10)

106 16 10
                                    

Harry:
Už dobrou půl hodinu se snažíme něco vymyslet.

Ve zkušebně je úplně na nic atmosféra. Louis říkal, že občas skládá, ale teď prý nemá žádnou inspiraci.

Nedivím se.

Zayn nás víceméně všechny ignoruje.

Niall je nervózní.

Liam se usilovně snaží dát nás zpátky dohromady, jenže to není úplně snadné.

Kéž by to bylo tak, jako v tom autobuse. Chybí mi to. Ze začátku jsme se nemohli přestat smát a teď..

,,Takhle nic nevymyslíme. Vy dva si spolu koukejte vyřešit vaše nesmyslné problémy, jinak se nepohneme z místa," prohlásí Liam už celkem naštvaně.

Achjo. Nedivím se mu. Je mi z toho na nic. A to to všechno vypadalo tak skvěle.

Možná je divný to, jak moc mi na tom záleží. Ale já se s těma klukama fakt cítím dobře. A byl bych moc rád, kdyby to tak bylo i dál.

,,Není co řešit. Žádný nesmyslný problémy nemáme. Absence vaší inspirace není moje chyba," ušklíbne se Zayn.

To snad nemyslí vážně. Jemu už definitivně hrabe.

,,Zayne?" pípl potichu Ni.

Chudák, je šíleně nervózní. Jestli bude Malik hnusnej, tak ať si mě nepřeje.

Nerad řeším věci po zlým, ale Niallovi nikdo nadávat nebude.

,,Co?" upře na něj otrávený pohled.

,,Můžu s tebou na chvilku mluvit?"

,,Teď máme vyhrazený čas tady, možná později,"

Všem nám došlo, že se Zaynem teď nic nebude. Musíme doufat, že se nám povede napsat celá písnička zítra odpoledne.

Louis a Liam jdou za Zaynem a cestou se na mě a na Nialla omluvně usmějí.

Úsměv jim opětuju a vydám se za svým nejlepším kamarádem.

Má v očích slzy. Je hrozně citlivý, stejně jako já. Proto jsme si tak sedli.

Rozumíme tomu druhému a podporujeme se.

Přijdu k němu a obejmu ho.

,,To nic Ni, on se umoudří. My ho s klukama nějak překecáme, aby si s tebou promluvil."

,,Já nechci. Chci, aby mu samotnýmu došlo, že mi ubližuje. Chci, aby si se mnou sám chtěl promluvit. Jestli ke mně nic necítí, já tomu rozumím. Ale je slušnost mi to říct. Aspoň bych měl možnost se s tím srovnat, takhle akorát zbytečně ničíme partu."

Na rameno mi dopadají jeho slzy.

,,Já vím, já vím," odpovím ho a pevněji ho sevřu v objetí. To jediné, co teď můžu udělat je být tu pro něj.

Snad Zaynovi Lou a Liam promluví do duše...

Louis:
,,Můžeš mi vysvětlit, o co se do háje snažíš?" spustil Liam na Zayna, sotva za námi zapdnou dveře chatky.

Harry a Niall šli za nějakejma borcema z vedlejší chatky.

Mimochodem vůbec se mi nelíbí, jak se ten blonďák motá kolem Harryho.

To, že má piercing ve rtu a je vysokej  ještě nic neznamená.

Naopak.

Je trapnej.

,,O nic se nesnažím. Prostě se s tím blonďatým skřetem nechci bavit. Tečka," odpoví Zayn.

,,Tak to ti nežeru. Před tím incidentem see mohl uflirtovat k smrti a teď nic?" namítnu. Stejně se jen bojí.

Nedivím se mu. Já plánuju s Haroldem možná nějakej ten úlet, uvidím.

Ale nejsem takovej debil, abych se do něj zabouchl. Zaynovi muselo hrábnout.

Zayn mlčí.

,,Ty kluci vypadají fakt fajn a je s nima sranda. Já o ně nechci přijít jen kvůli tvojí demenci. Mohli bychom být dobrá parta. Promysli si to," nevydrží to Liam a po dokončení svého monologu odejde.

Dveře chatky se za ním zavřou s hlasitým prásknutím.

On je asi hodně nasranej.

,,Co mám dělat? Já se nechci zamilovat. Nechci mít tu zodpovědnost. Nechci být něčí. Chci si užívat svobodu. Dělat si co chci, s kým chci, kdy chci. A hlavně nechci mít pak akorát zlomený srdce," poslední větu skoro zašeptá.

,,Já to chápu Zayne. Ale v něčem souhlasím i s Liamem. S těma klukama je fakt sranda. Sice je nepotřebujem, ale bylo by fajn mít větší partu. Navíc si myslím, že si s nima budem rozumět," pokrčím rameny.

,,To je všechno sice hrozně hezký, ale já se prostě nechci zamilovat. A tenhle kluk mi jen motá hlavu."

,,Tak zkus jinou taktiku. Vůbec nad tím nepřemýšlej. A uvidíš. Já nad tím třeba vůbec nepřemýšlím a žádnou lásku necítím."

,,Však já nikdy nepřemýšlím! Aspoň ne o těhlech věcech."

,,Já nevím bro. Je to na nic."

Sednu si na postel a Zayn vedle mě.

,,Prostě nevím, co mám dělat.." povzdechne si.

V tom se otevřou dveře...

Ahooj, nová kapitolkaaa ❤️ Jak se dneska máte?❤️

Crazy Plan // Larry + Ziall ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat