13

3.8K 392 369
                                    

Selamlar nbr

umarım özlemişsinizdir, uzun zamandır bölüm yazamıyorum çünkü dershanem çok yoğun

Ben bir bölümü yazmak için yaklaşık 6-7 saat harcıyorum o da eğer olay örgüm hazırsa yani siz düşünün

KÜÇÜK BİR OYLAMA 

Birden fazla oy atabilirsiniz, kim sevgili olsun istiyorsunuz

💫 Wren - Peter

💫 Wren - Harley

💫 Wren - ? başka birini isteyenler

İyi okumalar bebeklerim


- Tony normal biri değil -

Güneşin Stark malikanesinin çatısına vurduğu sıradan bir gündü. Bahçedeki at da bu güneşten nasibini almış olacak ki, zavallı hayvan eğilerek ağzını havuzun suyuna daldırdı.

Yirmi dakikada bir çalan zil dışında güzel bir sessizlik vardı. Wren kanepede televizyon izleyerek vaktini harcıyordu. İşin en güzel kısmı, ne izleyeceğine kendinin karar verebilmesiydi. Yetimhanede olduğu gibi haftada sadece iki gece, yaşlarına uygun programlar izlemek gibi değildi.

Tony, birkaç kanal dışında istediği ne varsa izleyebileceğini söylemişti. İçten içe Wren ona sarılmak istese de Tony'nin böyle sevgi hareketlerinden nefret ettiğini biliyordu. Bu yüzden sadece kumandayı alıp teşekkür etmekle yetinmişti.

Zil tekrar çaldığında Wren alçıdaki kolunu incitmemeye dikkat ederek yerinden kalktı ve kapıyı açtı.

Kargocunun getirdiği kutuyu içeri aldı ve bir kağıda hızlıca imza atarak kapıyı kapattı.

Bu, bugün gelen yirmi üçüncü kargoydu.

Tezgahın üstündeki maket bıçağını aldı ve kutuyu keserek içindeki şeyi çıkarttı. Bu canlı renkleriyle göz alan, güzel sayılabilecek bir yunus balığı tablosuydu ve Wren'in hoşuna gitmişti.

Üstündeki kartı aldı ve yazanlara baktı. "Sevgili Wren, partine katılamadığım için üzgünüm. Lütfen hediyenin keyfini çıkar. Aileye hoşgeldin."

Partiye katılamayan herkes hediye yollamaya çalıştığı için salonda büyük bir yığın oluşmuştu. Hemen hepsinin üstündeki kartta aynı şeylerin yazması biraz can sıkıcı olsa kıza kendini değerli hissettiriyordu. Diğer hediyeler de birbirine benziyordu. Çoğunlukla tablo veya süs eşyaları vardı. Bazı markalar da kendi ürünlerini yollamışlardı.

Kız balık tablosunu diğer yırtılmış hediye paketlerinin arasına bırakıp yerine oturacakken duraksadı ve dönüp tabloya baktı. Odasına gerçekten yakışırdı, zaten odası boştu, yatağı ve dolabından kendisine ait hiçbir şey yoktu. İçinde katalog ve magazin dergileri olan kitaplığı da bir işine yaramadığına göre, en azından kendi zevkini yansıtan bir eşya koyabilirdi. Tony bunu dert etmezdi.. Değil mi?

Karnına kadar gelen tabloyu, alçıda olmayan koluyla çekerek merdivenlere doğru sürüklemeye başladı.

Zorlukla birkaç basamak çıkarak onu da yukarı çekti.

Bu sırada laboratuvardan çıkan Tony kafasını kaldırdı ve kıza baktı.

"Ne yapıyorsun?" dedi ciddiyetle.

"Bu şeyi odama götürüyorum." dedi Wren.

"Kendini sakatlayacaksın." dedi adam.

"O konuda bir sıfır önde sayılırım." dedi Wren alçısını göstererek.

Piece Of Stark | T.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin