Liam:
Potřebuju mluvit s Louim. A to co nejdřív.Nejde nevidět, jaké pohledy si s Harrym neustále výměňují.
Zrovna se baví se Zaynem.
Ještě lepší, rovnou se ho zeptám, jaké bylo to rande s Niallem.
Ano, samozřejmě že o tom rande vím. Kdo si myslíte, že do té restaurace chodí na brigádu?
Prostě jsem jen dával pozor a obsluhoval jsem jiné zákazníky, aby si mě nevšimli.
,,Čus, potřebuju s váma dvěma mluvit," oznámím jim.
Oni se podívaji na toho druhého a potom na mě.
,,Ano, Liame, oba jsme se zamilovali. Spokojenej?" vydechne frustrovaně Louis.
,,Měl jsi pravdu. Zase," povzdechne si Zayn.
Ok, tak tohle jsem nečekal.
,,S Harrym spolu chodíme... Už to bude pár týdnů. Ale já jsem to nechtěl nikomu říkat hlavně proto, že jsem si sám nechtěl přiznat, že bych mohl někoho milovat. Jenže ho fakt miluju. Hodně. A jen ať se to všichni dozví," rozvášní se Tommo.
Chci mu na to něco odpovědět, ale on pokračuje.
,,Heeej! Věnujte mi všichni pozornost, prosím!" zařve přes celou chodbu a vyleze na židli.
Pane Bože, co to má zase znamenat.
Všimnu si, že se na mě Harry a Niall tázavě dívají.
Pokrčím rameny na náznak toho, že taky absolutně netuším, co toho imbecila zase popadlo.
,,Mám oznámení. Vidíte toho krásnýho vysokýho kudrnatýho kluka? Jo přesně toho. Tak ten vážení, je můj. Miluju ho. Změnil mi život. A je jenom můj. Děkuji za pozornost, nyní se můžete dál věnovat svým ubohým životům," prohlásí a pak sleze ze židle.
Celá chodba je ještě chvíli ticho, ale za chvíli se studenti vzpamatují a zase se rozpovídají.
Já, Niall a Zayn na Louiho zaraženě zíráme.
Harry na Louiho taky ohromeně zírá. Nikdo z nás by do něj něco takového neřekl.
Lou se rozejde směrem k Harrymu a vášnivě ho políbí. Celá chodba začne tleskat.
V tu chvíli zazvoní a všichni se rozejdou do svých tříd.
Tuhle hodinu máme s klukama společně, a tak se taky vydáme do učebny.
Hazza je úplně rudej.
Hodina je asi v polovině, když najednou vejde do třídy profesor Clifford.
,,Omlouvám se, že ruším. Můžu si na chvíli vypůjčit 1D?"
Naše profesorka kývne a my s klukama následujeme Clifforda do jeho a Hoodova kabinetu.
,,Tak kluci. Za prvé, jsme rádi, že jste nepodepsali smlouvu s Modest!em. Jsou to hrozný sráči, kteří myslí jen na sebe a vlastní bohatství," oznámí nám Hood, když si sedneme.
,,Slušně řečeno," odkašle si Clifford.
,,A za druhé, jak jsme předvídali, má o vás zájem více managementů. Vybrali jsme z nich tři podle nás nejlepší. Dostanou vás daleko a zároveň ne do depresí. Můžete si vybrat, koho chcete, všechny jsme si pořádně proklepli," dokončí Hood.
Podá nám papírky s telefoními čísly a e-mailovými adresami.
My jim poděkujeme a vydáme se zpátky na hodinu.
,,To je hustý, vážně budeme mít vlastní management!" vykřikne nadšeně Ni.
,,Jo no. Nemůžu se dočkat, až budeme ve studiu," přidá se Harry.
O týden později:
Už máme všechny tři schůzky za sebou.A máme naprosto jasno, koho si vyberem.
Zrovna jsme jim volali, že s nimi podepíšeme smlouvu. Příští týden pojedeme do studia nahrát What makes you beautiful.
Taky jsme dneska o hudebce složili novou písničku. Jmenuje se One Thing.
Za chvíli jdeme na pódium, jsem v semifinále X-Factor. Pořád nevěřím tomu, že jsme se dostali až sem.
,,Hele, když nepostoupíme, nic se neděje. Základnu fanoušků už máme a zítra jdeme podepsat smlouvu," uklidňuju kluky těsně před výstupem.
Oni kývnou na souhlas s vejdeme na pódium.
Po vystoupení:
Všichni se na sebe usmíváme, jako vždy jsme si to hrozně užili.Teď se dozvíme jestli jsme postoupili nebo ne.
,,Je mi líto, ale One Direction vypadávají. Zayne, co nám řekneš k budoucnosti vaší kapely?" otočí se moderátor na Zayna.
,,Rozhodně zůstáváme spolu. Funguje nám to a to co děláme nadevše milujeme," prohlásí černovlásek a my ostatní přikývneme.
Po tomto prohlášení se z publika ozve nadšený potlesk.
,,To moc rádi slyšíme," odpoví moderátor a odejde mluvit s ostatními soutěžícími.
,,Na jednu stranu mě mrzí, že to končí. I když třeba Simon mi zrovna chybět nebude," zasměje se Niall.
Všichni se tomu taky zasmějeme a Zayn vtiskne blonďákovi pusu na tvář.
Awww.
,,Já si nemyslím, že je konec," řekne na jednou Harry.
,,Tohle, pánové, tohle je teprve začátek," dopoví.
My ostatní kývneme na souhlas a společně vyjdeme budovy X-Factoru.
Ziall i Larry se drží za ruce a já jdu mezi nimi- záběr jak z filmu.
Ale Hazza má pravdu.
Tohle je teprve začátek One Direction.
Tak a potom už jenom epilog...
ČTEŠ
Crazy Plan // Larry + Ziall ✓
Fanfiction,,Leze to z tebe jak z chlupatý deky," poznamenám. ,,Prostě jsme si Niallem dali pusu, okay?!" vysype ze sebe a zpátky si lehne. ,,A kvůli tomu tak vyvádíš? Kvůli jedné puse? Doufám, že jste použili ochranu," odpovím mu sarkasticky. Nechápu, co ho...