Niall:
Probudí mě sluneční paprsky proudící oknem do naí chatky. Spím nahoře na palandě a pode mnou je volná postel, kterou jsme včera pokřtili na rací postel pomocí chipsů, bombónů a suenek.Byl to velice složitý rituál založený na úctě k nezdravému jídlu (na takové věci jsem expert).
Moje palanda je u zadní stěny chatky a před ní je stůl se třemi idlemi. Vedle stolu z druhé strany jsou dveře. Naproti dveřím je skříň a vedle ní jsou dvě palandy za sebou, na jedné nahoře spí Zayn a pod ním Harry a na druhé Louis a pod ním Liam. Louis se Zaynem si zabrali tyhle postele jako první, aby si tam nahoře mohli povídat.
Já jsem samozřejmě musel být na stejné palandě jako jídlo.
A Harrymu a Liamovi to bylo fuk.
Kouknu se na mobil. Je 7:20, v 7:45 je snídaně. Slezu z palandy a obléknu si šedé kraťasy a bílé triko.
Všimnu si, že ostatní kluci kromě Zayna už jsou taky vzhůru. Louis na nás všechny ukazuje, ať jsme zticha a potichu se plíží ke své tašce.
Začne v ní něco hledat a vytáhne dětský klakson na kolo.
Musím si dát ruku před pusu, abych nevybouchl smíchy, kdy se Louis přiblížil klaksonem k Zaynovu nadpozemsky krásnému obličeji. Teda k jeho naprosto průměrnému ksichtu.
Ozve se naprosto příšerný zvuk. Černovlásek se s rychlostí světla vymrští do sedu a praští se do hlavy o palandu. Nevyjde z něj ani slovo.
Pomalu se otočí směrem k brunetovi, kterému okamžitě z tváře zmizí úsměv.
Asi půl minuty je v chatce úplné ticho. Zayn a Louis si zírají do očí, Louis vystrašeně a Zayn naprosto kamenným výrazem, který vůbec nenapovídá jeho budoucím činům.
Zničehonic tmavovlásek plivne brunetovi do obličeje, vstane z postele, obejde Louiho a zamíří ke skříni s oblečením.
Já a Harry se na sebe podíváme a to je pro nás poslední kapka. Oba vybuchneme smíchy.
Za chvíli to nevydrží ani zbytek a tak se tu tlemíe jak magoři. Zase.
,,No nic, já si jdu do umývárek vyčistit zuby a rovnou si smyju Malikovy sliny z obličeje, jde někdo taky?" zeptá se nás Louis.
Já plánoval, že bych se v umývárkách stavil až cestou na snídani, ale takhle bych nemusel jít sám.
Už už se nadechuji, že mu to odsouhlasím ale přeruší mě Zayn: ,,Já tam půjdu až cestou na snídani." ,,Tak já a Harry půjdem s tebou a Niall může jít pak se Zaynem," navrhne Liam.
A než se naděju, jsme v chatce jen my dva.. No do hajzlu..
Zayn:
Jakmile se za kluky zavřely dveře, sundám si triko na spaní a přejdu ke skříni.Cítím na sobě Niallův pohled a ušklíbnu se. Tohle bude zábava. Naschvál se dlouho přehrabuju obsahem skříně.
Mám na sobě jen boxerky, takže Blondie může obdivovat moje krásně vypracované tělo. Vím, e teď zním asi celkem egoisticky, ale chodím pravidelně do posilovny a je to celkem znát.
Když nakonec vytáhnu triko a kraťasy, začnu se velmi pomalu oblékat a možná, ale opravdu jen možná se u toho protahuju víc, než je třeba.
Potom se pomalu otočím a přesně, jak jsem si myslel. Niall mě doslova skenuje pohledem.
Hned jak si všimne mého pohledu, zrudne a rychle odvrátí pohled.
,,Jak ses vyspal?" prohodím jakoby nic.
,,Jo, ddobrý. Co tty?" vykoktá odpověď ještě stále celý červený.
,,Šlo to, ale ty matrace jsou celkem tvrdý." zkousnu si ret nad tím dvojsmyslem.
Nevím, jak je to možné, ale on zrudne ještě víc.
Zíráme si do očí a začneme se pomalu přibližovat k sobě.
,,Měli bychom vyrazit na tu snídani," zamumlá nepřítomně. Jeho dech mě pohladí po rtech díky té blízkosti.
,,Hm, asi jo," brouknu mu do ucha. Naskočí mu husí kůe.
Lekne se a kousek ustoupí. Je na něm vidět, že hrozně panikaří, asi není na tenhle typ blízkosti zvyklý.
Udělám krok k němu, on zase ustoupí, a zády narazí na stůl.
Překročím poslední centimetry mezi námi, dotýkáme se hrudníky.
Nakloním se k němu a lehounce se dotknu svými rty těch jeho.
Můžu skoro slyšet jeho šíleně bušící srdce a musím uznat, že i já mám v břiše spoustu motýlků.
Co to má být?! Já nemám mít motýlky.
Nechci. Ne! Co to se mnou dělá?Tohle se nemělo stát. To není dobrý.
Já nechci. Prostě ne! Nechci se takhle cítit.
To by nedopadlo dobře. Musím se od toho kluka držet dál. Aspoň v rámci možností.
Ani se na něj nepodívám a vycházím z chatky pryč.
Liam:
Místo toho, abych šel s klukama do umývárek, pozdravil jsem Mayu a vyměnil si s ní několik polibků.Všechno šlo podle plánu, Larry spolu šli do umývárek a Ziall spolu byli sami v chatce (ano, vymyslel jsem jim shipy, je to kratší než říkat celá jejich jména).
Teď sedím u našeho stolu a čekám na ně. Myslím si, že hned podle jejich výrazů poznám, jak se to vyvíjelo.
Vchází Larry oba vysmátý. Vypadá to, že neproběhla žádná romantika, ale aspoň něco. Sbližují se, to je hlavní.
Za nimi vejde Zayn. Z jeho pohledu se nedá nic vyčíst.Chvíli po něm vchází viditelně rozhozený Niall.
Do prkenný ohrady, co mu Malik provedl?! Ach Bože..
Tak je tu další kapitola.❤ Je o něco delší, než byly ty předchozí, tak snad vám to nevadí a neunudilo vás to.😂 Jak se dneska máte? My jsme psali test z fyziky.🤢 Přeji vám hezký den a treat people with kindness!💚❤💙💛🇨🇮
ČTEŠ
Crazy Plan // Larry + Ziall ✓
Fanfiction,,Leze to z tebe jak z chlupatý deky," poznamenám. ,,Prostě jsme si Niallem dali pusu, okay?!" vysype ze sebe a zpátky si lehne. ,,A kvůli tomu tak vyvádíš? Kvůli jedné puse? Doufám, že jste použili ochranu," odpovím mu sarkasticky. Nechápu, co ho...