Önceki Bölümde:
İyi geceler Nazlı bu ilk gecemiz.
Nazlı: İyi geceler Ali, evet bu ilk gecemiz ve ben çok heyecanlıyım.
Ali: Ben de ama iyi hissediyorum, güvende hissediyorum.
Nazlı: Ben de senin gibi hissediyorum. O zaman hadi sana iyi geceler.
Ali: Sağ ol sana da iyi geceler.Derler ve yataklarına yatıp yeni evlerinde ilk gecesinde kendilerini derin bir uykuya bırakırlar.
Şimdi:
Sabah ikisi de 7 ye kurdukları alarm çalmadan uyanırlar. Odalarında günlük rütinlerini yaparlar aynı anda odalarından çıkarlar.
Ali: Günaydın Nazlı.
Nazlı: Sana da günaydın Ali.
Ali: Kahvaltıda ne yapalım ne yemek istersin?
Nazlı: Ben en çok tost severim hem yemesi de kolay ama turşusuz turşu sevmem turşu istemem!
Ali: Aa bak bir ortak yönümüz daha varmış. Benim de en sevdiğim tosttur hem de turşusuz senin gibi. (Gülerek)
Nazlı: Aaa öyle mii? (Gülerek) ne güzelmiş hadi o zaman yapalım da hastaneye geç kalmayalım.
Ali: Tamam hadi.Kahvaltıyı hazırlarlar. Kahvaltı yaparken de konuşmaya devam ederler.
Nazlı: Bakalım bugün bizi kim küçük görecek?
Ali: Bence biz dün onlara kendimizi kanıtladık ama biz yine de böyle devam edelim zaten amacımız da aynı çok iyi birer cerrah olmak. Ben bu yolda sadece seninle de devam ederim. Diğerleri benimle veya ikimizle de konuşmak isterlerse benden yana sıkıntı yok iki türlü de ben abime verdiğim sözü tutacağım.
Nazlı: Ben de seninle aynı düşünüyorum. Ben de seninle veya olursa diğerleriyle birlikte yoluma devam edeceğim ve ben de anneme verdiğim sözü tutacağım.Kahvaltılarını bitirirler ve evden çıkarlar henüz bisiklet almadıkları için taksiyle hastaneye giderler. Hastaneye giriş yapıp soyunma odasında yollarını tekrar birleştirmek üzere ayırılar. Üstlerini değiştirdikten sonra asistan odasında oturup hocalarını beklerler.
Bu sırada ekiptekiler de hala kendi içlerini sorguluyordur. "Acaba biz kötü birleri miyiz? Dedikleri gibi otizmli olduklarından mı onları dışladık?" diye düşünürler. Bu sırada asistan odasına Tanju ve Ferman gelir.
(Arkadaşlar bu arada Tanju'yu kötü biri yapmaktan vazgeçtim iyi biri olsun zaten pek de kötülük yapamayacağım gibi daha Kıvılcım'ı filan da yazamadım ki hiç de içimden gelmiyor açıkçası Kıvılcım'ı yazmak.)
Tanju: Bugün Doruk ve Demir ikiniz benimlesiniz Güneş sen bizim vakamızın hemşirisin . Ali ve Nazlı siz de Ferman hocanızlasınız, Açelya sen de Fermanların.
Ferman: Demir ya da Doruk'tan biriyle biri yer değişseler bari ben böyle işimi yapamam.
Tanju: Hayır Ferman bu duruma alışacaksın artık Ali de Nazlı da cerrahi ekibinden bu durumu kabullensen iyi olur.(Ferman bu durumda bişey diyemez bu da zoruna gider ve iyice sinirlenir ancak birşey diyemez)
Başka sorusu olan (ses çıkmaz) güzel herkes vakasına geçsin.
Ekip: Tamam hocamTanjuların vakaları, anne karnında ikizini yiyen adam, Fermanların vakaları da et yiyen bakteri olsun. Tabi durumlar sonradan ortaya çıkacak.
Önce Tanju'lara bakalım. Hasta odasına girerler
Tanju: Merhaba Cihan bey ben Tanju Korman cerrahınızım bunlar asistanlarım Doruk ve Demir bu da Hemşiremiz Güneş.
Cihan: Merhaba neyim var benim? Ben bişeyim yok diyorum ancak sevgilim tutturdu bi bakalım demeye.
Gamze: Ya ne yapsaydım gözümün önünden acıdan kıvranmana göz mü yumsaydım?
Cihan: Tamam geldik işte sakin ol bitanem.
Tanju: Eşiniz haklı olabilir biz size bir kaç tane test yapalım daha ayrıntılı konuşuruz geçmiş olsun. Hastaya testleri yapın sonra odama gelin.
DorDem: Tamam hocam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otizmlilerin Aşkı
FanfictionHala yazıyorum. Aklımdakiler bitene kadar Yazmaya devam edeceğim.