13.Bölüm: Tümör~ AlNaz

1.3K 110 13
                                    

Önceki Bölümde:

Ali "Hadi Nazlı uyku saatlerimiz geldi uyuyalım artık" diyerek uyku vaktinin sinyalini çalmıştı.

Nazlı: Tamam hadi iyi geceler tatlı rüyalar sana
diyip yanağına kendi narinliği kadar minicik bir öpücük kondurup geri çekildi.

Ali de "Sana da iyi geceler."

Diyip Nazlı'yı öper ve odalarındaki yataklarına geçip, bir süre sonra uykularına dalarlar...

Şimdi:

Sabah olmuş, gün aymıştır. Ali ile Nazlı odalarında gözlerini açarlar, tuvalete girip rutin işlerini yaparlar. Tuvaletten çıktıktan sonra da güzelce temiz kıyafetlerini giyerler, aynalarının karşısına geçip kendilerine bakarlar, saçlarına şekil verirler ve odalarından aynı anda çıkarlar.

Ali: Günaydın Nazlı'm.
Nazlı yine Nazlı'm lafını duyunca erimiş bir süre dakmıştır sonrasında da kendine gelir ve " Günaydın Ali'm" diye hitap eder.

Ali de bir garip olmuştu kendi içinde...

Ali: Sanırım bizim bu hitap şekillerine alışmamız biraz zaman alacak hı ne dersin?
Nazlı: Cidden öyle sen bana "Nazlı'm" diyince öylece kalakalıyorum yerimden kıpırdayamıyorum.
Ali: Aynı duygular benim için de geçerli. Neyse hadi gel kahvaltımızı yapalım da işe gidelim.
Nazlı: Tamam hadi.

Kahvaltılarını yapıp hastaneye giderler. Üstlerini değiştirip asistan odasına giderler.

AlNaz: Günaydın arkadaşlar
Doruk hariç ekip AlNaz'a aynı şekilde " Günaydın Ali, Günaydın Nazlı " derler.

Öyle öyle sohbet ederek Ferman'ın gelmesini beklerler.

Sonunda Ferman ve Tanju gelir

Ferman: Merhaba arkadaşlar, bugün hep birlikte tek bir vaka ile meşgul olacağız.
Ali: Ferman hocam hepimizin birden olacağı bu ameliyat nedir? Belli ki önemli bir ameliyat.
Ferman: Evet Ali önemli bir ameliyat, hasta Ömer Yılmaz 36 yaşında, hem beyninin sinirlerinde  duygularını yöneten tümör hem de hareket merkezinde tümör var ve ölüm riskini söylememe gerek yok herhalde .

Ekip şaşkın bir şekilde Ferman'ı dinliyordur.

Tanju: Şimdi arkadaşlar hepimiz sakin bir şekilde hastanın odasına gidiyoruz ve hastanın ilk muayenesine bakıyoruz anlaşıldı mı?
Ekip: Anlaşıldı hocam.
Tanju: Güzel hadi o zaman yapalım şu ameliyatı başarılı bir şekilde.

Hep birlikte hastanın odasına girerler.

Ferman: Merhaba ben Ömer Bey ben Cerrahınız Ferman Eryiğit ( Tanju gösterip) Cerrahınız Tanju Korman ve bu arkadaşlar da asistanlarımız Doktor Doruk Özütürk, Doktor Demir Aldırmaz, Doktor Nazlı Gülengül ve Doktor Ali Vefa. Bu iki arkadaşımız da hemşirelerimiz, (eliyle takdim ederek) Açelya bu da Güneş.

Ömer bey beyninin duygu merkezi karışık olduğundann şu an korku yaşıyordu ve bu yüzden de çekingen bir şekilde " Mm-mmer-rhaab-bba-a " diyebildi zorlanarak.

Ferman "İzin Verirseniz sizi bi muayene edeyim" diyip bir adım yaklaşır.

Yaklaştığı gibi de bu sefer Ömer beyin beyninin duygu merkezinde, kızgınlık belirir bunun üzerine de hırçın bir tavırla,

"Uzak dur lan benden sakın bana yaklaşma yoksa çok kötü olur!" der.
Ferman: Tamam tamam sakin olun.
Ali: Ömer bey size nasıl davranmamızı istersiniz?

Otizmlilerin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin