Önceki Bölümde:
Açi: Tebrik ederiz Ali, sana da geçmiş olsun Nazlı her ne kadar anlaşamasak da bu her kadının başında olan bir dert.
Doruk hariç herkes "Aynen öyle bizim aramızdaki durum farklı bu durum farklı"
Ali ile Nazlı gülümseyerek " Teşekkür ederiz. Ayrıca biz de teşekkür ederiz bu duyarlılığınız için"
Ekip tabi ki Doruk hariç: (gülerek) Biz de teşekkür ederiz...
Ekip: Neyse hadi biz gidelim
Ali ile Nazlı: TamamAcilde birkaç hastaya daha bakarlar ve Ali ile Nazlı'nın ilk acil nöbetleri biterrr...
Şimdi;
Aradan 3 gün geçmiştir Ali ile Nazlı'nın 3 günlük cezaları bitmiştir. Eve gelirler otururlar bir süre birbirlerine kaçamak bakışlar atarlar bu sessizliği Ali bozar.
Ali: Ee Nazlı ne yapalım ne istersin?
Nazlı: Ben acıktım aslında, sen de acıktın mı?
Ali: Ben de acıktım. O zaman biz hiç yorulamayalım zaten 3 gündür nöbetteyiz sipariş verelim ne dersin ?
Nazlı: Olur.
Ali: Peki, ne söyleyelim ne istersin peki?
Nazlı: Ya aslında benim canım döner çekti. Döneri çok severim de böyle bol tereyağlı. Ben döner istiyorum sen?
Ali: Sen galiba benim ikizimsin (gülerek) mecaz anlamda söyledim
Nazlı: Mecaz olduğunu anladım da neden ikizimsin dedin onu anlamadım.
Ali: (gülerek) E ben de döneri çok severim böyle bol tereyağlı soslu filan. Bizim birbirine benzeyen bir sürü özelliğimiz var farkında değil misin?
Nazlı: Aslında haklısın ya biz birbirimize çok benziyoruz dediğin gibi.
Ali: Adil hocam, bu gibi birbirine benzeyen insanlar için söylenen bir söz varmış bana söylemişti.
Nazlı: Hmm neymiş peki?
Ali: "Ruh İkizi"
Nazlı: O nasıl oluyormuş?
Ali: İşte bizim gibi, herşeyi birbirine benzeyen kişilere öyle söylerlermiş.
Nazlı: Hmm güzelmiş bu "Ruh İkizim" (gülerek)
Ali de güler konuyu değiştirmek içinAli: Eee peki ben siparişleri vereyim de göndersinler
Ali siparişlerini söyler özellikle belki de 10 defa turşu olmamasını tembihlemişti Nazlı da bu konuşmayı gülerek izliyordu. Ali ona çok tatlı geliyordu ama bir türlü kendine itiraf edemiyordu. Bir süre beklerler yemekleri gelir yerler sofrayı kaldırıp kanepeye otururlar.
Ali: Ee şimdi ne yapalım?
Nazlı: Film izleyelim mi sever misin?
Ali: Olur izleyelim.
Nazlı: Heh ne izleyelim ne izleyelimmm?
Ali: Dur benim aklıma birşey geldi.
Nazlı: Neymiş o fikir?
Ali: Şimdi şöyle ikimiz de 3 deyince aynı anda ne izlemek istediğimizi birbirimize söyleyeceğiz.
Nazlı: Güzelmiş de neden böyle birşey yapıyoruz?
Ali: Bilmem içimden geldi hem bu ikimizin arasında bi oyun gibi olur he ne dersin?
Nazlı: (Gülümseyerek) tamam öyle yapalım.
Ali: Heh tamam ben üçe kadar sayıyorum 3 te aynı anda birbirimize söyleyeceğiz tamam mı?
Nazlı: Tamam.
Ali: 1,2,3
AlNaz: Charlie Chaplin
AlNaz: Ne sen ciddi misinŞaşkın ama güler bir ifade ile aynı anda konuşuyorlar,
AlNaz: Evet sen de mi?
Yine aynı anda konuşurlar ve kahkaha atmaya başlarlar
Ali: Ooooff gülmekten karnım ağrıdı.
Nazlı: Ay haha ay benim de hahaha biz haha kesinlikle "Ruh İkiziyiz" buna iyice emin oldum hahaha.
Ali: Ben de ben de hahaha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otizmlilerin Aşkı
FanfictionHala yazıyorum. Aklımdakiler bitene kadar Yazmaya devam edeceğim.