7)

100 17 4
                                    

Louis:
    Sedíme v trávě a posloucháme učitelku, která nám vysvětluje nějakou hru.

   Zayn je nějakej zamlklej, jako kdyby přemýšlel nebo co. Což je kurva divný.

   Narry se klasicky něčemu smějou. Oh God ty jeho ďolíčky.

  Musím uznat, že ten kluk je fakt roztomilej. A je s ním sranda. Ale když budu dávat pozor, tak to zvládnu uchovat na kamarádské úrovni.

   Doufám.

   Ale jo, zvládl jsem to vždycky, zvládnu to i teď.

   ,,Všichni chápou? Tak fajn, teď si stoupněte do velkého kruhu tak, jak jsem říkala," dovysvětlí učitelka hru.

   ,,Hej, co že máme dělat?" potichu syknu směrem k Liamovi.

   ,,Velký kruh a máme mít mezi sebou asi půl metru," odpoví mi Liam.

   Když všichni stojí, všimnu si, že učitelka drží dvě vajíčka. Wtf? Co se to děje? Taky bych někdy možná moh dávat pozor.

   Učitelka hodí vajíčko holce, co stojí vedle ní, ta to pošle dál atd. Za chvíli do oběhu vypustí i druhé vajíčko.

   A v tu chvíli mi to konečně dojde. Pokud to chápu dobře, ty dvě vajíčka se nesmí potkat.

   A předpokládám, že je asi nemáme rozbít. Dneska mi to pálí.

   Chvíli hazíme vajíčka a najednou se mezi nimi zkrátí vzdálenost. Jakmile hodím to první, už mi ta blbka vedle mě hází to druhé a já ho nestihnu chytit.

    ,,Do háje!" zařvu, když se mi vajíčko rozprskne úplně všude. Celá třída se začne smát jak trhlá, ale já z toho hladce vybruslím.

   Spoustu holek a i někteří kluci po mně občas pokukují, takže toho využiju a sundám si tričko.

   Přece nebudu v tom špinavým, ne?

   Okamžitě na sobě ucítím několik pohledů, ale já vnímám pouze ten jeden jediný.

   Smaragdy skenují každý milimetr mého hrudníku, na kterém se vyjímá tetování. Potom se zelený pohled zabodne do mých očí a Harry si olízne rty.

   Já na něj mrknu a dál se věnuji hře.

   Ještě rozbijeme asi pět vajíček, než nás učitelka pošle na oběd.

   ,,S tím tričkem jsi to zabil, půlka třídy pomalu slintala, " stoupne si za mě s úsměvem Zayn.

   ,,Že? Prostě přirozený talent," egoisticky se ušklíbnu a už odcházím s jídlem k našemu stolu.

   ,,Kde jsou Blondie a Curly?" zeptám se Liama když už my tři sedíme u stolu.

   ,,Podle mě si Harry musel vyřešit jistý problém, po té tvé provokaci," uchchtne se černovlasý.

    Já i Payno se začneme spolu se Zaynem smát.

   ,,Já bych se tomu upřímně nedivil. Vypadal, že potřebuje složit stan," dodá Liam.

   ,,O čem se bavíte?" zeptá se nás Harry, který si přisedne.

   ,,O ničem zajímavém, Curly. Jen o stanování," navážu s ním intenzivní oční kontakt.

   On mi ho opětuje a přeruší ho až blonďákův příchod.

   ,,Baví se tu někdo o stanování? Miluju stanování! Vždycky se s sebou bere spoustu jídla, dlouho do noci se hraje na kytaru a zpívá u ohně. Měli bychom jet někdy stanovat, co vy na to?" vychrlí ze sebe Niall.

   Já, Zayn a Liam se zoufale snažíme nevyprsknout smíchy. Samozřejmě selžeme. Niall a Harry na nás nechápavě zírají.

   ,,Ještě než odejdete, tak mi prosím chvíli věnujte svoji pozornost," řekne učitelka, když dojíme.

   ,,Já a pan profesor Clifford jsme se rozhodli, že vyzkoušíme vaši kreativitu a schopnost spolupracovat.

   Každá chatka má po zbytek našeho pobytu čas na vymyšlení vlastní písničky. Styl hudby je libovolný.

    Jak jste si jistě všimli, tady v jídelně je klavír. V prvním patře nad námi je několik dalších nástrojů. Sestavili jsme rozpis, kdy jaká chatka bude mít přístup si to tu vyzkoušet.

   Skládat můžete kdykoli budete mít volnou chvíli. Celé čtvrteční odpoledne budete mít volno, abyste mohli upravit poslední detaily.

   V pátek večer bude přehlídka, kdy si to všichni ukážeme. Nebude to formou soutěže a nebudeme vás srovnávat mezi sebou.

   Respektujeme, že každý máte svůj styl. Po skončení se my dva stavíme na každé chatce a každý dostanete konstruktivní kritiku.

   Nějaké dotazy?"  dořekne pan profesor Hood.

   ,,Vypadá to, že ne. Můžete jít," propustí nás Clifford.

   ,,Nechal bych tomu volný průběh. Prostě koho něco napadne, ať melodie nebo text, tak si to zapíše.

   Pak to ukáže ostatním a ty s tím budou buď souhlasit a nebo ho pošlou do hajzlu," pokrčí rameny Zayn.

   Sedíme na žrací posteli, cpeme se chipsy a meleme nesmysly.

   Klasika.

   ,,Ok, ale aspoň na žánru bychom se měli domluvit. Já jsem každopádně pro pop. Není moc náročný, můžeš si tam vymyslet v podstatě cokoliv a dobrý pop je fajn," odpoví Liam.

   Všichni s ním souhlasíme a tím je naše debata u konce.

   O dvě hodiny později už ležíme v postelích. Nemůžu spát. Doslova z Malika CÍTÍM napětí.

   Což je kurva divný, vzhledem k tomu, že moje empatické schopnosti jsou někde hluboko pod bodem mrazu.

   ,,Zayne?" šeptem ho oslovím.

   ,,Co chceš?" odpoví mi otázkou.

   ,,Co se stalo?" zeptám se tmavovláska, když se otočí čelem ke mně.

   ,,Nooo...  "

Fyzika je nudná af. That's all.
Jo a mějte krásný den. 💖
  
  
  

  

  

Crazy Plan // Larry + Ziall ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat