20

3K 387 156
                                    

Selamlar,

Uyarı: 20 ve 21. bölümü arka arkaya atıyorum, okumayı ve oylamayı ihmal etmeyin öptüm mwah

Neden bilmiyorum ama Wren'in başını belaya sokması ve Tony'i kızdırması benim hoşuma gidiyor.
Theodore çok uslu olduğu için Tony pek uğraşmak zorunda kalmamış ama Wren gerçekten yerinde duramıyor bilin bakalım bu kimin huyu 🥺😏😏

- Ötmeyen kuş -

Tony, toplantıdan habersizce ayrıldı ve otoparka giderek arabasını buldu.

Konu Wren olduğunda fazlaca panik yapıyordu çünkü sakladıkları devasa bir sır vardı. Bu kızı okula gönderirken bile bu riski göze almıştı.

Oraya varabilmek için arabayı California caddelerinde yüz yirmi hızla kullandı ve okulun bahçesinde, Theodore'a ait olan arabanın yanına park etti.

Bu kadar hızlı gelmesine kendisi bile şaşırmıştı. Şirketten nasıl çıktığını hatırlamıyordu. Pepper'a dışarda olduğunu söyleyen kısa bir mesaj atarken okula girdi ve kısa bir arama sonucu müdürün odasını buldu.

İçerde gürültülü bir şeyler olduğu barizdi. Wren'i ise odanın dışındaki sandalyelerden birine oturtmuşlardı. Tony bir süre onu uzaktan seyretti. Sandalyede bağdaş kurmuş spor ayakkabısının bağcıklarıyla oynuyordu. Stresli olduğu her halinden belliydi. Böyle zamanlarda Tony'den çekiniyordu. Kendisine kızıp bağırılmasına alışık değildi, hisli çocuktu.

Yanına koyduğu kot çantasına göz gezdirirken başını kaldırdı ve kendisini izleyen Tony'i fark etti.

Adam ona yaklaşırken sert mi yoksa yumuşak mı davranması gerektiğini bilmiyordu. Wren ile ilk defa böyle bir durumda kalıyordu.

Ellerini cebine sokarak kızın önünde dikildi ve Wren başını kaldırıp ona bakınca sert bir ifade takındı.

"Kavga etmeni yasaklamıştım." dedi kızın gözlerine bakarak.

Kız bir şey söylemeden başını aşağı çevirdi.

"Ne olduğunu anlatmayacak mısın?" dedi adam hesap sorar bir ses tonunda.

Wren başını iyice aşağı eğdi. Şu anda onun yüzüne bakabileceğini sanmıyordu.

Ne yapmış olabilirdi ve neyden bu kadar korkmuştu.. Ağzından bir kelime olsun çıkmıyordu. Bu da adamı daha çok meraklandırıyordu.

"Tamam, şimdi konuşmak zorunda değiliz." dedi adam kızın haline bakarak. "Eve gidince konuşuruz.. Korkacak bir şey yok, ben burdayım."

Tony onun başını tutup göğsüne kapatırken etrafı kontrol etti. Kızın kendini tutmakta zorlandığını sezmişti.

Wren yüzünün adamın göğsüne gizlenmesiyle birlikte tuttuğu birkaç gözyaşını bıraktı.

Tony kızın başını göğsüne bastırmaya devam ederken yanaklarındaki ıslaklığı hissetti ve eliyle sildi.

"Şşş." dedi onu sakinleştirmeye çalışarak. " Sorun yok, ağlama."

Neler olduğunu çok merak etmesine rağmen bir süre onu öyle tuttu. Uzun zamandır ağlayan bir çocuğu sakinleştirmediği için kendini şu anda dünyanın en önemli insanı gibi hissediyordu. Evet, belki onun babası değildi ama sorumluluk hâlâ ondaydı ve kimsenin onu böyle üzmesine izin vermezdi.

"Her ne yaptıysan çoktan oldu bitti. Herkes hata yapar."

Kız nefes almak için biraz geri çekildiğinde Tony onun saçlarını düzeltti. Bu saçlara dokunmayı seviyordu.

Piece Of Stark | T.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin