•Κεφάλαιο τρία• 🍎

90 13 4
                                    

Γύρισα δειλά-δειλά προς τα πίσω περιμένοντας να αντικρίσω κάποιον φρουρό που ήρθε για να με επιστρέψει στο κάστρο, αλλά αντί αυτού βρήκα τον Στήβεν. Φαινόταν ξαφνιασμένος αλλά ταυτόχρονα χαρούμενος από την παρουσία μου. Με έσφιξε στην αγκαλιά του και δίχως καν να προλάβουμε να ανταλλάξουμε κουβέντα άρχισε να με σέρνει δεξιά και αριστερά.

Σταμάτησε μετά από λίγο ακριβώς μπροστά από τον πελώριο μπουφέ. Η ποικιλία του ήταν εξωπραγματική και φαινόταν να'χει γεύσεις από όλο τον κόσμο. Είχε συνταγές γλυκόξινες, χοιρινό με σάλτσα ανανά, γουρουνόπουλο με καρπούζι, μέχρι και ψάρι με λάδι από καρύδα. Επιπλέον σε μια γωνία είχε ένα πάγκο μόνο με σούπες γεμάτες καρυκεύματα ενώ στην μέση ένα συντριβάνι γεμισμένο με χυμό νέκταρ και γλυκίσματα κάθε λογής γύρω του.

Παρότι προσπάθησα να δείξω κάποιο επίπεδο και να μην φανώ λιγούρης, δεν μπόρεσα να αντισταθώ σε αυτό τον παράδεισο από γεύσεις. Έτσι πήρα ένα μεσαίο πιάτο και έβαλα μια μικρή ποσότητα από το κάθε κρεατικό με συνοδεία ένα κρασοπότηρο χυμό νέκταρ. Αφού γέμισα το πιάτο μου έκατσα σε μια γωνία και έφαγα στα σιωπηλά.

Παράλληλα καθόμουν και κοιτούσα το κόσμο γύρω προσπαθώντας να βρω τον Ρίτσαρντ ή έστω τον εορτάζοντα. Τελικά τον εντόπισα κοντά στην Βασιλική οικογένεια δίπλα από τον θείο μας μαζί με έναν άλλο νεαρό από δίπλα του. Το παλικάρι είχε γνώριμα χαρακτηριστικά ωστόσο δε μπορούσα να τον συνδέσω με κάποιο όνομα. Η ενδυμασία του όμως από μόνη της μαρτυρούσε πως ήταν γόνος αριστοκρατικής οικογένειας.

Μετά από λίγο ήρθε ο Στήβεν από δίπλα μου και ακολουθώντας το βλέμμα μου θέλησε να μου λύσει τυχόν απορίες.

«Το παλικάρι που κοιτάς δίπλα από τον αδερφό σου ονομάζεται Φίλιπ Μοντγκόμερι, είναι ο πρίγκιπας του Λέβερον. Το γειτονικό κάστρο του χωριού Λόνγκσαϊντ. Είναι κολλητός της Έλενορ Σνόου» εξήγησε και αυτό μου τράβηξε την προσοχή μεμιάς

«Της Έλενορ;»

«Μάλιστα. Την γνωρίζεις;»

«Αμυδρά. Ωστόσο ακούγεται πως θα γίνει η μέλλουσα σύζυγος μου. Οι πατεράδες μας φάνηκαν να θέλουν να συνάψουν κάποιο συμφωνητικό περί γάμου ανάμεσα μας» είπα και αυτό έδειξε να τον ξαφνιάζει

«Από τώρα; Λίγο νωρίς δε είναι για κάτι που θα γίνει σε αρκετά χρόνια από τώρα;»

«Και εγώ το ίδιο σκέφτηκα, αλλά από την άλλη, καλύτερα από νωρίς παρά να τρέχεις τελευταία στιγμή. Εξάλλου τι πιο ωραίο από το να επισφραγίζεις μια φιλία με την ένωση των παιδιών σας;»

Ο σκοτεινός πρίγκιπαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora