Esra-Mert

267 9 0
                                    

Heyecan dolu gözlerle Esraya bakıyodum ve noldugunu anlamaya calisiyordum. Öyle bi nefes nefese kalmisti ki aradan 5 dakika geçmesine rağmen halâ kendine gelmemişti. Sonunda biraz biraz nefesi düzene girmişti sonra konusmasi için onu bekledim.

-Ssahra simdi boku yedim yaa napıcam ben

-Noldu ya adam akıllı söyleseneeee!!

-Malum günüm ve maalesef hic ped yok.

Ona baktikca kendimi gulmemek yani hunharca yarılmamak için zor tutuyordum. Yazik kankim benim cok şanssız. Telaşlı gözlerle hala bana bakıyordu. Şaka maka napıcaktık ki. Korumalarla konusamayiz ozellikle o Umut denen picle asla. Aklıma tek bi çare geliyordu. O da Esranın Merti araması ve ped istemesi. Bunu ona söylersem eminim ki kabul etmicekti ama sansimi denemek zorundaydım.

-Aslında aklıma bi fikir geldi ama....

-Ne o cabuk soyle bu durumu atlatmak için her fikre açığım.

-Merti ara ve ona soyle

Esranin yüzündeki o telaş yerini sinire birakmisti. "Sacmalama Sahra o pislikten hayatta boyle bisey isteyemem" dedi. Ama tek çaresi buydu yani yapmak zorundaydı. Ona yapmak zorundasin bakışlarımı attım ama hala emin değildi. Hala mal mal suramıma bakıyordu ve " ah lanet olsun tamam " dedi ve odadan cikti.

.............Esranın ağzından..................

Allahım napıcam ben çok utanıyorum bunu ona nasil söylicem. Keske tek carem bu olmasaydı. Tamam simdi cesaretimi toplamam lazım. Arayıp da ne dicem ki hem ya off ya banane naparsam yap derse. Yok yok o kadarda öküz değil tamam öküz ama o kadar değil. Hadi ya bi deli cesaretine ihtiyacim var. Aman ya bu normal bise her kızın basina gelebiliyor yani bi tek ben değilim ki. Simdi gidip korumanın birinden telefon almak lazım.

***********

Telefonu alıp yatagima oturduktan sonra Mertin numarasini bulup aradım

...çalıyor...

...çalıyor...

...çalıyor... Ah lanet olsun açtı.

-Ne var?

-Şey Mert benim Esra.

-Esra mı? Noldu Esra bisey mi var?

-Senden bisey istemek zorundayim.

-Söyle?

-Ya nasıl dicemi bilemiyorum bana şey lazım.

-Açık açık konussana kızım ne istiyorsun ?

-Malum günüm ve bana ped lazım. Senden başka kimseden de isteyemem malum korumalarla konuşmak yasak disari da cikamiyoruz.

   Telefonun öbür ucunda Mertin yarıldığını duyabiliyordum. Hayvan gibi kahkaha atıyordu. Gerizekali şey ben hala telefondayım.

-Tamam tamam hahaha ben gönderirim biriyle hahaha merak etme hahah

Diyerek zorla kapattı telefonu. Olduğum yerde göt gibi kalmıştım ve acayip utanıyordum eminim ki eve gelince benimle dalga gecicekti.

  Bi saniye telefon yine çalıyordu ve arayan Mert.

-Efendim?

-Acil lazımsa benim odanın banyosunda var bak ne zaman kime lazım olacagi belli olmuyo dedi imalı bi sesle . aksama veririm ben sana.

  Bak sen serefsize demekki banyosunda ped saklıyo Allah bilir hangi kızdan kalma o pedler. Neyse vakit kaybetmeden banyoya girdim ve pedi buldum. Tam banyodan cikicaktım ki yatağın üstündeki boxer dikkatimi cekti. Oha ya görür görmez gözümü kapattm reflex yani. O boxeri görünce istemeden kızardığımı farkettim. O tarafa bakmadan odadan ciktim. İnanmıyorum kıpkırmızı olmuştum. Şuana kadar Berkin boxerini çoğu kez görmüştüm ama hic bu kadar utanmamıştım. Berk demişken acaba o napıyo bu aralar öncekiler gibi onu düşünmüyorum genellikle Mert geliyor aklıma hele benim yatağımda uyandığı o gün aklıma geldikçe gülüyorum. Bilmiyorum ya Mert iyi biri olabilir aslında ne kadar bizi kaçırıp tutsak etseler de. Amaaan bi yandan da iyi oldu ya kacirdiklari baksana tatil gibi annem ve babamın dırdırı yok ortam guzel en yakın arkadaşım yanımda Berke söyliyimde bni kurtarmasın :):) Saka bi yana ne bilim artik Merte de eskisi gibi sinir olmuyorum yani nefret etmiyorum ondan edemiyorum. Neyse ya simdi gidip Sahraya haber vermem lazım ped buldugumu.

******************

Biz Sahrayla sohbete dalmışken dış kapının açıldığını duyduk Mertle Kerem gelmiştir diye düşündük ve yavaşca odama girip Mertin odama gelmesini bekledim.

Sanırım heycanlıydım ya kalbimin ritmi değişti resmen. Boyle salak salak düşünürken içeri elinde siyah bi poşet ve alayci gülümsemesiyle bi adet Mert girdi ve kızarmaya başlamıştım. Elindeki poşeti üstüme attı ve hala pis pis gülüyordu.

-Bu kadar komik olan ne ?

-sen ve hareketlerin hoşuma gidiyo

-İstediğimi verdiğine gore gidebilirsin

Son kez daha hafiften gülümseyerek odadan çıktı. Ama son attığı gülümseme öncekiler gibi alay içermiyordu. Daha sıcak bi gülümsemeydi. Allahım yaaa noluyo bana boyle.........

ASLA YAPMA! (Mafyaların Çatışması)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin