14)

97 16 2
                                    

,,No to mě poser, my snad půjdem na nějakou zkurvenou túru," nadává Zayn na chatce, zatímco si balíme.

,,Doufám, že bude cestou nějakej obchod. Není šance, že mi tohle jídlo bude stačit na celej den," brblá Niall.

,,Já mám velkej batoh, do toho se to vejde všem a můžeme se střídat v nošení," nabízí Liam.

Všichni souhlasíme a Liamovi do batohu naskládáme naše věci.

Do jídelny vejde celá naše chatka ve slunečních brýlích. Představte si takovej ten záběr ve filmu na tu nejvíc cool partu kluků.

,,Konečně se uráčili přijít i Tomlinson a spol, takže můžeme vyrazit," ušklíbne se Clifford.

Aby se nezbláznil.

,,Tommo, koukal ses už na tu svačinu?" ptá se mě Zayn a sotva zadržuje smích.

,,Ne, proč?"

,,Co je špatnýho na toastu s avokádem?" nechápe Harry.

,,ONI NÁM DALI AVOKÁDO?! JÁ NECHÁPU, NECHÁPU, CO NA TOM VŠICHNI VIDĚJ! VŠICHNI SE TŘEBA POSERTE Z AVOKÁDA! NARVĚTE TO NA VŠECHNY SOCIÁLNÍ SÍTĚ A AUTOMATICKY BUDETE NEJVÍC COOL LIDI NA PLANETĚ!" vypěním.

V tu chvíli mi dojde, že je celá jídelna zticha a všichni zírají na me.

,,No, trest panu Tomlinsonovi vymyslíme až na místě. Ostatně, jednu část trestu už má, a to avokádo ke svačině," prohlásí pobaveně Hood.

Po asi čtyřech hodinách dorazíme k jezeru. Na travnaté pláži stojí menší bufet. Pár lidí se koupe ve vodě, ale není to tu přeplněné. Aspoň něco.

Niall a Harry skočili do jezera mezi prvními a na ostatní cákají vodu. Liam se zdejchnul kdo ví kam a my sedíme se Zaynem ve stínu nějakýho velkýho stromu a povídáme si.

,,Už se těším, až Nialla přetáhnu. Opakovaně," uchechtne se Zayn.

,,Neasi. Ale musíme na to opatrně. Oni určitě chtěj i ty romantický nesmysly okolo a to my jim musíme dát."

,,Jo, neboj to dáme," mávne Zayn rukou.

Niall:
Vrátili jsme se z výletu a teď se s klukama v chatce chystáme na večeři.

Po jídle už bude ta soutěž, tak si ještě opakujeme naší písničku.

Upřímně, psalo se mi s klukama fakt dobře, navzájem jsme se doplňovali a šlo to rychle od ruky.

Měli bychom ještě někdy něco napsat.

,,Můžem jít?" ptá se Liam.

Ostatní kývnem a vyrážíme na večeři.

,,Až dojíte, počkejte tady. Přijde na řadu Tomlinsnův trest. Původně jsme teď měli všichni společně odsunout židle a stoly ke straně. Ale jelikož se pan Tomlinson neumí chovat, udělá to sám," oznámí nám profesor Hood.

Time skip do začátku vystoupení:

,,Začínáme za deset minut. Je pravý čas otestovat vaší spontánnost. Teď už nejste skupinky lidí ze stejné chatky, jste kapely. A každá kapela se nějak jmenuje. To je váš úkol. Máte sedm minut na to, aby jste vymysleli jméno pro svou kapelu. Jakmile ho vymyslíte, přijdete mi ho říct a já si to zapíšu. Hodně štěstí!"

,,Co to má zas bejt? Jak jako jméno skupiny? To to nemohli říct dřív?" vyšiluje Louis.

,,Ne, nemohli to říct dřív, je to zkouška spontánnosti," odpoví mu Liam.

,,No jo, pan chytrej. Místo poučování radši vymysli, jak se budeme jmenovat," poznamená Zayn.

,,Co takhle One Direction?" zeptá se zničehonic Harry.

Podíváme se na něj a chvíli je ticho.

,,Všichni míříme za hudbou, stejným směrem. Máme jeden směr a cílem je věnovat se hudbě," pokračuje Hazz.

,,Mně se to líbí," řekne po chvíli Louis.

,,Jo, mně taky," souhlasí Zayn.

Já se na Harryho usměju a kývnu.

Otočíme se na Liama. Je nám jasné, že líbit se to musí všem, ne jen většině.

,,Jo, proč ne. Dává to smysl."

Harry vypadá, jako by se mu ulevilo.

,,Dobře. Jdu to nahlásit učitelům."

S úsměvem se rozběhne za profesory.

My čtyři se zasmějeme jeho reakci.

,,Tak fajn, zatím jste všichni byli skvělí, příjemně jste nás překvapili. Teď už jen poslední účinkující.. Potleskem přivítejte One Direction!"

Tak, jdeme na to. Nebudu lhát, jsem docela nervózní. Ale myslím si, že to bude v pohodě, hlavně si to musíme užít.

,,Baby, you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground, it ain't hard to tell
You don't know, oh-oh
You don't know you're beautiful

If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm lookin' at you, and I can't believe

You don't know, oh-oh
You don't know you're beautiful, oh-oh
You don't know you're beautiful, oh-oh
That's what makes you beautiful"

Wow. Všichni nám tleskají. Povedlo se nám to a bylo to skvělý.

,,Wow," řekne Zayn, když jsme si zase sedli na naše místa.

,,To bylo skvělý!" vykřikne nadšeně Harry.

,,Jo, to bylo. Jaký to asi je, užívat si na pódiu vlastní písničky před tisícema lidí. Živit se psaním písniček, ježděním na tour a hrát svoje písničky," zasním se nahlas.

Chvíli mlčíme a přemýšlíme.

,,Vlastně.." začne Liam.

,,Všichni jste byli skvělí, je vidět, že máte talent. Ještě jeden velký potlesk pro vás všechny!" přeruší ho Clifford.

,,Víme, že jsme původně řekli, že to bude soutěž. Jenže vzhledem k tomu, kolik různých žánrů hudby se tu objevilo.. Nakonec jsme se rozhodli vás mezi sebou neporovnávat a zabíjet tak vaší kreativitu. Teď běžte všichni na chatky a ráno přijďte normálně na snídani. Domluvíme se co a jak s odjezdem. Dobrou noc a ještě jednou díky za zážitek dětska!"

Tadaaaaaaaa! Nová kapitolaaa!
Učíte se ještě ve škole? My se dnes učíme poslední den.
Mějte hezký den!❤️






Crazy Plan // Larry + Ziall ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat