20)

93 12 16
                                    

Louis:
Přijdu domu ze zkoušky a v předsíni už se mamka s tátou chystají k odchodu.

,,Ahoj, Boobear, holky jsou v obýváku a koukají na televizi. Nestihla jsem uvařit, byla jsem dlouho v práci, takže si buď něco uvařte, nebo si objednejte pizzu. Peníze jsou na lince. Zítra je škola, tak neponocujte, my se vrátíme kolem půlnoci," oznámí mamka a rukou mi prohrábne vlasy.

,,Dobře, užijte si to," odpovím jí.

Dojdu do kuchyně a řeknu holkám, ať si vyberou, jakou pizzu chtěj, nehodlám svými kuchařskými schopnostmi ohrožovat domácnost.

Došel jsem k sobě do pokoje, tašku hodil do rohu a plácl sebou na postel.

Jenom ležím a nechávám si prolítávat myšlenky hlavou.

Jsem v kapele, se kterou se nám zatím docela daří v talentové soutěži a navíc jsem si všiml, že už máme i pár fanoušků.

Mám úžasného přítele, který mě miluje a já miluju jeho. Při vzpomínce na Harryho se usměji.

Z myšlenek mě vytrhne vyzvánění mého telefonu.

Neznámé číslo, ale poznám, že je to číslo nějaké společnosti.

To zas bude nějaká nabídka na elektřinu nebo tak něco.

Otráveně to zvednu a z telefonu se ozve mužský hlas: ,,Simon Cowell, Modest! Management, mluvím s Louim Tomlinsonem?"

,,Ano, mluvíte," odpovím zaraženě. Proč mi volá protce z X-Factoru?

,,Dobrý večer, mohu vám tykat?"

,,Jjo, jasný."

,,Lousi, jak asi víš, jsem jeden z porotců v X-Factoru. Co ale možná nevíš, je to, že vlastním společnost, která pomáhá začínajícím umělcům, jako je například One Direction," na chvíli se odmlčí.

Potom pokračuje: ,,Chtěl bych vám nabídnout smlouvu. Mohli byste s klukama fungovat pod naší společností. Zařizovali bychom vám koncerty, nahrávací studia, videoklipy... Všechno. Za to bychom měli nějaká malá procenta z vašeho zisku. Věříme, že do One Direction má cenu investovat, všichni jste ohromně talentovaní. Nejdřív byste samozřejmě dokončili soutěž, a pak už bychom to rozjeli naplno. Pokud budete mít zájem, můžeme se domluvit na schůzce a tam vám řeknu víc, co ty na to?"

Wow. To by byla obrovská příležitost.

Měli bychom vlastní management, který by nám všechno zařizoval a mohli bychom se naplno vrhnout do hudební kariéry naplno.

To je konec konců náš sen, ne?

,,Jasně, rádi přijdeme na schůzku. Řekněte mi kdy a kde a my tam budeme."

,,Skvěle! Všechno ti to pošlu do mailu. Tak zatím, Louis," rozloučí se.

,,Zatím," odpovím a típnu hovor.

Nemůžu se dočkat, až to řeknu klukům.

Druhý den ráno

Stojíme s klukama u skříněk a zrovna se jim chystám říct o svém včerejším telefonátu, jenže Zayn mě předběhne.

,,Máme pro vás s Niallem novinku," prohlásí a proplete si s blonďákem prsty.

,,Jsme oficiálně spolu," oznámí stydlivě Ni a celý zrudne.

Cože? Co to Zayn hraje za hru?

Přece nemůže být doopravdy zamilovaný, ne?

Kdyby jo, možná bychom to i já s Harrym mohli přiznat. Původně jsem se bál hlavně Zaynovy reakce, ale on je na tom očividně podobně.

Takhle šťastného jsem ho ještě nikdy neviděl.

,,Gratulujuuu," vykřikne Harry a oba je obejme.

No není to ten nejroztomilejší kluk na světě?

Ještě chvíli se bavíme potom, jak se Ziall dali dohromady (Liamův nápad na ship-name), ale potom to přeruším: ,,Taky pro vás mám oznámení."

Oni se na mě otočí a tak pokračuju: ,,Dneska ve čtyři se máme dostavit na adresu, kterou vám pošlu do smsky. Budeme mít schůzku s managementem."

Všichni čtyři na mě zaraženě zírají.

,,My máme nějakej management?" zeptá se nechápavě Niall, stále držící Zayna za ruku.

,,No, zatím ne. Ale pravděpodobně budeme mít. Pamatujete si Simona Cowella? Dělá porotce v X-Factoru. Vlastní management Modest! a včera mi volal, že by chtěl podepsat smlouvu s One Direction," vysvětlím.

,,Wow, tak to je hustý," vykřikne nadšeně Harry.

,,Takže máme dneska schůzku s managementem, který s námi chce podepsat smlouvu?" ujišťuje se nevěřícně Liam.

,,Přesně tak," potvrdím.

,,Musíme to říct Cliffordovi a Hoodovi, určitě budou taky nadšení," řekne Niall.

,,Pravda, tak jdem," souhlasíme a vydáme se k jejich společnému kabinetu.

Krátce po zaklepání se dveře otevřou a stojí tam oba naši profesoři.

,,Co potřebujete?" zeptá se Clifford.

,,Můžeme s vámi a s panem profesorem Hoodem na chvíli mluvit?" zeptá se Liam.

,,No jasně, pojďte dál."

,,Tak, spusťte," pobídnou nás.

Když jim to celé dopovíme, v kabinetu se rozhostí ticho.

Oba profesoři si vyměňují nervózní pohledy.

,,Nevypadáte moc nadšeně," poznamenám chladně.

Modest! s náma chce podepsat smlouvu, to je přece super, ne?

Jedině tak můžeme jako kapela prorazit.

Bez managementu nemáme šanci.

,,Kluci, díky tomu, jak se vám daří ohromovat lidi v soutěži budete mít víc takových nabídek. Tak proč brát hned tu první?" řekne Hood nervózně.

No abychom mohli být kapela HNED TEĎ!

Už už se nadechuju, že jim to řeknu, ale Clifford mě přeruší: ,,Neříkáme vám, ať na tu schůzku nechodíte. Jen vám říkáme, abyste byli opatrní a nejlépe si s sebou vzali jednoho z nás. V tomhle se docela vyznáme a můžeme vám pomoct, abyste se neupsali k něčemu, čemu nerozumíte."

Řekl to pomalu a opatrně.

,,Děkujeme za vaši ochotu, ale mi to zvládneme," ucedím a odejdu z kabinetu.

Ehm... Yep...
Sorry...

Crazy Plan // Larry + Ziall ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat