Sarhoş

175 8 0
                                    

Selaaam :) kusura bakmayın uzun bi zamn yeni bölüm atamadım. Hadi size iyi okumalar voteleri unutmayın :*:* Sonuçta bende emeğimin karşılığını almak isterim. :)

Esrada duydukarı karşısında baya
şaşırmıştı anlaşılan. Gözlerinde sevinci ve üzüntüyü aynı anda gördüm. Onu neşelendirmek istercesine koluna girdim ve eve doğru çekmeye hayır çekmiyordum resmen sürüklüyırdum. Eve gelince kızgın bakışlarımı üzerine diktim ve "istersen odana kadar da ben taşıyım ne dersin" dedim. O sadece bana göz devirmekle kaldı. Oldukça yavaş adımlarla odasına çıkmaya başladı. Evet yaklaşık 1 dakikadır Esranın odasına çıkmasını izliyorum ve hala merdivenlerde sürünüyor. Yok yok bu böyle olmayacak tamam üzüldü ama götü başı salmanın anlamı yok. Onun 1 dakika da gitti uzaklığa ben 3 4 adımda ulaştım ve yanıma oturttum. Yorgun görünüyodu nede olsa az sürünmedi merdivende. Neyse tamam ciddi olalım. Bayık bakışlarıyla bana baktı.
-Hayırdır Esra bu ne hal ya tamam bizi buldular ama daha kurtulmadık. Bu kadar yıkılmana gerek yok.
-Konu bu değil.
-Ne o zamn anlat bana
Uzun bi süre daha baktıktan sonra:
-Mert
-Aranız cok iyiydi nolduda birden bire böyle oldu?
  Esranın gözleri doldu ve kafasını omuzuma koyup sordu:
-Neden Mert kötü biri Sahra nedenn?! Onun iyi biri olmasını o kadar cok isterdim ama o hikayelerdeki kötü adam. Bu durum da da benim prensim Berk oluyo ama ben onu istemiyorum. Sadece sadece Mertin kötü çocuk olmamasını ve başka koşullarda tanışmayı istiyorum.
  Esranın başını kaldırdım. Benim de gözüm dolmuştu. Kendimi cok suçlu hissediyordum. Aslında Mertin iyi biri olduğunu söylemek istiyordum ve bunu birazdan yapıcaktım.
  Esranın yaşlarını sildim ve elimi yanağına götürüp yanağını okşamaya başladım.
-Esra aslında.........
  Ben cümleme başladığım sırada kapı açıldı ve Kerem le Mert girdi. Girişteki koltuklara yayılarak televizyon izlemeye başladılar. Hayır abi anlamıyorum. İnsan  bi odasına cıkar duş alır elini yüzünü yıkar dimi bu öküzler gibi direk koltuğa kurulmaz. O sıra Esra bi anda "Mert beni böyle görmemeli" dedi ve fırladı. Herhalde makyaj falan yapıcak. Bende merdibenlerden yavaş yavaş indim ve Keremlerin yanına oturdum. Mert bana gülümseyerek baktı ama Kerem öküzü yüzüme bile bakmadı. Bi beş dakika sonra Esra da yanımıza gelip oturdu. Biz böyle mal mal otururken sessizliğin bozulması icin dua ediyordum resmen. En sonunda Keremin telefonu çaldı. Kaşlarını çatarak telefon ekrenına baktı ve açtı. Telefondan adamın telaşlı sesi duyuluyordu. Kerem aceleyle ayağa kalktı ve Mertide itekledi. Ardından "yarım saate geliriz uslu durun " dedi. Bak sen suna yaa uslu durunmuş. Bu arada aklıma gelen korkunç düşünceyle Esraya bağırdım " SIÇTIK KIZIM SIÇTIK"  o da gayet relax bir sekilde bana bakıyordu. Tabi benim dusuncelerimi okuyamadıgı icin oyle bakmasını normal buldum ve hemen acıklama yaptım" ya öğrendilerse" Esranında jetonu yeni düşmüş olacak ki telaşla ayağa kalktı. Etrafta bi sağa bi sola gezinip duruyordu. Onu sakinleştirmek için mutfağa su almaya yöneldim ve su sandığım şişeyi aldım. Tabi yanında iki tane de bardak aldım. Masaya koyup suları(?) bardağa doldurdum. Birini ona verdim diğerinide kendim içtim ama AMAN ALLAHIM BU DA NE BÖYLE BU SU DEĞİL. Bunu içince yüzümü buruşturdum ama Esra bi bardak daha koydu kendine. Aslına bakarsan bu acı tat git gide güzel gelmeye başlıyodu. Bizde içtikçe içtik ve sonuç kötü. Sanırım sarhoş olduk. Hafiften başım dönüyordu. Esraya baktım o da kendi kendine kahkaha atıyordu. Bende ona katıldım ve şuan ölümüne kahkaha atıyoruz. 5 dakika sonra içeri Kerem le Mert girdi ve biz bu sefer onlara bakarak kahkaha atmaya başladık. Aslında gülüncek bisey yok ama niye gülüyoruz bilmiyorum. Kerem sinirli sinirli bana yaklaştı ve beni kokladı. "Of Sahra alkol kokuyorsun." Ben de kolumu Kereme doladım ve koltuğa otutturdum. Gözleri irileşerek beni izlemeye başladı. Koltuğa otturduktan sonra kucağına oturdum ve ayaklarımı beline doladım. İnsan sarhoş olunca deli cesareti geliyo resmen. Yavaş yavaş Keremin yüzüne doğru yaklaştım ve dudaklarımı izlediğini farkettim. Biraz daha cesaretimi toplayıp dudaklarına yapıştım ve öpmeye başladım ama Kerem bana ksrşılık vermeyince sinirlendim ve tokat attım. "Noldu senin tipin mi değilim yoksa senin için çok mu yetersizim. Biliyor musun Kerem şerefsizin tekisin". Cümlemi bitirmemle Keremin beni öpmesi bir oldu. İlk başta cok masum öpüyordu ama sonrs git gide öpüşünü derinleştirdi. Daha fazla devam ermeyip kendini benden ayırdı ve kucağına alıp odaya kadar çıkarttı. Beni doğruca banyoya soktu ve soğuk suyu açtı. "Üzgünüm ama bunu sen sarhoşken yapmak istemiyorum kendinde olmalısın" dedi ve göz kırptı. Bu arada soğuk suyu kapattı ve ben şuan buz tutmuş bir haldeyim ve bütün kıyafetlerim su yüzünden vücuduma yapıştı. Kerem karşımda sesli bir şekilde yutkundu ve beni izlemeye devam etti. Ben ona yaklaştım ve kollarımı boynuna doladım o da kalcalarimdan destek alarak beni kucağına aldı ve bacaklarımı beline doladım. Şuan normalde cok üşümem gerek dimi ama ben şuan cayır cayır yanıyorum Keremin dokunduğu yerler cayır cayır yanıyor. Kerem beni yatağıma attı ve odadan çıktı. Bu da neydi böyle bu öküze kimse biraz centilmen olmayı öğretmedi mi şimdi kendimi 2 cocukla ortada kalmış gibi yalnız hissediyorum. Hemen kalkıp üstümü değiştirdim. Sonuçta bu da bi gelişme. Yarın bisey olursa sarhoştum hatırlamıyorum derim. Bu arada acaba Esra ne yaptı.

