Önceki bölümde:
İkili birbirlerini öperken zihinlerinde ise tek bir düşünce filizlenmiştir. O da birbirlerinden parça taşıyacakları çocukları...
Çocukları ile tam bir aile olacaklar; hep birlikte oyunlar oynayacaklar, düştüklerinde birbirlerine sarılıp daha da güçlenecek "Vefa ailesi" Olarak yollarına devam edecekler, çocuklarının ileride vatana millete hayırlarının olduğu büyük insanlar olduklarını, kendi ailelerini kurduklarını göreceklerdi... Kısacası Onlardan gelecek bir tohum...
Şimdi:
Kendilerinden geçen AlNaz için keyifleri yerindeydi. Ama yerinde olmayan bir şey vardı o da açıktıklarından karınları. Bunun alarmı olarak da guruldaması...
Ali ve Nazlı gülerek ayrıldılar birbirlerinden.
Ali: Bu kadar yeter dedi birileri.
Nazlı: Kesinlikle! Hadi elimizi yüzümüzü yıkayalım üstümüzü değiştirelim duşumuzu alalım da kahvaltımızı yapalım sonra ne yapacağımızı buluruz.
Ali: Tamam o zaman önden buyurun. Ben diğer odada rutinlerimi, duşunu yaparım sen de burada yap.
Nazlı: Tamam o zaman kahvaltı için masada buluşuruz. Kalın bir şeyler giyin hava çok soğuk.
Ali: Gülmen içimi ısıtmak için yeterli Nazlı'm...
Nazlı: Bak yine!
Ali: Tamam tamam şaka merak etme kalın giyinirim.
Nazlı: Şaka yaptın?
Ali "Hadi ben aşağı iniyorum." Diyerek hareketlenmişti..Nazlı ise gülerek ve cilveyle Ali'nin dengesini alt üst edecek bir soru sorar:
Nazlı: Ben de gelim mi?
Bunu beklemeyen Ali şaşırır yavaşça arkasını döner ve umutla Nazlı'yı süzerek.
"Gelcen mi?"
Nazlı cevap bekler gibi gülümserken yineler sorusunu
"Gelim mi?"
Ali istemsizce kötü şeyler düşünmeye başlar ve beyniyle düşünmeyip.
"Gel" Der.
Nazlı: Ihh gelirim sana hah sana şaka! Sen az önce bana şaka yaptığını sanıyorsun değil mi?Diyerek Ali'yi şaşırtır. Hem de çok şaşırmıştır Ali hiç beklemiyordur bunu.
Ali: Şaka böyle mi yapılır?
Nazlı: Nasıl yapılır şaka?
Ali: Bu şaka mı şimdi! Şakanın bir dozu, bir ayarı olur bir itidalli olmak lazım, ölçülü olmak lazım bu şaka değil!
Nazlı: Ama inandın? Ama inandın ne yabacan?
Ali: Biraz daha kreatif olmanız lazım Nazlı hanım kusura bakmayın.
Nazlı: Sen ne olur bir kitap çıkarsana "Şaka nasıl yapılır?" Diye ben onu okuyayım da çalışayım.Der ve elinde bornozu ile gülerek banyoya girer. Ali ise istediğini alamadan gitmiştir. Tabi şimdilik...
(Kusura bakmayın bunu yapmam lazımdı😂 bu ara Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisine iyi sardım bayağı izliyorum. Mucize doktor kadar değil tabi ki ama bu da güzel, SadGül bayağı güzel çok sarıyorlar hiç öyle büyük falsoları yok daha eğlenceliler. Tavsiye ederim güzel dizi bu da onlardan bir replikti.)
Nazlı da Ali de banyolarında duşlarını almışlar, günlük rutinlerini tamamlamışlar ve yeni aldıkları kıyaferlerinden birini seçip giyinmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otizmlilerin Aşkı
FanfictionHala yazıyorum. Aklımdakiler bitene kadar Yazmaya devam edeceğim.