Esra-Mert Özel Bölüm

117 5 0
                                    

Arkadaşlar bu bölüm sadece Esra-mert olduğu icin kısa tuttum diğerlümde görüşmek üzere voteleri unutmayın :D

Beni bir anda duvara dayayıp sertçe öpmeye devam etti. Her bir saniyenin tadını çıkarmaya çalışır gibi zevkle ve özenle öpüyordu. Sanki yıllardır bu anı bekliyordu. Beni bir yandan öperken diğer yandan da tişörtümü sıyırıp çıkarttı. Bende aynı şekilde onun tişörtünü çıkarttım. Sadece üstümde sütyen kaldığı için biraz utanmıştım. Kollarımla nedensizce göğüslerimi kapatmaya çalıştım. Ama Mert kollarımk tutup duvara yapıştırdı. Böylece savunmasız kaldım. Yavaş yavaş boynumdan öperek göğüslerime doğru geldi. Sütyenimin açık bıraktığı yerleri öperken bi yandan elini sırtıma doğru yavaş ve narince götürdü ve tek hamlede sütyenimi çıkarıp attı. Göğüslerim serbest kaldığında kollarımı bırakıp göğüslerime yöneldi. Bir eliyle birini sıkarken bir eliyle diğerini sıkıyordu ve dudaklarımızı tekrar buluşturdu. Bir süre daha öpüştükten sonra göğsümü
ağzına alarak emmeye başladı. Bu cok iyi hissettiriyordu. Ağzımdan istemsiz iniltiler çıkıyordu ve bu onu daha çok zevke getiriyordu. Ben inledikçe daha sert davranıyordu. Bi süre sonra beni kucağına alıp yatağa attı bu sırada pantolonunu çıkarttı ve boxerıyla kaldı. Boxerının üstünden bile belliydi ne kadar büyük olduğu ve birazda olsa tırsmıştım. Sonuçta ilkim ve acı vericek gibi duruyor.

Pantolonunu çıkartıp tekrar yaklaştığında altımdaki eteği tek çekişte çıkarttı. Sadece kilotumla kalmıştım. Bu sefer üzerime çıkıp tekrardan dudaklarıma yapıştı. Eli göbeğimin üzerinden yavaş yavaş kilotumun içine doğru kayıyordu. Bunu hlssedince bir anda kasıldım ve korkum artmaya başladı. Kendimi ondan ayırıp "yapamayacağım galiba" dedim. O da "sakin ol ve kasma kendini canını acıtmamaya çalışacağım" dedi. Alnımdan öpüp tekrardan dudaklarıma yumuldu. Beni öperken eli kadınlığıma inmişti. Yavaş yavaş okşamaya başladı. Çok fazla zevk vermişti bu bana. Öpüşürken ağzının içine doğru inliyordum sürekli. Bu onu fazlasıyla tahrik ettiği için bütün damarları belirmişti ve gözleri kararmıştı resmen.

Kendini benden ayırıp aşağıya doğru kaydı ve kilotumu çıkarttı. Utançtan bacaklarımı ayıramıyordum farkettiği için "benden artık utanma sen benimsin" dedi ve biraz olsun rahatlatmıştı beni. Ondan bu sözleri duymak beni çok mutlu etmişti. Bacaklarımı ayırıp kendi boxerını da çıkarttı. Çıkarttıktan sonra gözlerim faltaşı olmuş bir şekilde bakakaldım. Hem kalın hemde uzundu. Bakışlarımı görmüş olacak ki gülümsedi. Aletini vajinama dayadı ve "sakın kasma" dedi ve bir kere de kendini ittirerek içime girdi. Ama onun girmesiyle çığlık atmam bir olmuştu. O kadar acıdı ki anlatamam. Yavaş yavaş git gel yapmaya başladı. Acı ve zevki bir arada yaşıyordum resmen.

Git gel yapmaya devam ederken üstüme doğru yattı ve dudaklarımdan öpmeye başladı. Ama inlemekten öpüşüne pek karşılık veremiyordum. O da zevkten sürekli hırlıyordu ama cok sexi ve erkeksi bir hırıltıydı bu. Normal kendi halinde bir kızı bile baştan çıkartırdı. Bir yandan da gögüslerimi okşuyordu. Acı git gide yerini daha fazla zevke bırakıyordu. Her git gelinde daha fazla zevk alıyordum resmen. Bir süre sonra içimden çıktı ve vajinamdan kan süzüldü. O da kendinl yanıma bıraktı. İkimizde terden ve yorgunluktan harap olmuştuk. Çarşaftaki kandan rahatsız olduğum icin ve özellikle Mertin rahatsız olduğunu düşündüğüm için kalkıp çarşafı degistirmeye yeltendim. Ama kalkarken Mert durdurdu ve beni kendine çekerek sarıldı.
"Kalkıp çarşafı değiştiricem kan oldu belki rahatsız olursun" dedim. O da gülümseyerek
"Rahatsız olmuyorum ve şuanda sana sarılmak istiyorum onun için böyle kalalım" dedi. Bende sadece gülümsemekle yetindim.
"Ee benim olmak nasıl bir duyduymuş bakalım Esra Hanım" dedi imalı imalı sırıtarak ve özellikle benim kelimesini bastırarak.
"Güven ve sevgi dolu" dedim bende aynı şekilde.
"O zaman tekrar benim olsana" dedi ve bir anda beni altına alarak öpmeye başladı.

ASLA YAPMA! (Mafyaların Çatışması)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin