•Κεφάλαιο τέσσερα• 🍎

73 12 3
                                    

Σήκωσα το βλέμμα μου διστακτικά και βρήκα τον πατέρα του Στήβεν να με κοιτάζει αγριεμένα. Προσπάθησα να απελευθερωθώ από το κράτημα του αλλά όσο περισσότερο πάλευα τόσο πιο πολύ το έσφιγγε.

«Σταμάτα να παλεύεις και έλα μαζί μου. Δε θα έπρεπε να είσαι εδώ» είπε αυστηρά

«Μα θείε..ήρθα απλά για λίγο.» Παραπονέθηκα

«Για λίγο αλλά κοίτα τι ζημιά έκανες. Ρεζιλεύεις το βασίλειο σου. Θα έπρεπε να ντρέπεσαι» με μάλωσε

Ο Στήβεν μας ακολουθούσε σιωπηλός ενώ ο Ρίτσαρντ με τον Φίλιπ γελούσαν θριαμβευτικά. Πήγαμε προς το άλογο μου και αφού με διέταξε να το ιππεύσω, έπιασε τα χαλινάρια του και άρχισε να το τραβάει. Οι δυο μας γυρίσαμε πίσω στο κάστρο ενώ ο Στήβεν με τον Ρίτσαρντ παρέμειναν στο γλέντι.

Με το που πάτησα το πόδι μου στην αίθουσα της υποδοχής, ξεχύθηκε μέσα ο πατέρας μου ντυμένος με ρούχα ιππασίας. Όταν το βλέμμα του συνάντησε το δικό μου φάνηκε να ανακουφίζεται, αλλά σύντομα αυτή η ανακούφιση αντικαταστάθηκε από ένα βλέμμα όλο απέχθεια.

«Που ήσουν; Έφαγα το κόσμο να σε βρω» είπε με μια μίξη ανησυχίας και θυμού στο τόνο της φωνής του

«Ήρθε κρυφά στο πάρτι» απάντησε ο θείος

«Σε ευχαριστώ Έντμοντ που τον έφερες, αναλαμβάνω εγώ από δω κι πέρα»

«Εγώ να πηγαίνω. Θα περάσω αργότερα να αφήσω τον Ρίτσαρντ»

Μετά από αυτό άνοιξε την πόρτα και έφυγε, αφήνοντας μας μόνους μέσα στην απόλυτη σιωπή. Ήμουν έτοιμος να ανέβω στο δωμάτιο μου όταν ξαφνικά μου έπιασε το χέρι. Για μια στιγμή φοβήθηκα ότι θα φώναζε αλλά αντί αυτού απλά με έσφιξε στην αγκαλιά του.

«Νόμιζα ότι με εγκατέλειψες» είπε

«Δε θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Ήθελα απλά να πάω στο πάρτυ» ψιθύρισα

«Κοίταξε γιε μου. Ο κόσμος εκεί έξω είναι κακός και επικίνδυνος. Μπορεί για σένα όλο αυτό να είναι υπερβολικό αλλά το μόνο που θέλω είναι να σε προστατεύσω. Σαγαπώ»

«Και εγώ σαγαπώ μπαμπά»

«Έλα τώρα να παίξουμε μια παρτίδα σκάκι. Έχω την εντύπωση πως κατάλαβα την στρατηγική σου» είπε με ένα μειδίαμα

«Αμφιβάλλω»

Εισήλθαμε στο γραφείο του και αφού κάτσαμε σε δυο γωνιακές πολυθρόνες, ξεκινήσαμε να παίζουμε. Ήμασταν στην δεύτερη παρτίδα όταν ακούστηκε η φωνή της Τάμπιθα. Ακούγονταν εκνευρισμένη γεγονός που μας τράβηξε αμέσως την προσοχή. Εξήλθαμε από το δωμάτιο και κατευθυνθήκαμε προς το σαλόνι όπου και την βρήκαμε να στέκεται με τον Ρίτσαρντ. Το σημείο που είχα χτυπήσει είχε ελαφρώς πρηστεί ενώ ο ίδιος έκανε μούτρα για να τον λυπηθούν.

Ο σκοτεινός πρίγκιπαςOnde histórias criam vida. Descubra agora