Ahoj, tak jsem tu s novou kapitolkou. Doufám, že se bude líbit 💓
Zayn:
Donutím se vstát na první budík a jdu do koupelny.Moje vlasy dneska vypadají celkem slušně, tak je jen projedu prsty a lak si dám do sportovní tašky s sebou na výlet (ano už mám svůj, koupil jsem si ho včera cestou ze školy).
Vyčistím si zuby a vysprchuju se, abych se probral. Jdu zpátky do pokoje a obléknu si černé skinny, černé triko a koženou bundu.Popadnu tašku a sejdu schody do kuchyně, kde vypiju kafe a sním nějaké sušenky, co upekla ségra. Mňam.
Kouknu na hodiny a zjišťuji, že je akorát čas vyrazit. Obuju si boty a vycházím z baráku.Mávnu na Louiho, který už na mě čeká. ,,Dneska jdu včas a ani jsem nezaspal," prohlásím hrdě.
Tommo se jen ušklíbne a ironicky zatleská. Já se úplně stejně ironicky ušklíbnu a vyrážíme před školu. ,,Máš s sebou lak na vlasy? Já jen aby ses pak nerozbrečel, že nevíš co s vlasy a hystericky nesháněl lak od každého člověka v okolí," poznamená stále s tím jeho typickým úšklebkem alá Jsem Louis Tomlinson a sarkasmus je mé druhé jméno. ,,Hele, bylo to jen jednou tak to laskavě pořád nevytahuj," bráním se a loktem do něj dloubnu.
On se jen uchechtne a to už přicházíme ke škole jak takový ty nejvíc drsný týpci, na který každej zírá (takhle to bylo již od základní školy).
Hledám ve skupině našich spolužáků Liama, když v tom na sobě ucítím něčí pohled.
Pootočím hlavou a všimnu si toho blonďáka ze včera, jak tam stojí s tím Henrym či jak se ta rozhledna jmenuje.
Usměju se způsobem, o kterém vím, že lidi dostává do kolen a v pozdravu na něj kývnu. On se usměje zpátky a malinko zrudne. Musím se držet, aby ze mě nevyjelo hlasité Awwwww.Pak si všimnu že i Lou s rozhlednou na sebe zírají. Ušklíbnu se a do Louiho drknu, aby mi věnoval pozornost.
Zmaračeně se na mě otočí (asi se naštval, že jsem mu překazil jeho "nezávazný" flirt) a já kývnu směrem k Liamovi, který k nám míří s tím jeho nebezpečným úsměvem.
,,Ajaj, zase tenhle pohled. On má zase nějaký svůj rádoby velkolepý plán," zamumlá vyděšeně Tommo mým směrem a já kývu na souhlas.
To už k nám přichází Payno s Mayou po boku. Maya taky vypadá poměrně zděšeně, čímž potvrzuje naši teorii.
Liam má nějaký magorský plán a jí už ho stihl dopodrobna vybarvit.
,,Tak to vyklop," odevzdaně s Louim nastejno vydechneme směrem k našemu kamrádovi. ,,Nemám nejmenší ponětí, o čem to mluvíte," zářivě se na nás usměje a s Mayou ruku v ruce nastupují do autobusu.
My s Louim po sobě hodíme zoufalé pohledy, protože oba moc dobře víme, co to znamená- jsme nedobrovolně součástí Liamových praštěných intrik.
Zamíříme spolu tedy rovnou do autobusu a zjišťujeme že je všude plno až na zadní sedačku po pěti, kde sedí Liam, rozhledna a blonďák (Maya si sedla k nějaké kámojdě).
Liam má pořád ten zákeřný úsměv, což znamená jediné- všechno jde podle plánu.
Pro mě a pro Louiho v překladu- jsme definktivně v hajzlu.
Liam:
Všechno jde podle plánu. Maya stejně chtěla sedět s Gigi, její novou kamarádkou, takže jsem se ani nemusel zachovat jako příšerný přítel.Což je dobře, protože já jsem radši pefektní přítel.
Narafičil jsem to následovně, u okna nalevo sedí kudrnáč, vedle něj Tommo, já uprostřed, vedle mě z druhé strany Malik a u okna vpravo blonďák.
Žádní kamarádi nesedí vedle sebe, takže se nebudou navzájem vyrušovat a budou se moct lépe poznat s jejich vyvoleným.Já vím, že teď asi zním jako nějaký psychopat, ale pochopte mě. Zayn a Louis jsou drsný až za hrob a neexistuje, že by se sami o někoho snažili.
Oba ale moc dobře ví, že vztah vůbec není špatná věc a oba touží po někom, koho by si mohli rozmazlovat.
Největší zábranou je ovšem jejich ego. Takže od toho jsem tu já.
Pomoct jim ke štěstí, když oni sami nedokážou přiznat touhu býti milován.
Ty dva to s nima budou mít zatraceně těžký, ale tak aspoň poznáme, jestli za to stojí.
Každopádně já v to doufám, protože je možný, že když to nevyjde, oba dva se akorát obrní ještě víc a pak už jen těžko bude někdo překonávat hradbu jejich hrdosti, za níž se schovává křehké srdíčko.
ČTEŠ
Crazy Plan // Larry + Ziall ✓
Fanfic,,Leze to z tebe jak z chlupatý deky," poznamenám. ,,Prostě jsme si Niallem dali pusu, okay?!" vysype ze sebe a zpátky si lehne. ,,A kvůli tomu tak vyvádíš? Kvůli jedné puse? Doufám, že jste použili ochranu," odpovím mu sarkasticky. Nechápu, co ho...