.......Mertin ağızından........
  Eve girdiğimizde 2 adet sarhoş kızla karşılaştık. Esra bana bakıp bakıp kahkaha atıyordu. Yanına gittim ciddi bakışlarımk ona yolladım ve sustu. Bi sıra odanın içinde saçma sapan hareketler yaptı. İyiki Keremler yukarı çıktıklar. İnamıyorum şimdide direk dansı yapıyo bana. Ben bu kızı sarhoşken daha cok sevdim yaa. Simdide zevkle onu izliyorum. Yavaş yavaş tişörtünü cıkarttı ve elinde sallamaya başladı. Tamam artık buna dur demeliyim yoksa kendimi tutamam. Ona yaklaştım ve cıkarttığı tişörtü suratıma fırlattı. Simdide pantolonunu cıkarmak icin hamle yaptı ve onu tuttum. Bana bakarak sexi bir sekilde sırıttı ve kucağıma bayılıverdii. Oha mal kız tam bayılacak zamanı buldu demeyin yoksa elimden kurtulamazdı. İyiki bayıldı.
Kucağıma alıp odasına doğru cıksrttım. Yatağına yatırıp alnına küçük bi öpücük koydum. Melek gibi uyuyordu.
Beş dakika yanına uzandım ama sanırım beş dakika değil baya baya uyuyakaldım.

ASLA YAPMA! (Mafyaların Çatışması)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin