•Κεφάλαιο εννιά• 🍎

54 9 1
                                    

Οι επόμενες μέρες πέρασαν γρήγορα και σύντομα έφτασε η μέρα που θα συναντιόμασταν με το Τζάσπερ στο περίφημο δεντρόσπιτο. Ήμουν ενθουσιασμένος και εξαιρετικά ανυπόμονος σχετικά με τα σχέδια του. Είχα μεγάλη απορία όσον αφορά το μέρος που ήθελε να μας πάει. Τι να ήταν άραγε; Ίσως κάποιο μέρος διασκέδασης ή κάποιο κάστρο. Ότι και αν ήταν θα το μάθαινα σύντομα. Σηκώθηκα από το κρεβάτι γεμάτος χαρά και έτρεξα στο μπάνιο να πλύνω το πρόσωπο μου. Όπου να'ναι θα έφτανε ο Τσαρλς για την προκαθορισμένη γυμναστική μας.

Αφού έριξα μπόλικο νερό, βούρτσισα τα μαλλιά μου και φόρεσα κάτι άνετο. Ήθελα να είναι σχετικά φαρδύ ώστε να μην έχω πρόβλημα με το τέντωμα κατά τις διατάσεις. Έπειτα κατέβηκα κάτω και έφαγα ένα φρούτο ενώ συγχρόνως χαιρετούσα την οικογένεια μου. Είχα μόλις βάλει παπούτσια όταν τον άκουσα να χτυπάει την πόρτα.

«Έρχομαι» φώναξα και άνοιξα μεμιάς

Εκείνος περίμενε στα σκαλιά φορώντας μαύρα ρούχα. Από τον τρόπο που κουνούσε το πόδι του κατάλαβα πως ήταν εξίσου ανυπόμονος με εμένα. Ο χρόνος της γυμναστικής μας κύλησε γρήγορα καθώς καθόλη την διάρκεια της συζητούσαμε και κάναμε υποθέσεις για το βράδι. Καταλήξαμε πως ότι και αν σχεδίαζε θα μας άρεσε καθώς κανείς από τους δυο μας δε είχε ζήσει ιδιαίτερα πράγματα με παρέες. Ήταν ένας νέος τρόπος διασκέδασης και για τους δυο.

Μετά την τελευταία άσκηση, αποχαιρετιστήκαμε και έτρεξα να πλυθώ. Ήθελα να είμαι καθαρός και περιποιημένος για το βράδι. Μπαίνοντας μέσα βρήκα την Τάμπιθα και τον Ρίτσαρντ να παίζουν σκάκι. Ο πατέρας μου δε φαίνονταν να βρίσκεται πουθενά. Πράγμα περίεργο αφού δε τον είχα δει να φεύγει και καθόλου. Τελικά μετά από αρκετό ψάξιμο τον βρήκα να κάθεται στο κρυφό δωμάτιο. Ήταν ένα δωμάτιο ιδιαίτερα αγαπητό σε αυτόν με μια κρυφή σκάλα στον τοίχο κοντά στο δωμάτιο μου. Πήγαινε εκεί συνήθως όταν ήθελε να μείνει μόνος. Περνούσε ώρες και ώρες κλεισμένος εκεί μέσα να σκέφτεται.

«Μπαμπά είσαι καλά;» Ρώτησα και αμέσως γύρισε να με κοιτάξει

«Ναι αγόρι μου. Είμαι μια χαρά. Απλά έχω πολλά στο μυαλό μου» απάντησε την ώρα που έτριβε τους κροτάφους του

«Όπως;»

«Την συνεργασία με άλλα βασίλεια. Πολλοί από τους βασιλείς φαίνονται να μη μας συμπαθούν»

«Γιατί;»

«Μας θεωρούν ύπουλους κι φίδια επειδή είμαστε τόσο μυστικοπαθείς»

Ο σκοτεινός πρίγκιπαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora