Sizi Buldular

199 9 2
                                    

Arkadaşlar normalde yeni bölüm atmamam lazım çünkü daha +10 vote olmadı ama bu bölüm de benden olsun dedim ama diğer bölümü cidden atmem +10 olmadan :):) iyi okumalar :*

Eveet bunu hiç mi hiç beklemiyordum. Sanırım biraz fazla heycan yaptım. Sakin ol Esra sakin ol heycan yapcak bişey yok alt tarafı kolunu tuttu ve sertçe sana tekrar sordu. Of yaa ne cevap vercem ben yaa offf.

Heycan yaptığımı belli etmeden tekrar oturdum ve sorusuna cevap verdim:

-Neden soruyorsun?

-Merak.

-Ben de sana zamanında bi soru sormuştum ama cevabını alamadım. Sen söylediğin zaman bende söylicem.

-Ne zamn ? Ne sordun?

-Berkle aranızda ne geçti?

-Anlaşılan ben sana fazla arkadaşça davrandım. Sanki biraz şımardın.

-Hayır şımarmadım sadece merak.

Mert bi sinirle ayağa kalktı yüzüme bi süre sinirle baktıktan sonra yanımdan ayrıldı. Açıkçası bi an cidden korktum bana bişey yapıcak diye. Kalbimin atışları hala düzelmemişti. Ama benden cevabımı istiyosa onunda benim soruma cevap vermesi gerekirdi.

Bende ayağa kalkıp kendi odama doğru ilerledim. Yukarı çıkarken merdivene oturmuş kara kara düşünen Kerem le karşılaştım. Usulca yanına gittim. Ama yanında olduğumu bile anlamadı. Yanına oturdum ve iyi olup olmadığını sordum. Ama o sadece yüzüme bakmakla yetindi. Bakışlarında aynı Sahranınki gibi hüzün vardı. Ne olmuştu ki bu ikisinin arasında.

-Geç oldu git yat. dedi Kerem

Yerimden kalkıp "iyi geceler" dedim ve odama cıktım. Odaya girip üstümü değıştirip kendimi yatağa attım ve yine istem dışı düşüncelere daldım.

Kesinlikle Merte ondan hoşlandığımı söyleyemezdim. Her ne kadar inanmak istemesem de o o kadar da iyi biri değil. Bizi kaçırdılar. Bahanesi ne olursa olsun bu gerçegi değistiremez. Burda iyi olan kişi Berk kötü olansa Mertti. Buna cidden hic inanmak istemiyorum. Benimde ona göre davranmam gerek. Kendime hakim olmalıyım.

.........Sahranın ağzından......

Uyandığımda güneş ışıkları odamı çoktan aydınlatmaya başlamıştı bile. Gözlerimi ovuşturup yataktan kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Tekrardan yatağa oturup boş boş halıyı izlemeye başladım. Ve yatağımın yanındaki tepsiyi yebi fark ettim. Birisi kahvaltımı yatağıma getirmişti. Esranın getirdiğini düşünerek tepsinin içindekilerden bi kac lokma bişeyler yedim ve üstümü değiştirip tepsiyi mutfağa indirdim. İndiğimde Esra kahvaltı hazırlıyordu. Yanağına öpücük kondurup kahvaltı için teşekkür ettim. Ama o mal mal suratıma bakıyordu.

-Ne saçmalıyon ne kahvaltısı?

-Odamdaki tepsiyi sen bırakmadın mı?

-Yoo niye öyle bişey yapıyım ki ? diyerek sırıttı. Acaba Kerem mi getirdi. Çünkü benden önce o kalktı büyük ihtimalle çünkü ben kahvaltıyı hazırlamaya başlarken o çıktı.

-Emin misin?

-Evet eminim.

-Ee Mert nerde?

-Uyuyodur. Uyanır şimdi.

O sırada gülümseyerek Mert geldi.

-Biri beni mi sordu. Aa bu arada geçmiş olsun Sahra nasılsın?

Bende gülümseyerek iyi olduğumu söyledim. Ardından Mert sandalyeye oturdu baya baya Esrayı izliyordu. Bende Mertin yanına oturdum. Öyle havadan sudan sohbet etmeye başladık.

Mert Kereme göre daha sıcak kanlıydı. Baya arkadaş gibi olmuştuk. En azından bana Kerem gibi davranmıyordu. Gerçeği bildiğim için bende Merte aynı sıcaklığıyla karşılık veriyordum. Hatta bazen burda hapis tutulduğumuzu unutuyordum. Tabiki sonra Kerem geri hatırlatıyordu. Ama olsun belki zamanla o da düzelirdi. Aslına bakarsan bi yanım burda kalmak istiyor diğer yanım eski yaşantıma ailemin yanına dönmek istiyordu. Esraya kalsa o burayı tercih eder ama benim icin burda kalmamın sebebi yok.

Aradan biraz zaman geçtikten sonra Mert ayaklandı ve şirkete gitmek için hazırlandı. Esra hiç onun suratına bile bakmamıştı. Bu anormal bi durumdu ama hadi hayırlısı. Mert gittikten sonra Esra sandalyeye oturup düşüncelere daldı. Onu dürtükleyip bahçeye çıkmak için ikna ettim. Ön bahçede gezinirken tabi arkamızda iki korumayma beraber bize doğru birinin yaklaştığını gördüm. Bu o pis korumaydı. O iyice yaklaştıkça bende geriliyordum. En sonunda önümüzde durdu ve kulağıma eğildi ve sessiz bir şekilde fısıldadı "sizi buldular. Bu arada geçen günki olanlar yanına kalmayacak" söyledikleri karşısında gözlerim iri iri açılmıştı. Ardından pis pis sırıtarak yanımızdan ayrıldı. Esra kolumdan dürterek ne dediğini sordu. Sesim oldukça az çıkmıştı "bizi bulmuşlar."

Arkadaşlar normalde yeni bölümü +10 vote olmadan atmicaktım ama bazı arkadaşlar kısa olmuş dedi bu böl7mde benden olsun dedim. Ama bu sefer cidden +10 vote olmadan atmicam :) hadi size iyi okumalar :*:*

ASLA YAPMA! (Mafyaların Çatışması)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin