Ağzımız açık kaldı resmen. Korumalardan biri bahçenin en tenha yerinde kızın birini hallediyo. Yalanciktan öksürdüm. Koruma bizi görür görmez kızı bi cirpida üstünden attı ve gitmesini söyledi. Üstünü başını toparlayan koruma hemen yanımıza geldi.
-Yalvarırım gördüklerinizi Kerem Bey ve Mert Bey e söylemeyin yoksa bu benim sonum olur. İs saatlerinde başka bi işle meşgul olmak yasak.
Bunu duyunca Esrayla göz göze geldik ve sinsice sırıttık. Esra beni beklemeden direk söze girdi.
-O zaman elimize düştün. Bundan sonra bize yardım ediceksin.
-Böyle bisey mümkün değil.
-O zaman soyleriz.
-Tamam tamam sizin istediğiniz gibi olsun ama hicbir şekilde benim size yardim ettiğim ortaya cikmamali öbür türlü yine sonum olur.
-Tamam merak etme sen kimse bilmicek.
-Peki bise lazim olursa havuzun orda benim nöbet yerim orda olurum.
Biz hızlıca eve geri döndük ve korumanın bize ne gibi faydalari olur onu düşünmeye başladık. ............Keremin ağzından.............
Ofisimde oturmuş şu son günlerde olanları düşünüyordum. Sahra o çok farklı bi kız. İri iri gözleriyle bana ürkek bakışlar atması hoşuma gidiyo. Özellikle o kızıl saçları tenini çok pürüssüz ve güzel gösteriyo.Ben böyle düşüncelere dalmışken Mert odaya daldı bi anda. Hic kapı çalma huyu yokki öküzün.
Mert: Oğlum napcaz kızları
-Valla benim salmak gibi bi niyetim yok
-Nereye kadar tutabiliriz ki daha
-İntikamımızı alana kadar unuttun mu Berkle Buğranın bize yaptıklarını.
-İyice bunun kızlarla alakası ne?
- Onlar bizim değer verdiklerimizi aldı simdi sira bizde...
-Kızlara zarar vermeyi düşünmüyorsun dimi çünkü onlar ne biliyim farklı.
-Hayırdır len yoksa Esraya karşı yumuşadın mı sen unutma o Berkle sevgili
-Yok artık oğlum abartma ben ve Esra mı tam bi sacmalık. Ama senin Sahra ya nasıl derin baktığını gördüm.
-Dalgın anıma denk gelmiştir. O değilde aklımda planlar var
Bunu düşünürken kurnazca gülümsüyordum içimden. Tek bi amacım vardı Berk ve Buğra acı cekmeliydi.
............Sahranın ağzından.........
Odamda Esrayla oturmuş derin düşüncelere dalmıştık ve aklıma süper bi fikir geldi. Hemen Esra diye ciyakladım resmen. O da bana ne bağrıyon mal der gibi bakmaya başladı."Buradan kurtulmak için bi fikrim var bakma bana öyle mal mal" dedim. Heyecanla bağırdı"Nasııllll". Sinirli sinirli "Sen böyle anırmaya devam edersen biraz zor " dedim. Gözlerini bana devirdi ve anlatmamı bekledi. Umut dolu gözlerle ona "DAMLAAA " diye cırladım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLA YAPMA! (Mafyaların Çatışması)
Teen FictionBazen kuralları çiğnememek zorundasındır yoksa başına çok kötü şeyler gelebilir. Mesela benim ki gibi ellerin ve agzin bagli bir şekilde en yakın arkadaşınla birlikte kendinizi bir bodrum katinda bulabilirsiniz.