Harry:
Louis naštvaně odpochoduje z kabinetu.My ostatní se omluvně usmějeme a s nervózním rozloučením následujeme bruneta.
,,Tommo, co to do tebe vjelo?" zeptá se Liam.
Louis se na něj nevěřícné podívá: ,,Ty jsi je neslyšel? Normálně se nás snažili sabotovat."
,,A proč by to asi dělali? Od začátku nám se vším pomáhali a teď nás prostě jen chtěli varovat," odpoví klidně Liam.
,,Možná, ale možná se jim líbí, jak děláme škole dobrý jméno a ví, že když podepíšem tu smlouvu, tak se na školu vykašlem a budem se naplno věnovat hudbě," řekne Louis.
,,Kluci, prosím, přestaňte se hádat. Na tu schůzku půjdem a uvidíme. Nic nepodepíšeme, dokud si nebudeme jistý, že to bude bezpečný ale zároveň to vezmeme v úvahu," navrhnu jim.
Nenávidím, když se hádají.
Oba kývnou na souhlas, ale na mě se ani nepodívají a dál na sebe nevraživě zírají.
Achjo.
Na schůzce:
,,Ahoj, kluci, jsem moc rád, že jste přišli," přivítá nás nadšeně Simon a se všemi si podá ruku.,,Můžete se tady posadit, za chvíli vám někdo přinese vodu. Asi rovnou začneme, já vám řeknu, jak by to všechno probíhalo a na konci byste měli prostor na otázky," navrhne Simon.
Všichni se posadíme a přikývneme.
,,Tak za prvé, rozhodně bychom začali videoklipem a studiovou verzí What makes you beautiful. Ta písnička bude hit, věřte mi. To by mohl být singl z vašeho debutového alba, se kterým bychom vám samozřejmě pomohli. Udělali bychom ještě další jeden nebo dva singly a pak bychom vydali celé album," na chvíli se odmlčí.
My na něj jen ohromeně zíráme. Studio? Videoklip? Album?
,,Pak by samozřejmě následovalo tour, kde byste album představili. První tour bude zatím jen v Británii. No a další rok po prvním tour uděláme druhé album, které už byste předvedli na světovém tour. A takhle už by to bylo dál. Přijdou rozhovory, reklamy, videoklipy, rádia, spolupráce s ostatními umělci, předávání cen, festivaly a tak dále. Nějaké otázky?" tázavě se na nás podívá.
,,Takže pokud to chápu dobře, tak za tři roky už budeme celosvětově známí?" ujišťuje se Lou.
,,Možná i dřív, záleží, jak se vám povede v X-Factoru. Ale v podstatě ano, chápeš to dobře. Nejpozději za tři roky budete celosvětově známí," odpoví Simon.
,,A je v tom nějakej háček? Jako třeba jak často budem trénovat, jak často budeme mít volno a tak..." zeptá se nejistě Liam.
Je pravda, že nikdo z nás neví, jak to v životě celebrity funguje. Co všechno se smí a co ne.
,,Trénovali byste asi tak čtyřikrát týdně několik hodin, přece jen, pokud chcete být na světové úrovni, musíte hodně makat. Ale s tím doufám počítáte. Volna samozřejmě budou na svátky a přes rok jak budete potřebovat."
,,Můžeme si ty smlouvy vzít domů a v klidu si me pročíst a promyslet?" zeptám se.
Chci to ukázat Cliffordovi a Hoodovi.
,,Bohužel, ty smlouvy z důvodu citlivých informací nesmí opustit budovu. Pročtěte si to teď a máte týden čas na rozmyšlenou."
S těmito slovy nám rozdá papíry odejde.
ČTEŠ
Crazy Plan // Larry + Ziall ✓
Fanfiction,,Leze to z tebe jak z chlupatý deky," poznamenám. ,,Prostě jsme si Niallem dali pusu, okay?!" vysype ze sebe a zpátky si lehne. ,,A kvůli tomu tak vyvádíš? Kvůli jedné puse? Doufám, že jste použili ochranu," odpovím mu sarkasticky. Nechápu, co ho...