Zaynova monologu.

,,Přesně tak. Na tom jsme se s Louim shodli."

,,A nenapadlo tě třeba, já nevím.. Nechat se? Zkusit, kam tě ty pocity a emoce povedou?"

,,To by nedopadlo dobře."

,,Jak to víš? Ani jsi to nezkusil."

,,Prostě to vím. Začne se mu líbit někdo jiný, vykašle se na mě a já z toho budu mít tak akorát depky. Navíc, přijdu ti jako vhodnej boyfriend material?"

,,To se ale přece nemusí stát. Víc se poznáte a třeba si sednete. A tadá, krásný vztah na světě. A to, že teď máš stejné romantické schopnosti jako pařez ještě nazaručuje neúspěšnost. Časem se to podá."

,,To se mi moc nezdá. Já se prostě bojím."

Mě z něj trefí. Musím ho nějak přesvědčit, že to stojí za pokus.

,,Po obědě jde Payne a spol do zkušebny," oznámí Hood.

Skvělý. To nám scházelo.

Moc se omlouvám, že jsem zapomněla vydat kapitoluu. 🙈
Tak schválně, jestli je ještě někdo vzhůru.❤️

Crazy Plan // Larry + Ziall ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat