5)

123 17 50
                                    

Louis:
   ,,You foocking loosah!!!" zařvu na Liama, který mi nalil vodu za krk. Liam se jen zasměje a začne zdrhat před Zaynem, který ho pronásleduje s napřaženým polštářem.

   Harry a Niall si vybalují a neustále se něčemu hihňaj jak dvě malý děcka.

   Využiju Paynovy nepozornosti a vyleju mu na hlavu zbytek vody, co mám ještě v lahvi.

   ,,Do hajzlu to je studený!" vykřikne Liam o něco vyšším hlasem než normálně.

   ,,Pomsta je sladká," andělsky se usměji." ,,Už je 18:25, měli bychom vyrazit do hlavní budovy," ozve se Niall.

   ,,Rozkaz Barbie," mrkne na něj Zayn a jako první vyrazí ke dveřím. Niall ho celý rudý následuje.

   Uchechtnu se. Malik by měl začít brzdit, ať si Princess nezačne namlouvat, že spolu odcválají do západu sluníčka.

   Zayn tohle nedělá. Ten většinu času flirtuje, občas někoho ohne a tím to končí. V tomhle jsme stejný.

   Vyrazím za klukama a když přicházíme k hlavní budově. Kývnu na Harryho: ,, Až po tobě, Curly."

   S ďolíčkovým úsměvem projde a já si neodpustím nenápadný pohled na jeho zadek.

   Ten pohled asi nebyl tak nenápadný, jak jsem si myslel. Liam na se mě fakt hodně divně podíval. Možná spiklenecky? Jo, asi tak bych ten pohled pojmenoval.

   ,,Doufám, že máte všichni vybaleno a teď si běžte umýt ruce, bude večeře," oznámila nám třídní.

   Celá třída včetně Hazze a Nialla se jak utržená ze řetězu vrhla k umývárkám a hned potom do fronty na jídlo.

    Já, Zayn a Liam pomalu vykročíme jak největší bossové, protože víme, že nás Curly s Princess pustěj před sebe. A taky že ano. Nikdo si nás nevšímá, a my předběhneme většinu fronty a stoupneme si až za Nialla.

   A tomuhle se dámy a pánové říká Tommo way. Vítejte v mém světě.

Harry:
   S Niallem jsme si prostrkali cestu skoro až na začátek fronty. Liam, Zayn a Louis se postavili za Niniho. Trochu jsem to od nich čekal.

   Vybírám stůl co nejdál od učitelů a zábírám tam místo.

   ,,Dobrou chuť," popřeje nám celkem sarkasticky Zayn. Nedivím se mu, nijak zázračně to nevypadá.

   Ani Ni se netváří moc nadšeně, a to je co říct.

   ,,Až dojíte, odneste talíře a počkejte tady. Hned po večeři si zahrajeme první hry tady v jídelně," oznámí nám jeden z profesorů, co jeli s námi.

   Společně s naší třídní s námi jeli další dva učitelé. Good a Clapford či jak se jmenujou.

   Jakmile všichni dojíme, naše třídní si stoupne a vyžádá si tak naší pozornost: ,,Nejprve si tady všichni vezmete jmenovky a přilepíte si je viditelně na tričko. Můžete si tam napsat své jméno nebo svou přezdívku, jak chcete. Potom odtáhneme stoly stranou a řekneme si, co dál."

      Když máme všichni jmenovky hotové, sedneme si do velkého kruhu.

   ,,Každý teď řekne své jméno a něco málo o sobě," vysvětlí nám blonďatý profesor.

   ,,Začnu já. Jsem profesor Calum Hood, učím angličtinu a dějiny hudby," ozve se tmavovlasý vyučující.

   A takhle to postupně jde kolem dokola, až dojde na Zayna: ,,Jmenuju se Zayn, rád zpívám a spím. Jo a občas dělám graffiti, ale to ne moc často."

   ,,Jsem Louis, ale kamarádi mi říkají spíš Tommo. Zpívám a trochu hraju na klavír." ozve se ten krásný vysoký hlas. Teda Louiho hlas.

   Až teď si všímám, že Louiho hlas natolik odvedl moji pozornost, že jsem přeslechl Liamovo a Niallovo představování a už jsem na řadě já.

   Odkašlu si a vysypu ze sebe: ,,Jmenuju se Harry, můžete mi říkat i Hazz. Miluju zpěv a hraju malinko na kytaru a na klavír."

   ,,Jak tě ta holka osáhávala, já jsem z toho málem umřel smích," směje se Zayn. Hry už skončily a my už jsme osprchovaný na chatce.

   ,,Já myslel, že jí tu ruku urvu," oklepe se Louis.

   Nebudu lhát, vůbec se mi nelíbilo, jak se na něj ta holka předtím lepila. Neříkám, že jsem přímo žarlil, spíš jsem měl takové mravenčení v rukách jako bych jí chtěl utopit a nacpat se místo ní.

   Dobře žárlil jsem. Hodně jsem žárlil.

   ,,Kdyby tak věděla, že u tebe nemá šanci, ani kdyby byla supermodelka," uchechtl se Liam. Louis se ušklíbne. Tenhle úšklebek mě jednou zabije. Počkat. To s tím, že je Lou gay je pravda? Já myslel, že to s tou Eleanor byla jen sranda. Že se jí chtěl prostě jen nějak zbavit, tak jí řekl tohle.

Liam
   Hazz se zničehonic začal spokojeně usmívat. Všechno vychází. Tu holku jsem k tomu osahávání v podstatě navedl.

   Nakecal jsem jí něco ve smyslu, že je Louiho typ atd., protože mi neuniklo, jak na něj pořád zírá.

   Ona mi na to samozřejmě skočila a bylo to.

   Kudrnáč nám žárlí a já jsem připomněl, že Tommo je teplej jak radiátor. Krása.

   Barbie a Curly už vypadají celkem zakoukaně, teď přijde na řadu ta těžší část.

   Donutit Malika a Tomlinsona vykašlat se na ty jejich stupidní zásady a nechat aspoň jednou v životě průchod citům.

    Držte si klobouky dámy a pánové, Payno jde zachránit svoje stupidní kamarády.

Tak jsem tu s další kapitolkou, doufám, že se líbí. Jak si zatím užíváte prázdniny? Já ležím v posteli a píšu xd.💙🇨🇮❤️💛💚

Crazy Plan // Larry + Ziall ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat