merhaba, burada eski aktifliği göremediğim için 3-4 ay ara vermiş oldum.. yeniden yazmaya dönmek istiyorum ama bölümler eskisi kadar uzun olmayacak.. bir süre böyle devam ederim duruma göre
umarım okumak isteyen birileri vardır, okursunuz keyif alırsınız.. zaten bundan sonra yine yazıp bölüm atacağım yarım kalmasından korkmayın, oy verirseniz de mutlu olurum. çokça sevgilerimle,
iyi okumalar 💘
- BÖLÜM 48: Sil Baştan Stark -
- 3 ay sonra -
"İşin olmadığına emin misin?""Sadece Fransızca dersini ektim."
"Geçen hafta da ekmemiş miydin?"
"Birkaç kruvasan yeriz telafi olur?"
Wren asansörün kapısı kapanırken Nolan'a sokuldu.
Nolan ve Wren iki buçuk aydır sevgililerdi. İşler yolunda gözüküyordu. Nolan daha olgun olduğu için genelde ilişkiyi yönlendiren oydu. Wren de uyum sağlamayı öğrenmişti.
"Beni Bay Stark endişelendiriyor."
Wren gergince gülerken başını kaldırdı. Nolan dudaklarına yaklaşırken kızın gülüşünün yerini bir ciddiyet kaplamıştı.
Asansör durana ve kapısı açılana dek sessizce öpüştüler. Theodore'un apartman dairesine gelmek Wren'in fikriydi. Daire kapısının önünde duraksadılar.
Theodore geçici olarak taşındığı bu evden babasının evine geri dönmemek için büyük bir mücadele veriyordu. Babasının sık ziyaretleri, teftişleri, kendi yemeğini yapması, kendi güvenliğini sağlaması.. Hepsi onun omuzlarındaydı. Ayrıca Tony'e ağabeyinde kalacağını söyledikten sonra ortadan kaybolan kardeşinden haber alması da bir şekilde onun sorumluluğuydu.
"Evde kimse yok. Theo akşam dokuza kadar gelmeyeceğini söyledi."
"Ağabeyine haber verdin değil mi?"
"Elbette, bana yedek anahtarı o verdi."
Wren yedek anahtarla kapıyı açtığında boş, sessizliğe gömülmüş bir ev beklerken kanepede oturan ağabeyini görmesiyle duraksadı.
Theodore yalnız değildi. Peter kanepede oturmuş kolasını yudumlarken duraksamıştı.
Wren'in içeri girmesiyle herkes birbirine baktı.
"Bana evde olmayacağını söylemiştin.." dedi Wren gergince.
"Sen de bana yalnız geleceğim demiştin." dedi Theodore ayağa kalkarken.
"Nolan sonradan dahil oldu."
"Merhaba." dedi Nolan, Wren'in arkasından iri cüssesiyle.
"Merhaba." dedi Peter çocuğa gıcık olduğunu saklamak için koruduğu ciddi ses tonuyla.
Theodore kızı dirseğinden hafifçe tutarak odasına çekerken Wren Peter'in kendisine baktığını hissetmişti. Yüzü kızarmıştı. Araları hâlâ eskisi gibi değildi.
Odaya geldiklerinde Theodore biraz kızmış gibiydi.
"Merak ediyorum, evime erkek atacak cesareti nereden buluyorsun?"
"Erkek atmak mı? O benim sevgilim, bunu biliyorsun. Yalnızca evde takılıp bir şeyler içecektik."
"Haber verebilirdin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piece Of Stark | T.S.
Fanfiction"Sırf halk seni sevsin diye evlatlık bir çocuk alamazsın!" dedi bağırarak. Tony başını sallayarak onayladı. "Biliyorum ama aldım."