14.Bölüm: AlNaz 🥰🥰😍😍

1.6K 110 33
                                    


Önceki Bölümde:

Ali kitlenip kalmıştır başta ancak kendine sarılan kişinin Nazlı olduğunu Nazlı'nın saçlarını koklayarak, hatırlatıp rahatlamaya çalışır. Bunun sonucunda da rahatlar ve elini Nazlı'nın beline koyar. Bu sefer de aynı duyguları Nazlı yaşar ve aynı şekilde belindeki elin sahibinin Ali olduğunu ve göğsüne sokulup koklayarak hatırlatır ve sakinleşir.

Bu gecelik son kez birbirlerinin gözlerine bakıp aynı anda "İyi geceler" derler. Sonrasında da birbirlerine gülümserler ve uykuya dalarlar...

Şimdi:

Sabah olur, ilk önce Ali ayılmaya başlar. Burnuna gelen güzel kokuya başta anlam veremez, bu kokuya resmen sarhoş olmuştu. Çok güzel bir kokuyudu. Cennetteki bir çiçeğin kokusu kadar güzel bir kokuydu. Bu koku... bu koku bambaşkaydı.  Anın keyfini çıkarmaya başlar, kokunun Nazlı'dan geldiğini anlamadan...

Birkaç dakika sonra Nazlı, bir nefes alışveriş sesiyle uyanır. Başta ne olduğunu anlayamasa da sonradan anlar. Anladığı gibi ilk bi panikleyerek.

"Ne oluyor ya!" Diyerek panikler ve ayağa kalkar. Aldığı koku ile mest olup kendinden geçmiş olan
Ali de bu gürültü patırtı ile gözlerini açar.

Nazlı Ali'yi görünce ne olduğunu anlar, Ali de Nazlı'yı görünce o güzel kokunun Nazlı'dan geldiğini anlar.

Ali: Günaydın Nazlı'm.

Nazlı bir süre sakinleşmeyi bekledikten sonra yavaşça gelip tekrar yatar yatağa

"Günaydın Ali'm. Biz böyle mi uyumuşuz? Rahatsız ettiysem özür dilerim." Der mahcup bir halde.
Ali: Hayır hayır, ne rahatsızlığı tam tersine sanırım bu yaşıma kadar ilk defa böyle huzurlu, böyle güzel bir halde uyandım.

Nazlı Ali'nin ağzından dökülenlere hem çok sevinmiş hem de kendinde hissettiğini Ali'nin de hissetmesine şaşırmıştır. Buna tepki olarak da "Gerçekten mi?" Der.

Ali: Hı hı gerçekten. Sabah kendime gelmeden önce burnuma çok güzel bir koku geldi. Bu koku bambaşka bir kokuydu. Çok güzeldi, anlamsız bir şekilde, korkmak yerine sanki sarhoş olmuşum, büyülenmişim gibi hissettim. Meğer o koku senin kokunmuş...

Nazlı Ali'den böyle cümleler duydukça hem daha çok aşık oluyor hem de utancından kıpkırmızı oluyordu.

Nazlı "Gerçekten doğru mu söylüyorsun? Bu kadar güzel mi kokuyorum?" Der, kendindeki büyüyü bilmeden...

Ali: Güzel az kalır bu kokuya verebileceğim bir tarif yok, öylece yattığım yerden senin kokunla doldurdum bütün ciğerlerimi ve bu tarifsiz bir kokuydu o da senden geliyordu.

Nazlı bu kadar güzel sözlere karşılık kendi hissettiklerini de söylemek ister.

  "Ben de huzurla uyudum hatta uyandım da ama hiç alışkın olmadığımdan böyle bir şeye, bir anda birinin bana dokunması, benim birine dokunmam... biliyorsun işte sen de benimle aynısın, panikledim işte birdenbire.

Otizmlilerin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin