Önceki Bölümde:
Ali: Nazlı... ben... ben senden hoşlanıyorum! Ben seni sevebilir miyim Nazlı?
Hiç kimsenin gözüne bakamayan Nazlı, gözleri ışıldayarak, bu soruya kendi gibi hiç kimsenin gözüne bakamayan ama şuan bir saniye bile gözünü kırpmaktan korkarcasına bakan Ali'nin o koyu kahve gözlerinde kaybolup derince bakarak cevaplar...
Nazlı: Ben de senden hoşlanıyorum Ali. Sevebilirsin ben de seni sevebilir miyim?
Bu soruya Ali gözlerindeki ışıkla, önce Nazlı'nın yavaşça ellerine uzanıp tuttuktan sonra, gözlerini gözlerinden ayırmadan, yavaşça dudağına uzanıp, dudağından uzunca öperek cevap vermiştir.
Ali: Aldın mı cevabını?
Nazlı: Faslasıyla aldım merak etme, " Sevgilim..."
Ali: " Sevgilim..."
Ali: Biz şimdi sevgili mi olduk?
Nazlı: Öyle mi olduk?
Ali: Galiba olduk.
Nazlı: Galiba...Bu soruya Ali Nazlı'nın dudağından uzunca öperek cevap verir.
Ali: Aldın mı cevabını
Nazlı: Faslasıyla aldım merak etme Sevgilim...
Ali: Sevgilim...
Ali:. Biz şimdi sevgili mi olduk
Nazlı: Bilmem öyle mi olduk
Ali: Galiba olduk
Nazlı: Galiba...Şimdi:
Ali ile Nazlı, artık sevgili olmuştu. Bu çift, diğer tüm çiftlerden farklı olacaklardı. Bu çift sayesinde saf aşkın ne demek olduğunu görecektik. Elbette zorlanacaklardı ama bu zorluklara boyun eğmeyip birbirlerine olan sevgilerinden, aşklarından güç alıp, tekrar daha da güçlü bir şekilde dimdik ayakta duracaklardı. Onların hikayesi artık başlıyordu. Yani rüya çiftin ve en önemlisi naif bir aşkın hikayesi...
Sevgili olduktan sonraki ilk sabahları ile başlayalım o halde AlNaz'ımızın hikayesine...
Ali ve Nazlı odalarına vuran sabahın güneş ışığıyla uyanırlar. Kendi odalarında rutinlerini yaparlar ardından bugün giyecekleri kıyafetlerini giyinip aynalarının karşısına geçerler. İkisi de saçları ile oynarlar hatta Ali ilk önce saçını yana yatırır, aynadan kendine bakar bir eksiklik hisseder ve saçlarını dağıtır. Böyle daha iyi olduğu kanaatine varır. İkisi de odalarından çıkmışlardır. Çıktıkları gibi birbirlerini görürler.
Ali: Günaydın Nazlı'm...
Nazlı:
Ali'nin Nazlı'm demesi Nazlı'nın başta garibine de gitse bu hitap şeklini beğenir ve "Günaydın Ali'm"
der.Ali: Çok güzel olmuşsun.
Nazlı: Teşekkür ederim sen de çok yakışıklı olmuşsun.
Ali: Hadi o zaman kahvaltımızı yapalım da çıkalım.
Nazlı: Hadi...Diyip kahvaltılarını yaparken,
Ali: Nazlı farkında mısın? Bu bizim ilk sevgili olduğumuz andaki kahvaltı. Bu önemli bir an bence...
Nazlı: Evet Ali önemli bir an ve bence bu anı diğer insanların dediği gibi "Ölümsüzleştirelim..."
Ali: Olur, "Ölümsüzleştirelim..."
Nazlı: Aa çok güzel çıkmışız... özellikle biraz zorlansak da başını omzuma koyman çok güzel olmuş.
Ali: Gerçekten de çok güzel olmuş ben de çok beğendim. Sen de çok tatlı çıkmışsın ama baksana şu yüzüne...
Nazlı: Sen mi ben mi Ali?
Ali: Neyse fotoğrafı konuşmamızı sonraya saklayalım ve kahvaltını yaptıysan çıkalım da artık geç kalmayalım hastaneye.
Nazlı: Olur Hadi çıkalım ben de doydum zaten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otizmlilerin Aşkı
FanfictionHala yazıyorum. Aklımdakiler bitene kadar Yazmaya devam edeceğim.