Gece üstümdeki ağırlığa söve söve kalktım.Saat tahminen gece 1 gibiydi. Ustumdeki ağırlığa bakınca da Esra olduğunu gördüm. Garip garip suratıma bakıyordu. Uzun zamandır bu bakışlarla karsi karsiya gelmistim. Genellikle yanlis bise yaptiginda bu bakışı atardı. Açıkcası bu bakışları beni tedirgin ediyordu. Gözlerimi ovuşturup onu üstümden attım ve ne var bakışı yaptım. O benim aksime daha enerjik duruyordu. Durdu durdu ve başladı anlatmaya. Bugün Mertle olan şeyleri anlattı ve nerdeyse ağzı kulaklarına varıcaktı.
-Hey sakin ol Esra çok kaptırma kendini ona
-Ne kaptırması ya ama sadece bana attığı son gülücük aklıma gelince istem dışı içimde garip şeyler oluyor.
-İşte onun için kaptırma diyorum ya. Hem Berk nolucak?
-Bilmem bu aralar eskisi gibi değilim
Gerçektende Esra Merte ilgi duymaya başlamıştı galiba ve bu hic iyi değil. Ama Mert de ilgileniyor gibiydi Esrayla. bide kerem e bak ben ne zaman konuşmak istesem yanına gitsem anlamadığım bi şekilde beni hep kendinden uzaklaştırdı. Hep soğuk davrandi ve mümkün olduğunca muhatap olmamaya calisti. Acaba bunların sebebi bana anlatmadığı o konu olabilir mi .
-Burda kalmaya çok alışma Esra aileni hic mi düsünmüyosun?
-Tabiki de hayır. Onların neyini düşüncem ben burada gayet rahatım.
-Hapis tutulduğumuz bi yerde nasıl rahat olabilirsin anlamıyorum.
Hem onun aksine ben evimi ve ailemi özlüyordum. Acaba bensiz ne durumdaydılar. Neler yapıyorlardı. Eminim ikiside kafayı yemiştir. Her yerde hala bizi arıyorlardır. En kısa sürede onlara ulaşmam gerek.
Esra bana omuz silktikten sonra odasına gitmek için yol aldı. Bende düsüncelerimle uykuya daldım. Nede olsa daha saat gecenin 1 i tabi ben uyuyana kadar o 2 faln olmuştur.
*****************
Sabah sabah başımda ağrıyla uyandım. Elimi yüzümü yıkamak için banyayo girdim. Ama ağrım çok siddetliydi. Off bunlar hep gece uyandigim için oluyor. Ne zaman gece uyansam sabah şiddetli bi baş ağrısıyla kalkıyorum. Elimi yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra kahvaltı eder hap yutarım düşüncesiyle yavaş yavaş odadan ciktim ve tutuna tutuna merdivenlerden indim. Tam mutfağa giriyordum ki üç meraklı göz bana döndü. İnanmıyorum Esra onlarla kahvaltı mı yapıyo. O iyice buraya alışmış ve benimsemiş anlaşılan. Baş ağrısı nedeniyle naptığımı bilemeyerek mutfak duvarına yaslandım ve yavaş yavaş yere çökmeye başladım. Esra tam beni kaldırmak için harekete geçmişti ki Kerem ondan önce davranıp yerinden kalktı. Yanıma gelerek meraklı gözlerle bana bakıyordu. Çok ilginç Kerem benim için endişeleniyor muydu yani. Bu hoşuma gitmişti ama buna sevinemeyecek kadar halsizdim.
-Ayağa kalkabilir misin seni odana götüreyim.
Tam kalkmaya calisiyordum ki basimdaki ağrı yüzünden olduğum yere geri çakıldım.
-Tamam anlaşıldı.
Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken kolumu boynuna doladı ve beni yukarı doğru kaldırıp kucağına aldı. Yavaş yavaş sarsmamaya calisarak merdivenlerden yukarı doğru cikamaya başladık. Odamın kapısını açıp ayağıyla ittirdikten sonra yatağıma yatırdı.
-Burada beni bekle sana yiyecek biseler getiriyim yersin sonrada ilaç icersin.
Sadece başımla onaylayıp dinlenmeme baktım. Yaklaşık 15 dakika sonra elinde tepsiyle odaya girdi. Beni böyle önemsediğini görmek güzeldi. Yanıma yaklaşıp yatağımın kenarına oturdu. Tepsiyi kucağıma bıraktıktan sonra tepsinin içine ilacı koydu. Ve ekledi
-Kahvaltını yaptıktan sonra ilacini iç ve uyu.
-Şey ben teşekkür ederim
Kerem gözümün içine baktı ve hicbirsey demeden odamdan cikti.
Neden böyleydi. Neden bana hep soğuk davranıyordu. Mertle Esra boyle yakınlaşmaya başlamışken neden biz hala soğuğuz. Onunla konuşmaya bile korkuyorum.
Kahvaltımı yaptıktan sonra bi güzel de ilacimi yuttum ve uyumaya calistim.
************
Uyandığımda akşam olmuştu.Yatağımda birinin oturduğunu fark ettim ve başımı o tarafa doğru çevirdim. Keremin beni izlediğini farkettim. Hemen yatakta doğruldum ve şaşkın gözlerle ona bakmaya başladım. Neden yatağımda oturmuş beni izliyordu.
-Nasıl olduğunu merak ettim onun için geldim öyle bakma bana
-Biraz daha iyi hissediyorum sağol.
-Tamam iyi olduğuna göre ben gidiyim artık.
-Kerem ??
-Efendim
-Şu bana anlatmadığın olayı artık bilmek istiyorum.
-Bilmek istediğine emin misin?
-Evet eminim.
-Tamam o zaman sana anlatıcam.......
(Ne heyecanlı biyerde bitirdim ama dimiii)
NOT: Arkadaşlar vote +2 olmadan yeni bölüm atmıcam. Okuduğunuz için tesekkur ederim sizleri seviyorum ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLA YAPMA! (Mafyaların Çatışması)
Teen FictionBazen kuralları çiğnememek zorundasındır yoksa başına çok kötü şeyler gelebilir. Mesela benim ki gibi ellerin ve agzin bagli bir şekilde en yakın arkadaşınla birlikte kendinizi bir bodrum katinda bulabilirsiniz.