𝚂𝙴𝚅𝙶𝙸̇𝙻𝙸̇𝙼?

6K 397 452
                                    

Merhaba herkese. Bölüme başlamadan önce oy verirseniz sevinirim. Yorum yapmayı ve kanalıma abone olmayı unutmayın fjnfnfn

'Ben buradayım' dermişçesine yüzüme vuran güneşle açtım gözlerimi. Sıcaklıktan iyice mayışmış bir halde ayaklanıp duşa girdim. Biraz daha burada pineklersem işe geç kalacaktım.

Suyun ısısını ayarlayıp girdim altına. Saçlarımı yıkadıktan sonra vücuduma krem sürerken sol el bileğimdeki ağrıyla yüzümü buruşturdum. Jongin yine sinirden fazla sıkmış olmalı ki morarmıştı ve canımı acıtıyordu.

Hızlıca duşumu alıp üzerimi giyindim. Tae ve kook'un sesleri geliyordu. Kahvaltı hazırlıyor olmalılar.

-"Günaydın Hoseok hyung."
-"Günaydın hyung. Hadi geç otur. Gguk kahveleri yapar mısın?"
-"Günaydın size de."diyerek masaya oturdum.

Taehyung ve Jungkook kardeşlerimdi. İnsanın kardeşinin olması için kan bağına ihtiyacı yoktu. Önemli olan aramızda olan bağdı.
Onlarla üniversite üçüncü sınıfken tanışmıştım. Tae iki, jungkook da birinci sınıftı. Kiralık ev aradıklaeını duyduğumda beraber yaşamayı teklif etmiştim. Ailemi beş yıl önce kaybettiğim için bu koca ev benim için fazla büyüktü.

"Hyung düzgün bir iş bulabildin mi? İşe girebileceğin herhangi bir şirket yok mu?" diyerek düşüncelerimden ayrılmamı sağladı Taehyung.

"Arıyorum Taehyung ama biraz zor gibi. Puanım iyi ama deneyimim olmadığı için beni yetersiz görüyorlar. Birisi beni işe almazsa nasıl deneyim kazanabilirim ki? El mahkum kafede çalışmaya devam edeceğim."

"O Jongin pisliği seni rahatsız ediyor mu hala?" jungkook'un sorusuyla elim istemsizce sol el bileğime gitmişti. Görmemeleri için uğraşsam da anlamış olmalılar.

"Hyung göster bana. Tanrım mosmor olmuş. O herifi geberteceğim!" diyerek ayaklandı Taehyung.

"Taehyung dur lütfen. Başka şansım olsa ben de katlanmazdım o herife biliyorsun. Lütfen onunla kavga edip başını belaya sokma. Lütfen."

"Hyung ama nereye kadar gidecek böyle. Sana zarar vermesinden endişeleniyorum. O herif delinin teki."

"Bilmiyorum Tae. Herneyse. İşe geç kalıyorum. Size afiyet olsun."diyerek telefonumu ve ceketimi alarak çıktım.

Çalıştığım kafenin önüne yaklaştığımda arkamda birisini hissetmiştim. Jongin yine beni takip ediyor olmalı.

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım yürümeye devam ederken. Kafenin önüne geldiğimde önümde geçip durdurdu beni.

"Selam güzelim. İnsan bir günaydın der değil mi ama?"dedi gülerek. Cidden sinirimi bozuyordu bu adam.

"Jongin çekil geç kalıyorum." dedim sağa doğru adımlayarak. Önüme geçti. Sola bir adım attığımda tekrar önüme geçti ve beni kendine doğru çekti belimden tutarak.

"Eninde sonunda benim olacaksın Hoseok. İstesen de istemesen de. Naz yapmayı bırak artık."

Gözlerimin dolmaya başlamasıyla etrafa bir bakış attım. Birisinin yardım çığlıklarımı duymasını umarak.

"Sevgilim?" dedi tanımadığım adam elini belime koyarak.
Jongin sinirle bir bana bir de yabancı adama bakıyordu. Sağ elimden tutarak beni kendine çekmeye çalışan Jongin'e karşılık sol bileğimden tuttu. İkisinin arasında kalmıştım.

Beni arkasına aldı. Ne yaptığını kavramaya çalışırken kulağıma eğilip fısıldadı;
"Seni rahatsız ettiğinin farkındayım. Bozma ve bana ayak uydur."

Helloğ - Annyeonghaseyooo ft. Jackson

Görüşlerinizi belirtin lütfen.

Başladım ama umarım devam ettirebilirim 🙄👉🏻👈🏻.

Sizleri seviyorum 💜

𝔽𝔸𝕂𝔼 𝕃𝕆𝕍𝔼 ❥︎YᴏᴏɴSᴇᴏᴋ (sᴏᴘᴇ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin