12)

112 17 12
                                    

Harry:
Já jsem s Louim?

Omg.

Co si budem říkat? Nebude to trapný?

Určitě to bude trapný. Vždyť se zakoktávám a zamotávám i normálně. Jak mám nekoktat před ním?

Klid Harry, to zvládneš.

,,Tak co? Vyrazíme?" ptá se Lou naší skupiny, ale kouká jen na mě.

,,Můžeme," odpovídá mu Ball a ruku v ruce s McVeyem vyráží napřed.

Kdy se tihle dva stihli dát dohromady?

,,Nechcem se rozdělit? Je nás šest, tak můžeme jít po dvojicích. Najdeme to rychleji," navrhne Grande.

,,Dobrý nápad. McVey a Ball už jsou asi dvojice. Harry, půjdeš se mnou?" mile se na mě usměje Gomez.

Nechci jí urazit. Ale.. Chci jít s Louim..

,,Ehm.." soukám ze sebe.

,,Vlastně jde se mnou," přerušuje mě Louis, obtáčí mi ruku kolem pasu a jde na druhou stranu lesa než ty dva.

On se mě dotýká. A CHCE jít se mnou. Nebo mu mě bylo líto, když viděl, že nechci jít s ní.

Ne, musím myslet pozitivně. Má mě rád a chce mě líp poznat.

Určitě.

,,Tak co Curly, jak se máme?"

,,Jjo, jde to. Zatím mmě to tu docela baví."

Ta přezdívka mě hrozně rozptyluje. Je hrozně roztomilá.

,,Akorát se trochu bojím tý písničky. Nevymysleli jsme zatím vůbec nic," přiznávám svojí obavu.

,,Neboj, to nějak zvládnem. Dneska nám na to přece vyhradili celé odpoledne. Navíc, Zayn už vypadá, že se vzpamatoval."

Teď si uvědomuju, že má stále ruku okolo mého pasu. Rozhodně si nestěžuju.

,,Co to s ním vlastně bylo? Nejdřív to vypadalo, že je do Nialla úplně hotovej a pak tohle.."

Třeba mi to objasní.

,,No.. To je složitější. Zayn je komplikovanej člověk a občas mu prostě takhle.. no.. přecvakne"

Aha. Dobře. No souká to ze sebe jak tajnej recept na Coca-Colu. Trápit ho nebudu.

Prostě Zayn je Zayn.

,,Aha. A co jsi dělal o prázdninách?"

,,S Liamem a se Zaynem jsme byli kempovat. Původně jsme měli být týden pod stanem, ale hned první noc dostal Malik nějakou chřipku. Nebo to aspoň tvrdil. My s Liamem máme vlastní teorii," odpoví viditelně uvolněný změnou tématu.

,,Jakou teorii?"

,,Zapomněl si lak na vlasy."

Oba se tlemíme jako blázni.

Dalších pár minut probíhá podobně. Vyprávíme si naše zážitky z letních prázdnin (včetně těch trapných z dětství) a smějeme se.

,,Hele! Obálka," ukazuje Lou do nějakýho křoviska. A opravdu.

Uprostřed trní a kopřiv sedí modrá obálka.

,,No to snad.."

,,..nemyslej vážně," dokončuju Louiho větu. To to nemohli dát kousek vedle?

Někam kde.. Já nevím.. Třeba kde to nevypadá jak Růženčin zámek po tom jejím marným pokusu příst?

,,Já pro to dojdu," odevzdaně rozhazuje rukama Lou.

Můj hrdina.

,,Tak dík, ale neraduj se tolik. Pak budu celej zbytek cesty fňukat, že mě ty kopřivy popálily. A budeš mi muset pofoukat všechny škrábance," ušklíbne se na mě.

Počkat, já to řek nahlas?

,,Neboj, pofoukám," usměju se na něj.

Zničehonic ztuhne a jen na mě zírá.

Co? Sedí na mě nejakej hmyzak?

,,Haloo! Země volá Tomlinsona!" mávám mu před obličejem rukou.

,,Co? Jo. Jdu na to," zaklepe hlavou a klestí si cestu roštím.

To bylo divný.

,,Au! Kurva! Do hajzlu! Mám tě, mrcho!"

Po mnoha nadávkách Louis vychází s vítězným úsměvem na tváři a obálkou v ruce.

On má tak krásný úsměv. A jak vždycky, když je na sebe hrdý, tak mu jiskří ty krásné modré oči..

,,Haloo! Země volá Stylese!" opakuje se smíchem mou předešlou frázi.

Zayn:
Ta hra byla ze začátku super. Povídali jsme si s Niallem smáli se a hlavně flirtovali.

Jenže neee.

Pan Hemmings to musel posrat.

On je totiž hrozně vtipnej že jo. A Niallovi z nějakýho důvodu přijde vtipný skoro všechno.

Jako já miluju Niallův smích. Miluju i to, že se směje prakticky pořád. Vlastně ho NIKDY nechci vidět smutnýho.

Což je celkem divný, mně málokdy záleží na pocitech ostatních..

To je jedno. To teď není důležitý.

Důležitý je to, že Hemmings potřebuje ujasnit, že Niall je můj a jenom já ho můžu rozesmívat.

,,Luku? Můžeš na na chvilku?"

Ta hra už skončila a všichni míří do jídelny.

Mávnu na toho debílka, ať jde se mnou za budovu.

Hned jak tam dojdem se rychle rozhlídnu, jestli tu nikdo není a pak přirazím Hemmingse na zeď.

Chudák se tváří celkem vyděšeně. No, na to měl myslet předtím, než flirtoval s Niallem.

,,Zzayne, co se děje?" koktá.

,,Já ti řeknu co se děje. Koukej se držet dál od Nialla. Přestaň s ním flirtovat."

,,Ppromiň, já nevěděl, že spolu chodíte. Aa nnaviíc, jsem hetero. Byl jsem jen kamarádský."

,,My spolu nechodíme!" zavrčím mu do obličeje a mířím do jídelny.

Prej hetero. No jasně. A já jsem mořská panna.

Mně úplně bylo líto Luka, když jsem to psala.😭
Mimochodem znáte někdo tyhle debílky? Začínají se mi malinko dostávat do mozku a já si nejsem jistá, jestli moje pubertální srdíčko ustojí další boyband závislost..😅😂

😅😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Crazy Plan // Larry + Ziall ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat